URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 15 NOIEMBRIE 2018

Ediția tipărită

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
De când avem și Piața Unirii, și Cetatea renovate, suntem în situația măgarului lui Buridan. Bietului animal i-a pus stăpânul două grămezi de fân și măgarul a murit de foame pentru că nu se putea hotărî din care să mănânce. La fel pățim și noi când e vorba de locurile unde să organizăm evenimentele importante. S-au încercat variante, ba în Piață, ba în Cetate, ba în ambele locații concomitent.
Zic şi eu
Adrian Cris
Pe scurt, doi parlamentari implicaţi şi cu bun simţ. Ambii, însă, au dat-o în bară, şi încă rău de tot, cu o lună în urmă, când alături de alţi 8 colegi din PNL, 3 de la PSD şi câte unul de la ALDE şi Minorităţi, au semnat "Întrebarea nr. 5759A/10-10-2018", către Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţie...
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
Sâmbătă, la orele 17, ora României, în sute de oraşe de pe continent, printre care şi Oradea, a fost proclamată Republica Europa, ca viitoare formă de organizare a actualelor state europene. "Prin acest gest simbolic, europenii de pe întreg continentul îşi exprimă voinţa de a trăi într-o Europă unită, cu drepturi şi îndatoriri egale pentru toţi cetăţenii, care să fie principalii actori ai unei democraţii reale".
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveţi despre cerinţele organismelor europene adresate României privind consolidarea statului de drept şi stoparea modificării legilor justiţiei?




De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
După cum se ştie, în 7 noiembrie Curtea Constituţională a admis sesizarea Guvernului şi a constatat existenţa unui conflict juridic de natură constituţională între Parlament şi Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. Constatând acest conflict, CCR a obligat ÎCCJ de îndată la desemnarea prin tragere la sorţi a tuturor membrilor completurilor de 5 judecători, cu respectarea art. 32 din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, cum a fost modificat şi completat prin Legea nr. 207/2018.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Testul pentru HPV se efectuează pentru a depista infecţia cu HPV şi tipul de HPV prezent. La fel ca testul Papanicolau, testul pentru HPV se face prin analiza unei probe de secreţii prelevate de la nivelul colului uterin (cervix).
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Șansa de a deveni înzestrat sau talentat este aceeaşi indiferent de statutul financiar al părinţilor. Lucru deloc surprinzător, deoarece genetica nu ţine cont de fluctuaţia dolarului pe piaţa globală. Dar interesant de observat în acest context este inegalitatea care derivă din statutul financiar al părinţilor respectivilor copii.
23 Iunie 2011, 16:16

Filip şi Seremi contra Băsescu: Bihorul să rămână judeţ, iar Oradea să fie centrul regiunii Crişana, cum vrea şi UDMR

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Senatorul Petru Filip şi deputatul Ştefan Seremi susţin varianta de reorganizare propusă de UDMR, şi care prevede ca Oradea să fie centrul viitoarei regiuni Crişana, alcătuită din judeţele Bihor, Satu Mare şi Sălaj. Practic, atât Filip cât şi Seremi contravin, prin poziţia lor, politicii oficiale a PDL şi a preşedintelui Traian Băsescu.

Seremi: Ce vrea Băsescu nu e benefic

Preşedintele PDL Bihor, Ştefan Seremi, a declarat pentru BIHOREANUL că reîmpărţirea României propusă de preşedintele Traian Băsescu în 8 judeţe nu este "benefică" şi spune că ar susţine păstrarea a 12 judeţe, faţă de cele 16 regiuni propuse de UDMR.

De asemenea, Seremi crede că PDL va ajunge la un consens cu UDMR, care să "mulţumească pe toată lumea".

"Din punctul de vedere al Bihorului, regionalizarea pe 8 zone nu este un lucru benefic. Ca patriot local, cred că dacă vor fi 12 judeţe va fi mult mai bine pentru toată lumea. Nu cred că se poate spune că proiectul de împărţire bazat pe 12 judeţe este varianta UDMR-ului, pentru că varianta iniţială a fiecăruia a fost alta. Eu sunt convins că, în cele din urmă, se va ajunge la un consens, astfel încât toată lumea să fie mulţumită", a declarat liderul PDL Bihor.

