Printr-un comunicat de presă transmis vineri de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Cluj-Napoca, agenţii economici din Bihor încadraţi în categoria contribuabililor mijlocii li se "reaminteşte" că începând din prima zi a lunii viitoare competenţele de administrare fiscală a acestora vor reveni instituţiei de la Cluj, în baza Ordinului 3649/2015 al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
"Lista contribuabililor mijlocii din raza judeţelor Bihor, Bistrita-Năsăud, Cluj, Maramureş, Satu-Mare şi Sălaj care vor fi administraţi de către această nouă structură fiscală a fost aprobată prin O.P.A.N.A.F. nr. 3702/2015 şi poate fi vizualizată pe site-ul www.anaf.ro, secţiunea INFO PUBLICE, modulul 04 Informaţii privind agenţii economici, submodulul 01 Listele contribuabililor mari şi mijlocii", se mai arată în comunicatul semnat de purtătorul de cuvânt al DGFP Cluj-Napoca, Gligor Gavriş.
Ca urmare, începând cu 1 februarie 2016, contribuabilii mijlocii din Bihor vor efectua plata obligaţiilor fiscale la Trezoreria Municipiului Cluj Napoca – cod TREZ 216.
Mutarea administrării fiscale a contribuabililor mijlocii de la Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Bihor la Direcţia Regională din Cluj va însemna pentru agenţii economici aflaţi în această categorie mai multă birocraţie şi mai multe cheltuieli şi timp pierdut pentru a intra în posesia unor acte de care au nevoie, precum certificatele de atestare fiscală ori adeverinţele privind plata sau neplata taxei de mediu pentru autovehicule, acuză reprezentanţii firmelor bihorene.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.