Compania noastră trece printr-un proces de digitalizare și dezvoltare continuă, iar, în vederea unei comunicări mai clare și transparente, am dezvoltat pagina de client și modalitatea de a primi facturile pe e-mail, pentru că ne dorim să protejăm mediul înconjurător cât putem de mult.
Contul de client a fost dezvoltat pentru a vă putea urmări ridicările și pentru a putea efectua plata facturilor AVE direct din acest loc. Pentru a vă putea loga în contul dumneavoastră de client este necesar să aveți contractul la îndemână și să căutați în partea întâi a contractului detalii pentru logare pe pagina rfid.ave-bihor.ro adică: utilizatorul și parola. Toți clienții au aceste date în contract.
Spre exemplu:
„cod abonat/parolă acces pe pagina rfid.ave-bihor.ro: 1000958932 (utilizator)/ se.BL!123 (parola)“.
Atenție, în loc de rfid.ave-bihor.ro, logarea va fi făcută accesând https://www.ave-bihor.ro/Account/Login!
Factura electronică, de asemenea, este un mod eficient de livrare a acesteia în timp util și ecologic. Pentru a vă activa factura electronică este necesar să scrieți un e-mail la adresa office@ave-bihor.ro și să solicitați acest serviciu. În urma activării serviciului veți primi facturile numai în format electronic, pe adresa dumneavoastră de e-mail.
Echipa noastră este dedicată asigurării unei experiențe cât mai plăcute și eficiente în vederea comunicării cu dumneavoastră, iar acest pas reprezintă un angajament ferm către o experiență îmbunătățită și personalizată privind serviciile oferite de noi.
Vă mulțumim pentru colaborare!
AVE BIHOR
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.