URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 18 IUNIE 2021
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Fostul ministru al Transporturilor, Lucian Bode, actualmente şef peste şefii de post, se lăuda mai an că toate tronsoanele Autostrăzii Transilvania sunt atribuite. Dar când vine vorba de acest drum blestemat, e bine să nu zici "hop" nici dacă l-ai străbătut de cinci ori de la Oradea la Cluj, că precis apare ceva neprevăzut. De fapt, situaţia este dramatică şi are şanse să devină tragică.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Nu-i prima oară când Bolojan vrea să rezolve probleme gingașe cu metode... inginerești. Ideea trecerii actorilor și instrumentiștilor pe contracte de muncă pe durată determinată, pentru „eficientizarea” actului cultural, reflectă un reflex al stilului managerial cu iz dictatorial care l-a făcut celebru - dar, fără îndoială, și eficient - pe fostul edil al Oradiei.
Zic şi eu
Adrian Cris
Durerea nevindecabilă a căpeteniilor UDMR-iste nu e doar că Bolojan le-a zburat din funcţiile bine plătite din CJ Bihor un număr însemnat de politruci, ci că şefii acestui partid, începând cu Cseke Attila şi cu Szabó Ödön, îşi văd carierele serios periclitate. În ultimele patru cicluri electorale, UDMR Bihor a scăzut de la 7-8 consilieri municipali în Oradea la doar 4 şi de la 9-10 consilieri judeţeni la numai 6 sub "înţeleapta" conducere a unor personaje precum cei doi.
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
O nouă competiție europeană fără România (campionatul european, în cazul de față) nu ne mai supără așa cum ne-ar fi supărat în anii 90, semn că ne-am obișnuit deja. De fapt, ce zic eu că ne-ar fi supărat? Pe vremea aceea ni s-ar fi părut de-a dreptul imposibil! Dar construcțiile trainice și strategiile pe termen lung nu se mai practică în sportul românesc decât sporadic, organizațiile și finanțatorii nu mai au răbdare, își doresc rezultate imediate. În cele mai multe cazuri se practică un soi de agricultură sportivă debilă - se plantează azi și se culege mâine.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Primăria vrea să amendeze cu 2.500 lei şoferii care intră cu maşinile pe spaţiile pietonale din centrul Oradiei. Ce părere aveţi despre măsura propusă?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Potrivit Dicţionarului explicativ al limbii române, sula este o unealtă alcătuită dintr-o tijă mare şi subţire de oţel, dreaptă sau curbă, ascuţită la vârf, fixată într-un mâner şi folosită în pielărie (cizmărie, cojocărie etc) pentru a găuri pielea ori talpa spre a putea trece acul cu aţa prin ele. Poate multă lume nu ştie, dar sula s-a utilizat şi încă se utilizează şi astăzi pe scară largă inclusiv în justiţie, la găurirea coperţilor de dosare, pentru a putea fi realizată operaţiunea de coasere a acestora...
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Tratamentul medicamentos al diabetului zaharat cuprinde antidiabeticele orale şi insulinele. Diabetul non-insulino-dependent care nu poate fi controlat prin regimul dietetic răspunde bine la grupa medicamentelor pe bază de derivate de sulfoniluree (cum este tolbutamidul sau glipizidul), care sunt uşor de folosit şi, după majoritatea specialiştilor, sigure. Vezi mai departe ce mediamente se folosesc și când este nevoie de tratament cu insulină...
18 Mai 2021, 08:30

P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL: Invitație de participare pentru selecţia de oferte în vederea realizării de lucrări

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL
CUI: RO 31948183, J40/8309/2013
Sediu: Municipiul Bucureşti, Splaiul Independenţei, Nr. 273, Corp 3, Etaj 3, Sectorul 6
Punct de lucru: Municipiul Oradea, Strada FABRICILOR, Nr. 8, Judeţ Bihor

Programul Operaţional Regional 2014-2020
Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii
Prioritatea de investiţii 2.2 – Sprijinirea creării şi extinderea capacitaţilor avansate de producţie şi dezvoltarea serviciilor
Cod SMIS
: 147969

Denumire proiect: CONSTRUIRE HALĂ DE PRODUCŢIE ŞI BIROURI P+E PARŢIAL

INVITAŢIE DE PARTICIPARE
pentru selecţia de oferte în vederea realizării de lucrări

P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL cu sediul în Municipiul Bucureşti, Splaiul Independenţei, Nr. 273, Corp 3, Etaj 3, Sectorul 6, în calitate de solicitant de finanţare nerambursabilă în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiţii 2.2 – Sprijinirea creării şi extinderea capacitaţilor avansate de producţie şi dezvoltarea serviciilor, vă invită să participaţi cu oferta dumneavoastră de lucrări pentru realizarea unui proiect de investiţii cu denumirea "CONSTRUIRE HALĂ DE PRODUCŢIE ŞI BIROURI P+E PARŢIAL".