Filip: Românii au avut dreptate să se inflameze

Senatorul Petru Filip susţine, la rându-i, că ideea regionalizării este una bună, pentru că "s-a aplicat în multe ţări şi nu am inventat-o noi", dar înclină spre o reorganizare pe regiuni mai mici. Filip atrage atenţia, totodată, că PDL sau Guvernul nu au întocmit nici un proiect scris.

"Despre proiectul reorganizării, pentru că nu este încă scris, se fac discuţii pornind de la principiile care ar trebui aplicate. Chiar dacă deocamdată discutăm despre formă şi nu despre atribuţii, cred că inflamarea societăţii s-a produs pe bună dreptate, deoarece societatea românească nu era pregătită pentru o astfel de lege", a declarat Filip pentru BIHOREANUL.

În ce priveşte reorganizarea, senatorul consideră că judeţele trebuie păstrate şi organizate în 12 regiuni. "Când vine vorba despre reorganizare, pe plan local suntem egoişti. Prezenţa bihorenilor într-o regiune cu Sălajul şi Satu Mare ar fi în avantajul Bihorului pentru că se va reconstrui, într-o mare măsură, regiunea Crişana. Pe legislaţia actuală eu voi susţine în Senat această variantă, dar doar în condiţiile în care rămân cele două paliere administrative, regiunea şi judeţul", a declarat fostul primar al Oradiei.

Petru Filip a refuzat să se pronunţe asupra unui eventual Ţinut Secuiesc. "Prefer să fac abstracţie de varianta UDMR şi să vorbesc despre împărţirea pe 12 judeţe ca despre varianta mea".

