Samuel Bartley Steele susţine că a înmânat câteva copii ale piesei unor directori ai echipei Red Sox, că a expediat alte copii jucătorilor din echipă, că a cântat live această piesă la un post de televiziune local şi că o altă copie a fost trimisă reprezentanţilor MLB pentru a susţine ideea adoptării unui cântec la nivel naţional, care să promoveze jocul de baseball.
În timpul playoff-ului din 2007, Bon Jovi a lansat un cântec, intitulat "I Love This Town", care a fost ales de conducerea MLB pentru a promova meciurile de baseball din playoff pe postul de televiziune prin cablu TBS, ce aparţine trustului Time Warner. Steele pretinde că Jon Bon Jovi fie a asculat cântecul său în timp ce făcea campanie pentru John Kerry, în Boston, în 2004, fie directorii clubului de baseball i-au înmânat caseta audio cu piesa sa.
În schimb, lucrurile au devenit tot mai ciudate, după ce propriul textier al lui Steele a depus mărturie în instanţă, în defavoarea acestuia, declarând că cele două cântece nu prezintă asemănări. Un judecător districtual a hotărât că niciun juriu raţional nu ar putea să declare că există asemănări substanţiale între cele două piese şi a respins acţiunea depusă de Samuel Bartley Steele.
Fanii echipei Red Sox sunt renumiţi pentru faptul că nu renunţă niciodată, iar Samuel Bartley Steele a făcut apel la această decizie, în urmă cu câteva zile, solicitând daune de 400 de milioane de dolari.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.