Îndrăgostit de țara noastră, cunoscutul jurnalist britanic Charlie Ottley va lansa o nouă campanie internațională de promovare a României.
Până la sfârșitul anului, la postul de televiziune BBC vor rula 50 de spoturi despre România, iar printre orașele în care Ottley a făcut filmări se numără și Oradea. De asemenea, spoturile aduc în prim-plan județele Timiș, Maramureș, Brașov, Sibiu, orașul Craiova și Delta Dunării, scrie protv.ro.
„Mergând de-a lungul Dunării, pe lângă statuia lui Decebal și până la graniță, mergând spre Banat, până în cel mai nordic punct din România, prin Oradea şi în zonele de lângă, am văzut locuri de care nu ştiam până acum", a explicat jurnalistul Charlie Ottley.
El este de părere că România este una dintre cele mai diverse ţări europene, dar valorile ei turistice și gastronomice nu sunt scoase în evidență aşa cum ar trebui. „România, este timpul să fie descoperită”, este concluzia unuia dintre videoclipuri, difuzat de Antena 3 CNN.
Charlie Ottley este atât de impresionat de țara noastră, că s-a mutat într-o casă din Șirnea, Brașov. „Trebuie să schimbăm preconcepția pe care oamenii o au despre această țară. Este natură, este aventură, este cultură, istorie, orașe, gastronomie, turism de sănătate, turism viticol”, a spus el.
Jurnalistul a mai realizat două filme documentare despre România, „Wild Carphatia” și „Flavours of Romania”, și a vrut să colaboreze cu Ministerul Turismului pentru cele 50 de spoturi. Înțelegerea nu a fost făcută, așa că Ottley a apelat la mai multe consilii județene, care l-au finanțat cu câte 10.000 de euro, a explicat Ottley.
Vezi aici unul dintre spoturile făcut de Charlie Ottley pentru România
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.