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
26 Comentarii
ce cuviincios
@stefan: comentariu foarte bun, doua obiectii totusi: 1. de ce unor astfel de specimene le spui "dvoastra"? 2. PNT-cd nu ar fi meritat ceea ce a patit
Postat 25 Iunie 2011, 00:39 de dan justitiarul
”Epoca portocalie”. Să ne facem că lucrăm. Încă un episod.
1. Ce este benefic, după geniala gândire a celor doi distinşi doni: 1 regiune, la 2-3 judeţe! Ce nu vă place la propunerea USL? Că nu este ”portocalie”? 2. Nu judeţele actuale sunt problema reală, ci guvernanţi ca tanti Nuţi şi ca dvoastră, care nu se ocupă conform nici de conceperea, promovarea şi implementarea de proiecte interjudeţene de interes regional/naţional (”capilarele” dlui Preşedinte); 3. În loc de concluzii: a) Pentru ce a trebuit împuşcat Nicolae Ceauşescu? Să avem parte de tot felul de ”genii” ca: don Pedro, sau don István? b) Locul PD-L este alături de PNŢ, alt aliat lovit ”tovărăşeşte” pe la spate. c) ”Multe succesuri”!
Postat 24 Iunie 2011, 23:17 de stefan
INGERASII
Don Felippe e GRETOOOOOSSSSSSS... NU MAI VREM SA VA VEDEM DISPARETI DEFINITIVVVVVVVVVVVVV VA ASTEPTAMMMM
Postat 24 Iunie 2011, 18:56 de MAO-TZE....DUNNNNNNN
Romani, treziti-va la realitate!
Romanii nu pot accepta impartirea administrativ-teritoriala facuta dupa chipul si asemanarea lui Basescu. Cu cat o structura este mai mare, cu atat birocratia devine mai de sine statatoare. Modificarea Constitutiei si reforma administrativ-teritoriala sunt necesitati legitime care nu trebuie sa aibe la baza interese strict electorale. Romani, treziti-va la realitate1
Postat 24 Iunie 2011, 14:52 de safe
Romani, treziti-va la realitate!
Romanii nu pot accepta impartirea administrativ-teritoriala facuta dupa chipul si asemanarea lui Basescu. Cu cat o structura este mai mare, cu atat birocratia devine mai de sine statatoare. Modificarea Constitutiei si reforma administrativ-teritoriala sunt necesitati legitime care nu trebuie sa aibe la baza interese strict electorale. Romani, treziti-va la realitate1
Postat 24 Iunie 2011, 14:52 de safe
uitati va la ei
in loc sa lase tinerii generatia viitoare trebuie sa vedem mereu aceste acrituri uzate, lasati si pe altii sa se impaunesca nu i migrati pe toti tineri ca nu aveti voi BOILOR randamentul fizic si intelectual de munca ca lideri, nu va e rusine sa va stergeti pe picioare cu bogatia noastra sociala, de ce pensionari nu le dau voie tinerilor sa se afirme sa si catige locul in societate, verti sa ramanem un sat?
Postat 24 Iunie 2011, 10:35 de mia
patriot local
Auzi la ei... patrioti locali si Filipescu asta si Seremi. Filipescu mai ales sa faca ordine la el in circumscriptie nu la noi. Iara Seremi sa mearga in croaziera prelungita cu ultima lui cucerire, fatuca aia de-o virsta cu fiica-sa. Ar merita sa facem varianta lui Basescu numai ca sa spargem mafia ungureasca actuala care e abonata la banii publici( kiss, odeon, rouji, lacatus, etc +colegii lor transpartinici.) chiar cu riscu de a se vamui fondurile la Cluj. Cum s-a si intimplat de cind a venit rachiteleanu' prim ministru. Oricum nu va fi nici un Partium chiar cu riscu sa se aprinda sediul fostului cabinet de partid.................
Postat 24 Iunie 2011, 10:01 de OVIDIU
eroare, bey bulani...
alo... hîc!... mai copchii... Crişşş... ăstaaa, anaaaaa... sorbiiaş lic-hiduuu, agoperă şiiiiiii... hîc! o buna parte (mamăăă ce bună-i!) din judezu Arad... hîc! ză mor io... hîc!
Postat 24 Iunie 2011, 09:45 de beat-beton
in continuare
in continuare altcineva posteaza comentarii sub pseudonimul "dan oradeanul". in primul rand sunt deranjat de greselile flagrante de limba romana pe care aceasta persoana le face. in al doilea rand nu mi se pare normal sa "furi"un pseudonim destul de vechi. nu este vorba ca eu as detine exclusivitate asupra lui dar totusi nu e fair play sa faci asa ceva. doar daca esti relativ limitat si nu esti capabil sa iti gasesti un pseudonim propriu.
Postat 24 Iunie 2011, 08:35 de adevaratul d.o.
Cea mai buna varianta
Asta este cea mai buna varianta si se pare ca exista consens la nivel local intre politicieni.Clujul s-a dovedit un prost administrator al regionalei.Mai mult, a dat dovada de nesimtire si dezinteres si asa va face si in continuare.
Postat 24 Iunie 2011, 00:50 de Boom
dezbinare nationala
eu cred ca base vrea dezbinare nationala!!!!!! el ar trebui sa stie ca trebuie incurajata convietuirea si nu stimulata dezbinarea pe teritorii si administratii ! poporul roman nu are nevoie de acest plan nici pe departe (aici sunt incluse toate etniile.) Acelasi lucru l-au facut si comunistii (intr-o anumita masura au si reusit) cu toate ca ardelenii au stiut dintotdeauna ca vecinul e mai bun decit strainul (nu conteaza etnia lui). Asta nu mai are ce cauta sa reprezinte poporul roman.Filip si Seremi , personal cred ca-si urmaresc interesele personale, dar ei sunt depasiti de situatie oricum, cu toate ca si opinia lor conteaza in partid. De cind a inceput Base cu regionalizarea tarii,apoi cu atacurile la monarhie, nimeni nu mai vorbeste despre performantele guvernului,directia in care merge tara, avind in vedere slaba capacitate de a atrage fondurile UE, datoria mare a tarii (care toti romanii o vor plati, nu conteaza etnia) cu toate ca pe politicieni prea putin ii va afecta, avind in vedere puterea financiara de care dispun ; in concluzie, nebunia ce se vede la nivel central , nu vrem sa se reflecte intre cetateni !!!!!!!!!