Procedura aplicată: Procedura competitivă în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1284/08.08.2016 emis de Ministerul Fondurilor Europene şi publicat în Monitorul Oficial nr. 618 din 12.08.2016.

Criteriul de atribuire: atribuirea contractului de lucrări se va realiza în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1284/08.08.2016 (alegerea ofertei cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului se va realiza prin prezentarea avantajelor tehnice şi financiare care motivează alegerea în raport cu celelalte oferte primite). Contractul va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă prezintă cele mai multe avantaje tehnice şi financiare în raport cu celelalte oferte primite şi care răspunde cel mai bine realizării scopului proiectului.

Obiectul contractului va consta în: achiziţia de lucrări în conformitate cu proiectul tehnic

Tip contract: contract de lucrări.

Termen limită pentru primirea ofertei: 31.05.2021, ora 12:00. Ofertele se vor depune personal sau se vor trimite prin postă/curier. Transmiterea ofertei prin alte mijloace (fax, email, etc.) nu se acceptă şi oferta nu va fi analizată.

Termen limită de primire a solicitărilor de clarificări: 21.05.2021, ora 12:00. Cererile de clarificări pot fi solicitate doar în scris şi transmise prin poştă, curier sau personal la Punctul de lucru: Municipiul Oradea, Strada FABRICILOR, Nr. 8, Judeţ Bihor, sau prin email la adresa: nortia2001@ymail.com.

Termen limită pentru transmiterea răspunsului la clarificări: Răspunsul la solicitarea de clarificări se va trimite în maxim 2 zile lucrătoare de la data primirii solicitării de clarificări.

Valabilitatea ofertei: cel puţin 45 zile de la data emiterii acesteia.

Deschiderea ofertelor: 31.05.2021, ora 13:00. După deschiderea ofertelor, în cazul în care există neclarităţi sau se consideră necesară prezentarea unor informaţii suplimentare, P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL are dreptul de a solicita clarificări suplimentare ofertanţilor. În cazul în care ofertanţii nu răspund acestor solicitări, ofertele respective vor fi descalificate.

Adresa la care se depune oferta: la Punctul de lucru al societăţii din Municipiul Oradea, Strada FABRICILOR, Nr. 8, Judeţ Bihor.

Valoarea estimată este de: 4,172,397.54 Lei, cu următoarea distribuire pe capitole:
Capitolul 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţie: 318,875.94 Lei,
Capitolul 4.1 – Construcţii şi instalaţii: 3,850,021.60 Lei,
Capitolul 5.1 – Organizare de şantier: 3,500.00 Lei.
NOTA: Preţurile de mai sus nu conţin TVA

Condiţii pe care trebuie să le îndeplinească ofertanţii:

- Ofertantul trebuie să demonstreze că are în domeniile de activitate înscrise în certificatul constatator emis de ORC, codul CAEN care corespunde cererii de ofertă, şi anume 4120Lucrări de construcţii ale clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale sau orice alt cod CAEN echivalent activităţii obiectului licitat.
Pentru a demonstra cerinţa anterioară, vă solicităm să anexaţi ofertei următorul document: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului în original (sau copie legalizată/ copie certificată de conform cu originalul), emis cu cel mult 30 zile faţă de data depunerii ofertei. Din conţinutul acestuia nu trebuie să reiasă înscrieri de menţiuni cu privire la aplicarea legii privind organizarea sau procedura lichidării judiciare (faliment sau insolvenţă) sau că societatea se află în incapacitate de plată.

- Ofertantul trebuie să demonstreze că respectă regulile privind evitarea conflictului de interese aşa cum sunt precizate în OUG Nr. 66/2011 şi a situaţiilor de excludere.
Pentru a demonstra cerinţa anterioară, vă solicităm să anexaţi ofertei o DECLARAŢIE privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 13, 14 şi 15 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/ sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare (conform modelului).

Listele de cantităţi / specificaţiile tehnice / termenii de referinţă (proiectul tehnic) pot fi descărcate în format electronic accesând următorul link: https://bit.ly/3sZqV0l

Instrucţiuni de completare a ofertei/declaraţiilor/formularelor solicitate:

- Termenii de referinţă (proiectul tehnic), împreună cu specificaţiile tehnice şi listele de cantităţi sunt obligatorii.

- Orice declaraţie/formular va fi completat şi prezentat doar în original de ofertant, va fi semnat de reprezentatul legal al acestuia (persoana din conducere menţionată în certificatul constatator sau echivalentul pentru ofertanţii străini) sau după caz, va fi semnat de către o altă persoană împuternicită să reprezinte ofertantul, caz în care va prezenta şi împuternicirea acordată acestuia din urmă de către reprezentantul legal al ofertantului.

