JOI, 16 AUGUST 2018

Problema subvenţiilor trebuie privită însă cu reticenţă, cel puţin din două motive. O dată, pentru că la ce lipsă de forţă de muncă există în Oradea, e imposibil de crezut că oamenii săraci nu-şi pot găsi de lucru. Şi atunci, de fapt pe cine subvenţionăm? Pe oamenii săraci sau pe oamenii fără chef de muncă?
Noua mineriadă a PSD nu mai lasă cale de întoarcere pentru că, pur şi simplu, pe aşa-zişii social-democraţi nu-i interesează demult ce spune poporul, ci doar ce spun ei poporului. Li se rupe de imagine, de sondaje, de UE şi de orice alt „moft”, pentru că probabil şi-au pregătit inclusiv planul de a fura alegerile.
De 4 ani, Untold înseamnă Cluj-Napoca, înseamnă România. Umblă vorba că se vrea mutarea lui în afara orașului, nu din pricina deranjului din centru, ci pentru că scena principală, stadionul adică, e limitativă cu numărul de persoane din motive de siguranță. Dacă se va transforma din festival urban în festival câmpenesc s-ar putea ca percepția să se schimbe.
Unde vă veți petrece vacanța de vară?

Începând din 24 august 2018 o persoană amendată pentru orice contravenţie - indiferent că este o contravenţie de mediu, silvică, la regimul construcţiilor, etc. - va beneficia de un interval de 15 zile în care va trebui să decidă dacă plăteşte amenda (în acest caz achitând jumătate din mimimul prevăzut de lege) sau formulează plângere în instanţă (caz în care, dacă pierde procesul, va plăti amenda prevăzută în procesul-verbal de contravenţie).
Hematuria reprezintă prezenţa sângelui în urină. Cauzele sunt variate şi se pot grupa în 2 categorii: renale şi extrarenale. Vezi ce boli poate indica!
În caz că nu aţi observat, fobiile faţă de anumite vieţuitoare sunt mai des întâlnite decât cele care au ca obiect alte animale. De exemplu, femeile tind să se teamă mai mult de insecte şi păianjeni decât de - să zicem - porumbei. Mult mai mulţi oameni se tem de şerpi decât de pisici. De şobolani decât de mămăruţe. În acest articol vom discuta despre psihologia fricii şi cum teama a jucat un rol adaptativ în dezvoltarea speciei umane.
22 Iunie 2017, 10:31

Descoperire interesantă a NASA: 10 planete similare cu Terra

Descoperire interesantă a NASA: 10 planete similare cu Terra foto: Mediafax.ro

Agenţia spaţială a Statelor Unite a anunţat descoperirea a altor 219 planete în afara sistemului nostru solar. 10 dintre acestea ar fi similare cu Terra, după cum anunţă agenţia de ştiri Mediafax, citând site-ului publicaţiei The Independent.

Conform sursei citate, descoperirea a fost făcută de observatorul spaţial Kepler, care are sarcina de a identifica noi planete, NASA anunţând pe Twitter că a descoperit 219 noi "potenţiale lumi".

Dintre acestea, 10 sunt posibile lumi terestre care orbitează în jurul unei stele la o distanţă suficient de mare pentru a putea fi locuite. Astfel, se crează condiţiile necesare pentru apariţia apei, înregistrându-se distanţa optimă pentru ca apa să rămână în stare lichidă pe suprafaţa planetei, arată sursa citată.

Mediafax mai precizează că, potrivit NASA, din cele 4.034 de planete identificate de telescopul Kepler, peste 2.300 sunt exoplanete, adică corpuri cereşti care orbitează în jurul unei stele, exact ca Terra.

În plus, cu ajutorul observatorului Kepler, oamenii de ştiinţă au mai descoperit că există două tipuri de planete: telurice, de mărimea Pământului, şi gazoase, similare cu Jupiter.

Cercetătorii NASA susţin că observatorul Kepler a analizat peste 200.000 de stele pentru a identifica dacă există planete care orbitează în jurul lor.

• OTL s-a dotat cu un autobuz decapotabil pentru turişti (FOTO / VIDEO)