Postat 23 Iunie 2011, 22:55 de nicu
dinozaurii
Au iesit in sfirsit si dinozaurii romani. Dupa ce au dezvoltat judetul de mama focului furind cit au putut in ultimii 20 de ani, ies acum sa protesteze: daca banii se gestioneaza la Cluj, ni se strica smenurile si cum o sa mai furam noi ca pina acum? Apel catre lichele: ajunga-va!!!
Postat 23 Iunie 2011, 22:51 de pyiu
ce argument aveti
oricum banii publici vor ajunge in vistiera statului, HOTUL de HOT fuge, deci noi care va rabdam ne am saturat ne ati oferit discriminari sociale in lant acum na se lupe lantul cel putin partea de NORD-VEST va fi condusa de ROMANI adevarati nu corcituri de natie:)))
Postat 23 Iunie 2011, 20:43 de ha, ha, ha
Altfel
cat despre unguri, sa mearga sa faca separatism in hungaria ! sa le dea orban pamant si apa sa se separe acolo !
Postat 23 Iunie 2011, 20:07 de nail
Doua intrebari de bun simt
Cine sunt cei care ani in sir au beneficiat de tot felul de afaceri cu banii publici ? Cine sunt cei care acum striga, ca din gura de sarpe ca isi pierd cascavalul ?
Postat 23 Iunie 2011, 20:05 de nail
pt. @ unu
Daca dvs. va inchipuiti ca va curge lapte si miere prin actualul judet Bihor daca va deveni provincie vasala mafiei clujene va inselati.Este usor sa parazitezi bugetul national(adica taxele si impozitele tuturor) si sa deturnezi finantele tarii spre cluj, sa construiesti o centura ocolitoare pt. un oras sub pretextul ca faci o autostrada pt. toata tara, sa dezvolti un aeroport care este in proprietatea cj cluj(atentie ! nu face parte din compania nationala de aeroporturi unde statul roman este unic actionar fiind in exact aceeasi situatie dpdv juridc ca si aeroportul nostru caruia tot clujenii ii baga strimbe ca dealtfel si altor aeroporturi din ardeal existente sau in devenire-vezi caul aeroportului din brasov) etc.etc.etc.Ceea ce este azi Bucurestiul pt. tara va fi Clujul pt. regiunea NV, adica o piramida birocratica =functii grase pt.clutici ce ne vor invata mersul pe jos atunci cind nu ne vor spune ca soarele rasare la cluj.Chiar daca sunt de acord cu aprecierele dvs. referitoare la politicienii locali cucei din cluj va fi mai rau.Muuuult mai rau.Sa auzim de bine si ozi buna!
Postat 23 Iunie 2011, 18:49 de unu
pt. @ unu
Daca dvs. va inchipuiti ca va curge lapte si miere prin actualul judet Bihor daca va deveni provincie vasala mafiei clujene va inselati.Este usor sa parazitezi bugetul national(adica taxele si impozitele tuturor) si sa deturnezi finantele tarii spre cluj, sa construiesti o centura ocolitoare pt. un oras sub pretextul ca faci o autostrada pt. toata tara, sa dezvolti un aeroport care este in proprietatea cj cluj(atentie ! nu face parte din compania nationala de aeroporturi unde statul roman este unic actionar fiind in exact aceeasi situatie dpdv juridc ca si aeroportul nostru caruia tot clujenii ii baga strimbe ca dealtfel si altor aeroporturi din ardeal existente sau in devenire-vezi caul aeroportuluiCeea din brasov) etc.etc.etc.Ceea ce este azi Bucurestiul pt. tara va fi Clujul pt. regiunea NV, adica o piramida birocratica =functii grase pt.clutici ce ne vor invata mersul pe jos atunci cind nu ne vor spune ca soarele rasare la cluj.Chiar daca sunt de acord cu aprecierele dvs. referitoare la politicienii locali cucei din cluj va fi mai rau.Muuuult mai rau.Sa auzim de bine si ozi buna!
Postat 23 Iunie 2011, 18:47 de unu
si dreptate pacat de victime
dar de ce sa merg in CLUJ? ca asa spui tu stai linistit ca sunt multi BIHORENI in cluj si nu mai vor sa se intoarca , cum arata Clujul BIHORUL nu va arata nici in 20 de ani, dar nu putem merge toti acolo sa ramana doar UNGURI in BIHOR :))) deci scuza ma gandesti ca un om slab de minte , Clujul are experienta, performnanta atinsa dar BIHORUL ce are? PORCI LA INGRASAT:))) FERMA de curvvvvarie POLITICA, asta e democratie cei ce impart parte isi fac, URMARESTE LE bobliografia : vezi avere pana la rude de gradul 4 +amante... plural scuza ma esti depasit sau cu termen de garantie depasit, un produs care nu se mai cere pe piata, si trebuie delimtat si dreptul pensionarilor de a ocupa locul de munca a tinerilor, nu e normal ca tineri mai ales cu famili sa nu aiba paine ca pensionarul munceste si in locul lui, nu se poate asa nu ai cum sa formezi o experienta pe termen lung, cati ingineri tineri avem fara loc de munca ca lucreaza ingineri pensionati:)) deci scuza ma in BIHOR e plin de .... si tineri la bacanele
Postat 23 Iunie 2011, 18:18 de @unu
ce bagati unguri la inintare:))
