URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 26 NOIEMBRIE 2020
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
În primul rând, cred că ar trebui să definim ce însemnă drum de centură. O centură în adevăratul sens al cuvântului ar trebui să fie suficient de îndepărtată de oraş, încât, atunci când o străbaţi, abia să întrezăreşti localitatea pe care o ocoleşti. Practic, nici Oradea nu mai are centură, şoseaua e deja un inel interior al oraşului. Dar aşa cum e, centură sau nu, ne foloseşte de minune şi fără ea am fi fost cu nervii la pământ!
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Cum ar putea, oare, o clasă politică, clădită ea însăși pe impostură și mediocritate, să instituie norme și criterii de selecție pe care chiar ea le-ar pica, cu brio? Răspunsul este, totuși, la îndemână: prin simpla transparentizare, pe care o cerem cu toții, și noi, cei din mass-media, și generațiile mai tinere, și Uniunea Europeană, în care ne-am zorit să intrăm, atrași de avantaje, nu de rigori.
Zic şi eu
Adrian Cris
Ce-a făcut şeful CJ Bihor săptămâna trecută, când a prezentat cele 12 criterii pentru alocarea banilor către primăriile din judeţ, este începutul celei mai importante reforme administrative din ultimii 30 de ani. Poate singura pe bune, nu formală, pentru că ţinteşte la rădăcina relelor din administraţia noastră. Dacă va fi adoptat - şi va fi - setul de reguli va scoate Bihorul, pur şi simplu, din feudalismul politic în care băltesc, de fapt, toate judeţele, oraşele şi comunele României.
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Perioada asta de mare încercare psihică scoate din oameni nu atât lucrurile bune, cât, mai ales, pe cele rele, în fruntea lor aflându-se perechea cea mai groaznică din bagajul uman - răutatea şi prostia. Autopropulsate de propriile lipsuri, acestea colindă mână în mână în spaţiul public, înjurând şi blestemând tot ceea ce nu este după chipul şi asemănarea lor.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre modul în care își face campania electorală Viorel Cataramă, candidatul Pro România Bihor pentru Senat?





De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Având în vedere faptul că în curând chiar se vor desfăşura alegeri parlamentare în România, în ciuda crizei sanitare, cred că este important să se cunoască cele mai importante aspecte prevăzute în Constituţie în legătură cu rolul şi activitatea Parlamentului, precum şi cu statutul senatorilor şi deputaţilor. 
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Prevenirea gripei se efectuează prin utilizarea vaccinurilor cu virus inactivat. Aceste vaccinuri sunt preparate din virusuri gripale de tip A şi B ce au circulat în sezonul precedent. Dacă tipul de virus circulant în momentul vaccinării este strâns înrudit cu cel din compoziţia vaccinului, se realizează o protecţie de 50-80% faţă de infecţie.
07 Septembrie 2020, 20:38

Inspirație de la Lamborghini? Primele imagini cu noile Dacia Logan, Sandero și Stepway (FOTO)

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Dacia România a publicat, luni, pe pagina de Facebook, primele imagini cu noile modele Dacia Logan, Sandero și Stepway.

„Le-ai așteptat, acum au și ajuns! Noul Logan, Noul Sandero și Noul Sandero Stepway: a 3-a generație de modele cu design complet nou, reinventat. Pe 29 septembrie 2020 le vei descoperi în detaliu. #StayTuned”, anunță reprezentanții brandului.

Ziarul Financiar notează că „semnătura luminoasă în formă de "Y" aminteşte de cea prezentă pe modelele Lamborghini”. De asemenea, sursa citată arată că, pentru prima dată în istoria recentă a mărcii Dacia, modelele Logan şi Sandero sunt proiectate pe aceeaşi platformă tehnică cu actualul Renault Clio, ceea ce aduce „o adevărată revoluţie în gama constructorului”.

„Afişând dimensiuni exterioare comparabile cu cele ale vehiculelor din generaţia precedentă, acestea oferă, pe lângă design-ul complet nou, un plus de modernitate, de echipamente şi de polivalenţă, fără a uita spiritul şi atributele de fiabilitate ale înaintaşelor”, mai arată ZF, citând oficialii de la Dacia.

„A treia generaţie a gamei Logan, Sandero şi Sandero Stepway beneficiază de o identitate puternică. Atât în faţă cât şi în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lăţime mai mare a vehiculelor”, mai notează sursa citată.

