Registrul Comerţului din Oradea ar putea concura liniştit la titlul de "Cea mai neadaptată" instituţie a anului 2020.
"Tradiţionalele" cozi de aici au devenit şi mai deranjante în pandemie. Pe lângă faptul că la numerele de telefon pentru Relaţii Clienţi nu răspunde niciodată nimeni, deci nicio şansă să afli informaţii rapid şi fără să te deplasezi la sediu, şefii n-au reuşit să găsească altă soluţie anti-Covid decât să ţină oamenii la cozi în aer liber, în faţa clădirii, fiind lăsaţi să intre cel mult câte doi, indiferent de problemele pe care le au.
Aşa că, fie vremea bună, fie rea, contribuabilii stau ciorchine în faţa uşii cu zecile de minute sau chiar cu orele.
Niciun genial din instituţie nu s-a gândit să amplaseze şi nişte scaune lângă cele trei mese scoase în faţa uşii, astfel că mulţi întreprinzători sunt nevoiţi să-şi completeze documentele în "poziţia ghiocelului" sau pe genunchi, pe băncile din parcul aflat în apropiere.
Marţea trecută, ghinioniştii de la coadă au primit şi un "bonus", ploaia torenţială de afară, pentru că - aţi ghicit - Registrul Comerţului Bihor nu are bani nici de o banală umbrelă. Şi, după cum se vede, niciun interes să-şi protejeze clienţii, doar să-i taxeze...
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.