Parlamentarul maghiar Richard Horcsik a făcut valuri în media românească cu declaraţiile sale, referitoare la o posibilă mediere UE a tensiunilor din România şi Ungaria, în legătură cu reorganizarea teritorială. Valurile au ajuns şi în Ungaria, iar ministrul de Externe de la Budapesta, Janos Martonyi, va fi nevoit să corecteze printr-o declaraţie publică mesajul ajuns la Bucureşti. Contactat de REALITATEA.NET pentru detalii referitoare la poziţia sa faţă de reorganizarea administrativ-teritorială a României, Horcsik a negat declaraţiile apărute în presă: "Nu am spus textual că Budapesta şi Bucureştiul or să ceară Bruxelles-ului să intervină pe această problemă. Nu. Aceasta (n.red - reorganiarea) este o poblemă internă (n.red - a României). Aş vrea să închei interviul pentru că a fost o neînţelegere. Îmi pare foarte rău. Sunt foarte furios pe presă. Nu mi-au trimis nimic pe care să-l pot verifica". Întrebat ce a spus cu exactitate în interviul difuzat parţial de media autohtone, Richard Horcsik a răspuns: "Eu am spus doar că tot ce se întâmplă la Budapesta sau Bucureşti ajunge la Bruxelles. Probabil editorul de ştiri a interpretat greşit". Gata cu problemele interne! Declaraţiile lui Horcsik ajunse iniţial în mass-media exprimau temerea acestuia despre posibilitatea ca reorganizarea României în regiuni ar putea isca tensiuni în relaţiile româno-ungare. "Dacă se realizează reorganizarea României în regiuni, mi-e teamă că se vor isca tensiuni în relaţiile româno-ungare. Trebuie găsită o soluţie, am putea cere chiar şi ajutorul Bruxellesului", spunea acesta, citat adevarul.ro, precizând că, în primul rând, se vor creea tensiuni în rândul populaţiei României, între locuitorii celor trei judeţe cu populaţie majoritar maghiară şi locuitorii din celelalte judeţe. Ungaria va apela la UE pentru mediere în scandalul regionalizării, a anunţat şi Antena 3, citând acelaşi politician maghiar. “Ştiu că este vorba despre o problemă internă a României, dar aş face următoarea observaţie: gata cu problemele interne şi cu politicile interne, fie ele ale României sau ale Ungariei! Suntem membri ai Uniunii Europene şi totul merge la Bruxelles”, suna declaraţia lui Horcsik.
Postat 23 Iunie 2011, 18:04 de ce atat tam-tam
Gradina zoo
Doi elefanti care dupa 2012, adica dupa reorganizarea administrativa de tip regional, vor dispare ca nu-i mai lasa nici Basescu si nici poporul, s-au trezit ca pot sta impreuna la masa. Problema e ca masa va ramine goala, fara ciolan si fara servitorime. Daca tot nu mai are nici o sansa gasca bihoreana a lui Blaga in fata celorlalte Udre si Falcute, atunci hai sa iesim si noi ca vajnici aparatori indepensenti, de caracter si de stiinta lui peste. Crisana de pe vremuri a insemnat BH, nordul AR, sudul SM si vestul SJ. In nici un caz solutia Filip, Seremi, Kiss, si multi alti elefanti locali.
Postat 23 Iunie 2011, 17:49 de PDList infocat
bravo ma!
@oradean: esti un bou. cluju ar fi liantul pu.lii. ar tine toti banii la ei, iar tu probabil ai deveni cluj-napocan ca sa iti mearga mai bine. In sfarsit o reactie ok a pedelestilor locali. nu ma asteptam de la slobozeanul filip, deci cu atat mai bine. Ei, de acum urmeaza insa lupta adevarata pentru BIHOR. Daca tot sunt ei atat de bihoreni, sa voteze parlamentarii pd-l bihor impotriva la asumarea legii regionalizarii in parlament. Plus, prefectul ghilea sa nu blocheze organizarea referendumului de catre CJ. altfel, iesirea de azi ramane simpla gargara.
Postat 23 Iunie 2011, 17:17 de unu
mare e gradina zoo
Cit de cretin poti sa fii ca sa te bucuri ca clujenii vor sa-ti pape ,,prajitura” iar tu sa te si extaziezi ca un retardat aflat in perioada sa portocalie?Tuturor celor care doresc sa fie condusi de tovarasii de la regiunea cluuuj le doresc sa se duca acolo si sa ne lase pe noi cu Bihorul nostru in pace.
Postat 23 Iunie 2011, 17:15 de unu
e clar
ei iar inoata impotriva curentilor cu pretul de sacrificiu a cetatenilor din Bihor, am pierdut foarte mult datorita incapatanari de a negocia o viata linistita tot timpul ei au fost impotriva Bucurestiului luati arhiva sa vedeti de ce oradea ea asa cum e nu le convine felia sunt in opozitie totii: PSD, UDMR, PDL mai mare rusinea, VOTATI cu incredere pe cei actuali ei sunt viitorul tineri in puscarie! asta este pretul de a lasa comunisti sa ne conduca, ne sacrificam copii.
Postat 23 Iunie 2011, 16:44 de dan oradeanul
capusareala
ce mai vor imbuibatii ? e simplu. sa treaca, cu catel si purcel la ceilalti fomisti, kiss, biro & restul trupei de udemeristi.
Postat 23 Iunie 2011, 16:43 de se subtiaza ciolanul
traiasca TRAIAN BASESCU
nici vorba nu renuntam la CLUJ, ele e liantul puternic care sa determine dezvoltarea, BASESCU e destept si ager nu FRAIER , cand vrea ceva face nu tergiverseaza si paseaza, avem mare noroc ca il avem ca presedinte.
Postat 23 Iunie 2011, 16:35 de oradean
doua epave si cu lakatos, trei.
daca nu le convine politica partidului din care fac parte, de ce acesti 'gica contra', nu-si dau demisiile de onoare ? pt ca ciolanului este lucrul pt care traiesc in viata. altfel cum ? daca nu va convine, plecati si cantati la alta masa !
Postat 23 Iunie 2011, 16:33 de mang-tombolistul
count display