În ce privește prețul noilor modele, reprezentanții brandului afirmă că va fi din nou "imbatabil".

Din 2017, Sandero este cel mai vândut model Dacia către clienţii persoane fizice din Europa.

Lansarea oficială a celor trei noi modele va avea loc pe 29 septembrie 2020. Vă place cum arată?

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
10 Comentarii
Mda
Am una in familie dar e 1,0 tsi, 115cp, alea mpi sunt motoare vechi, cine le mai cumpara in 2020? Daca exteriorul unei masini nu-mi place eu nu ma uit la ea, o fi bine sau rau nu stiu, asta sunt eu. Inainte partea utilitara, sa zic asa, era preponderenta, acum m-am schimbat. La Kia, afara de ceed GT si Stinger , modele cam ne-vizibile in RO, nu-mi place nimic, vb de aspect. La performante sunt asa si asa.
Postat 09 Septembrie 2020, 12:00 de Neutryno
Neutryno
Azi nu ma ajuta tartacuta si uit ce am vrut sa mai adaug. Si masina daca e simpla trebuie sa fie fiabila. Ori in 500.000km crede-ma ca in afata de 1.5 dci cam la toate motoarele te atingi, daca le conduci altfel decat un batranel. Iesi pe autostrada cu ele si iti schimbi parerea complet. Iti recomand un test drive la oricare dacie si apoi sa ne zici parerea ta. Eu am dat una personala si obiectiva, experiența mea cu ele si parerea ca sunt mult prea laudate si supra evaluate.
Postat 09 Septembrie 2020, 11:45 de poiu
Neutryno
Eu sunt la prima coreana. Am avut si nemteasca si italiana si americana (mare gresala) si romaneasca. Ce e urat la coreene? Eu nu ma uit la exterior, ca nu il vad cand conduc. Ma uit la interior, la comfort, la bord cum e conceput, la ergonomie (mare plus). Dar și exterior, si compartimetul motor nu mi se par urate deloc. E chestie personala, corect. Din postul meu era de retinut ca daciile nu valoreaza cat se cere pe ele, pentru ce ofera. Daca mai ridica pretul, o sa aiba de pierdut. Iar de motorul de 1l.mpi de la Skoda... Am condus-o si asta e parerea mea. 3 cilindri e dezechilibrat, nu doar la vag dar se aplica la toți. Cauta pe internet sa vezi
Postat 09 Septembrie 2020, 11:42 de poiu
Poiu
Iti apreciez postarile dar aici eu zic sa te opresti. Afara de apologia masinilor din Korea, inteleg ca ai dezvoltat o afinitate pt ele, nu retin cam nimic din postul tau. Experienta ta cu Dacia nu a fost una buna. Eu nu am mai avut de 26 de ani o Dacie si nu prea cred ca voi mai avea, dar vad multe de care s-a tras la greu si merg bine dupa 3-4-5 sute de mii de km. Sunt masini simple si robuste, nu pentru iubitorii de confort. Aceia au alte optiuni, dar nu coreenele. Majoritatea acestora sunt urate si cumva depasite tehnologic din start, trebuie sa lasi totdeauna de la tine cand alegi asa o masina. Daca le lasi chele au un cost bun, daca le umpli de optiuni deja o iau preturile rau de tot in sus. Dar asta e valabil si la marcile europene. Cat despre motorul cu 3 cil de la VW esti intr-o eroare grava. Cel de 1 litru si 115 cai are asa vibratii, ca daca vii de pe un diesel, oricare ar fi, la relanti ai impresia ca functioneaza sistemul start/stop si cand de fapt nu e asa. Pur si simplu nu-l auzi.
Postat 09 Septembrie 2020, 11:35 de Neutryno
@citizen
Am uitat. La dacia presurile nu intra in preț, trusa sanitara si triunghi/stingator le platesti. Da iei masina cu CIV, semn ca la RAR le-a avut, sau cum? Dupa care le scoate si le platesti separat. Pana nu de mult si a treia lampa de frana era dotare (a fost in 2007 cand am luat eu)
Postat 09 Septembrie 2020, 10:26 de poiu
@citizen