- Documentele/declaraţiile/certificatele emise de terţă parte (instituţii competente) vor fi prezentate doar în limba română şi vor îndeplini una din următoarele condiţii de formă: original, copie legalizată sau copie certificată pentru conformitate cu originalul.

- Documentele emise în altă limbă se prezintă în original, copie legalizată sau copie certificată în conformitate cu originalul şi vor fi însoţite de traducere autorizată în limba romană, traducerea se va prezenta în original.

Condiţii pentru semnarea contractului (inclusiv durata de execuţie a acestuia):

- Contractul de lucrări va fi semnat doar cu ofertantul desemnat câştigător.

- Daca ofertantul câştigător nu semnează contractul în termenii stabiliţi în scrisoarea de informare cu privire la rezultatul procedurii de achiziţie, beneficiarul va relua procedura de achiziţie.

- Contractul de lucrări trebuie să menţioneze datele de identificare ale celor 2 părţi semnatare (identificarea administrativă şi identificarea financiară, sediu social, telefon, fax, email, cod unic de înregistrare, bancă, cont bancar, persoana semnatară, date contact), obiectul contractului, valoarea, documentele contractului, durata de execuţie a contractului şi condiţiile contractuale. Contractul trebuie sa fie semnat de ambele părţi, să aibă număr şi dată.

- Contractul trebuie să fie valabil pe o perioadă suficientă încât să se permită implementarea proiectului în conformitate cu datele din cererea de finanţare, şi cu documentele anexate acesteia.

- Termenul de execuţie a lucrărilor este de maxim 7 luni de la data semnării contractului de lucrări. Lucrările se vor executa la următoarea adresă: Municipiul Oradea, str. Beothy Odon, Nr. Cad. 193038, CF Nr. 193038, Jud. Bihor, Romania.

- Contractul şi anexele sale vor fi întocmite în 2 exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte.

- Plata preţului contractului se va realiza astfel:
            - Achizitorul nu acorda avans executantului.
            - Plăţile se vor face pe tranşe, la cererea executantului (antreprenorului), la valoarea lucrărilor executate conform contractului, după aprobarea acestora de beneficiar.

- Executantul se obligă să constituie garanţia de bună execuţie a contractului în cuantum de 5% din valoarea contractului, fără TVA. Garanţia de bună execuţie se va constitui prin reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale. Achizitorul se obligă să restituie garanţia de bună execuţie astfel: 70 % din aceasta va fi rambursată în termen de 14 zile de la data de recepţiei la terminarea lucrărilor contractului, iar restul de 30% la expirarea perioadei de garanţie, pe baza procesului verbal de recepţie finală.

- Perioada de garanţie acordată lucrărilor va fi de minim 24 luni.

Soluţionarea contestaţiilor: orice ofertant nemulţumit de rezultatul procesului de adjudecare, are dreptul de a depune o contestaţie. Contestaţiile se vor trimite în limba română sau însoţite de o traducere autorizată în limba română. Contestaţiile pot fi depuse doar în scris şi transmise prin poştă, curier sau personal la Punctul de lucru: Municipiul Oradea, Strada FABRICILOR, Nr. 8, Judeţ Bihor. Termenul de aşteptare în vederea depunerii eventualelor contestaţii este de 2 zile de la transmiterea notificărilor cu privire la rezultatul procedurii. In caz contrar, contestaţiile nu se vor lua în considerare. Contestaţiile se vor analiza şi soluţiona în maxim 5 zile de la primirea acestora, prin întocmirea unui raport de soluţionare a contestaţiilor. Comisia de evaluare a contestaţiilor are dreptul de a solicita clarificări din partea contestatarului, caz în care perioada de soluţionare poate fi prelungită cu perioada de solicitare şi primire a acestor clarificări.

ATENŢIE: Nerespectarea de către ofertant a oricăreia dintre cerinţele din această documentaţie (neprezentarea documentelor, sau prezentarea parţială a acestora, sau a informaţiilor solicitate, sau forma solicitată) poate duce la respingerea ofertei din procesul de selecţie a ofertei câştigătoare.

Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL la Punctul de lucru: Municipiul Oradea, Strada FABRICILOR, Nr. 8, Judeţ Bihor sau prin email la adresa: nortia2001@ymail.com.

Persoana de contact este Dl. PLOSCARIU FLORINEL cu funcţia de administrator, tel. 0722621715, e-mail: nortia2001@ymail.com

Aşteptam oferta dumneavoastră, până la termenul limită menţionat anterior, la adresa indicată.

Vă mulţumim anticipat.
Reprezentant legal,
PLOSCARIU FLORINEL
Data: 18.05.2021

(advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.1226 RON
  • 1 EUR = 4.9242 RON
  • 1 HUF = 0.0139 RON