MARȚI, 02 IUNIE 2020

Când văd cum mulţi dintre compatrioţii noştri pun botul la toate prostiile despre conspiraţii, am bănuiala că anumite televiziuni urmăresc cu orice preţ tâmpirea privitorilor. Nici nu trebuie să se străduiască prea tare pentru a-i băga pe bieţii oameni în ceaţă.
Protagonistul rândurilor ce urmează este, formal, purtător de cuvânt al Consiliului Judeţean Bihor, în fapt al preşedintelui Pásztor Sándor, şi se numeşte Simon Adrian. Înainte de 2016 a fost şef al clubului Pro Democraţia Oradea, calitate din care, ani în şir, n-a găsit nicio neregulă în campaniile electorale ale UDMR Bihor, dar şi "ideolog" al aşa-zisei Coaliţii pentru Rogerius.
Dacă am fi făcut orele de română prin internet, cel mai probabil că profesoara nu și-ar mai fi amintit de un elev obscur din a VI-a C. Aș fi rămas doar o adunătură de pixeli, un cadru minuscul în colțul din dreapta jos al ecranului, o fărâmă digitală pe care o uiți imediat ce închizi calculatorul sau tableta.
Ce anume v-a marcat cel mai mult în ultimele două luni ale stării de urgență?

Nu trebuie să poarte mască persoana care desfășoară activități fizice intense și/sau în condiții de muncă solicitante (temperaturi ridicate, umiditate crescută, etc). Dincolo de faptul că nu se prevede ce înseamnă umiditate crescută sau temperatură ridicată, agentul trebuie să constate contravenția cu termometrul și barometrul? Mai mult, cum îl constată Agentul 007 pe „etc.”?!
Fumatul este un viciu care produce numeroase boli şi decese, fiind considerat în ţările dezvoltate principala cauză a bolilor prevenibile şi a morţii premature. Numai în SUA apar în fiecare an peste un milion de noi fumători din rândul copiilor şi adolescenţilor. Majoritatea fumătorilor au mari dificultăţi în a renunţa la fumat...
Poate v-aţi întrebat zilele acestea ce e cu isteria hârtiei de toaletă şi unii v-aţi mirat privind online clipuri cu oameni cărând baxuri întregi în braţe ori luptându-se pentru o rolă de hârtie de WC. Am fost curios să văd care e explicaţia psihologică a acestui comportament bizar şi de ce fix hârtia de toaletă e cea care preocupă mai mult masele. La urma urmei există lucruri mult mai importante decât ea în situaţii de criză...
25 Iunie 2011, 19:32

Un asteroid trece luni la mică distanţă de Terra

Specialiştii de la NASA au anunţat că un asteroid descoperit recent va trece luni la mică distanţă de Terra, însă această apropiere nu trebuie să ne îngrijoreze. Experţii susţin că nu există riscul unei coliziuni.

Asteroidul va trece la o distanţă de aproximativ 12.000 de kilometri de Terra, deasupra părţii de sud a Oceanului Atlantic.

Deşi acest asteroid va trece destul de aproape de Terra, el nu deţine recordul în ceea ce priveşte apropierea de planeta noastră. La începutul acestui an, un asteroid de mici dimensiuni a trecut la o distanţă mult mai mică de Terra - 5.471 de kilometri.

Asteroidul 2011 MD are o lungime de 10 metri şi a fost descoperit în această săptămână cu ajutorul unui telescop amplasat în statul american New Mexico. Oamenii de ştiinţă spun că asteroizi de aceste dimensiuni trec prin apropierea Pământului în medie la fiecare şase ani.

Asteroidul 2001 MD va fi suficient de strălucitor pentru a putea fi văzut, pentru o scurtă perioadă de timp, cu telescoape de dimensiuni medii.

Ultimele Comentarii