Mai degraba, cu toate ca masina mea are 1200 km si a fost luata de noua la un pret putin peste un lighean full. Dar nu se compara ca si confort. Am fost la drive test la daciile generatia curenta si sunt jalnice de la comfort interior pana la stabilitatea pe drumuri. Din reprezentanta din afara tarii am.l ales eu pentru a evita dublu standard. Si nu as zice nimic daca nu as fi luat un lighean nou in 2007 care a fost in campanie de rechemare pentru ca.. ghici... La 2 ani ruginea. 2 ani! Masina noua, luata atunci cu toate dotarile ce le oferea (laureate). O masina care azi e epava la 140.000km, cu vopseaua originala scorojita, plina de rugina. Corect, are o varsta masina dar hai sa comparam cu alte masini din vremea aia, luate tot de noi, deci cu istoric cunoscut si curat. Uita-te la Zoe care cu rabla plus costa 16.000. Parca ai da inca 1 sau 2000 in plus nu? Vezi Kia Stonic mai ieftin ca dusteru, Cee'd vs lighean sau decat sandero vezi Hyundai i20. Vorbim de aceeasi bani si cam aceeasi clasa, dar dotari si comfort net superioare. Si legat de diesel vs benzina, sarantocu stie ca dieselu papa putin, el ia diesel. Da nici 0.9 nu e motor, 3 cilindri inseamna un motor dezechilibrat, pentru cine stie ce is alea pistoane si pozitia lor care determina echilibrarea motorului. Corect, putea fi 1.2 in 4 cilindri, dar... Stii ca 0.9 are amprenta unei coli A4? La motorul ala puterea de 90 de cai e la 5000rpm. Ori cand mergi tu cu 5000 motorul ala tremura de zboara din suporti. Am condus destule masini inchiriate in delegatii ca sa imi fac o parere, in general clasa compact sau medie, atat low cost cat si premium. De ce nu vezi la masinile medii/premium motoarele de 0.9? Skoda vine și iti da 1.0 mpi, tor 3 cilindri. Mergi pe clujului si zi sa porneasca motorul si sa deschida capota. Uita-te la suportul motor stanga, ca e vizibil usor cum tremura motorul in el. Cu minime cunostinte de mecanica, stii ca o sa ajungi destul de des sa schimbi suportul/bucsile ce tin motorul.
Postat 09 Septembrie 2020, 10:24 de poiu
@poiu
Pentru cei ca tine, masina ideala este un diesel adus din jermania. Un Passat,cu 140.000 Km la bord (500.000 in realitate),cu un singur proprietar care nu fuma si era doctorita pensionara.
Postat 08 Septembrie 2020, 09:56 de Citizen
Mai bine nu
O cuunstinta a dat 14000 pe un lighean estate (mcv) cica full in care scaunele zici ca is de roman diesel, clima pe o zona, pilot automat cu buton intre scaune, media nav ala de zici ca e desenat de un copil de 9 ani, etc. Pai la banii aia te uiti la o coreana (Kia cee'd, stonic) daca dai la rabla plus mai pui 2000€ si iti iei renault zoe si mai ai destule alte variante de masini noi. Plus daca nu iei motorul ala de 150 de cai, restul sunt niste drujbe silentioase, deloc economice la consum. Si materialele la interior nu justifica deloc pretul ridicat. Masina aia in varianta "full" nu merita mai mult de 9-10.000 cand te uiti ce mai ai pe piata, din aceeasi clasa dar confort sporit. Tabla e proasta, vopseaua nu mai vorbim, lacul e pus pe ieftineala in ele. Parere pur obiectiva, de fost proprietar de logan si niciodata viitor detinator de dacie.
Postat 08 Septembrie 2020, 09:04 de poiu
Emblema!!!
Desfăcătorul ăla de sticle de bere trebuie redesenat. Şi dacă ar lăsa doar dreptunghiul pe care scrie Dacia tot ar fi (mai) bine... De fapt, ar fi simplu şi fără zorzoane.
Postat 08 Septembrie 2020, 08:07 de Shogun
5* euroNcap?
se pare ca de data asta tintesc la mai buna evlauare EuroNCap, si ca va fi disponibil, optional, Adaptive Cruise Control cu radar in bara din fata, dupa poze.
Postat 08 Septembrie 2020, 06:18 de unu
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.0969 RON
  • 1 EUR = 4.873 RON
  • 1 HUF = 0.0135 RON