FOTO BIHOREANUL

  • Accident pe Clujului: O fetiţă de 6 ani a fost rănită şi dusă la spital (FOTO)
  • Artă cu renume la Muzeul Ţării Crişurilor: a fost deschisă expoziţia de lucrări van Gogh şi Renoir (FOTO)
  • Noul Ford EcoSport, produs în România, te așteaptă în showroom-ul Ford Carbenta Com! (FOTO)
  • Termen: 1 Decembrie. Constructorii au montat grinzile podului din strada Universităţii din Oradea (FOTO)
  • Parcarea de la intersecţia străzilor Transilvaniei cu Moldovei a fost reabilitată (FOTO)
  • Cel mai 'hot' show: Modele celebre au defilat în lenjerie Victoria's Secret. Adriana Lima s-a retras (FOTO/VIDEO)
  • Karoy de România: Povestea sculptorului orădean interzis de comunişti, care şi-a făcut renume în America (FOTO)
  • A început târgul produselor şi gusturilor din Valea Ierului, în Piaţa Unirii (FOTO)
  • Făuritorii Marii Uniri - Portrete și fapte nemuritoare: zeci de elevi bihoreni au fost premiați pentru picturile lor (FOTO)
  • S-a turnat placa de beton. Podul Centenarului ar putea fi dat în folosinţă la sfârşitul lunii noiembrie (FOTO)

TIMP LIBER

Timp liber

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 3.8697 RON
  • 1 EUR = 4.5959 RON
  • 1 HUF = 0.015 RON