URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 27 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nu credeam că se vor putea mobiliza 15.000 de oameni în acțiunea intitulată Misiunea Grivei, prin care se cer condiții mai bune pentru câinii abandonați și pentru sterilizarea lor. Iată că inițiativele cetățenești încep să capete forță și consistență. Poate n-ar fi fost lipsit de interes să se ceară și sterilizarea stăpânilor care-și abandonează animalele de companie...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oricât ar fi de digitalizată lumea și plin internetul de informații despre tot felul de locuri, inclusiv în imagini, nimic nu se compară cu plăcerea călătoriei, fie ea cât de scurtă, pentru a le vedea cu propriii ochi. Iar când de plăcerea asta vor avea parte sute, poate mii de copii de la țară, dintre care mulți nu au ieșit din comuna lor ori au ajuns în cel mai bun caz până în cel mai apropiat orășel, cu atât e mai meritorie orice inițiativă care îi ajută să capete această experiență, totdeauna de neuitat dacă e prima.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Camera Deputaţilor a adoptat recent un proiect de modificare a legislaţiei în vigoare, prin care se prevede, în esenţă, că instanţele judecătoreşti nu vor mai putea reduce din oficiu onorariile achitate de justiţiabili avocaţilor, ci doar la cererea părţii adverse. 
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
20 Noiembrie 2022, 12:27

Oradea se vede la BBC: Celebrul jurnalist Charlie Ottley lansează o campanie de promovare a României, cu imagini și din orașul de pe Crișul Repede

Oradea se vede la BBC: Celebrul jurnalist Charlie Ottley lansează o campanie de promovare a României, cu imagini și din orașul de pe Crișul Repede În septembrie, jurnalistul Charlie Ottley și echipa sa au fost surprinși în centrul Oradiei (foto: Mihai Bălan / Facebook)
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Îndrăgostit de țara noastră, cunoscutul jurnalist britanic Charlie Ottley va lansa o nouă campanie internațională de promovare a României.

Până la sfârșitul anului, la postul de televiziune BBC vor rula 50 de spoturi despre România, iar printre orașele în care Ottley a făcut filmări se numără și Oradea. De asemenea, spoturile aduc în prim-plan județele Timiș, Maramureș, Brașov, Sibiu, orașul Craiova și Delta Dunării, scrie protv.ro.

„Mergând de-a lungul Dunării, pe lângă statuia lui Decebal și până la graniță, mergând spre Banat, până în cel mai nordic punct din România, prin Oradea şi în zonele de lângă, am văzut locuri de care nu ştiam până acum", a explicat jurnalistul Charlie Ottley.

El este de părere că România este una dintre cele mai diverse ţări europene, dar valorile ei turistice și gastronomice nu sunt scoase în evidență aşa cum ar trebui. „România, este timpul să fie descoperită”, este concluzia unuia dintre videoclipuri, difuzat de Antena 3 CNN.

Charlie Ottley este atât de impresionat de țara noastră, că s-a mutat într-o casă din Șirnea, Brașov. „Trebuie să schimbăm preconcepția pe care oamenii o au despre această țară. Este natură, este aventură, este cultură, istorie, orașe, gastronomie, turism de sănătate, turism viticol”, a spus el.

Jurnalistul a mai realizat două filme documentare despre România, „Wild Carphatia” și „Flavours of Romania”, și a vrut să colaboreze cu Ministerul Turismului pentru cele 50 de spoturi. Înțelegerea nu a fost făcută, așa că Ottley a apelat la mai multe consilii județene, care l-au finanțat cu câte 10.000 de euro, a explicat Ottley.

Vezi aici unul dintre spoturile făcut de Charlie Ottley pentru România

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6386 RON
  • 1 EUR = 4.9763 RON
  • 1 HUF = 0.0127 RON