Nu mai puțin de 11 firme și asocieri de firme se bat pentru a construi, la comanda CJ Bihor, un pasaj rutier suprateran pe DN 1 și un altul subteran în intersecția Oneștilor – Tudor Vladimirescu din Oradea.
„Au fost depuse 11 oferte pentru proiectarea și execuția a două noi pasaje care vor fluidiza traficul rutier în Oradea și pe DN1, la ieșirea din localitatea Oșorhei”, a anunțat marți administrația județeană.
6 pentru pasajul din Oșorhei
Potrivit acesteia, licitația a fost împărțită în două loturi, primul vizând realizarea pasajului suprateran pe DN 1 Oradea – Cluj la ieșirea din localitatea Oșorhei spre Cluj. Acesta va avea o lungime totală de 402 metri și va fi construit peste girația existentă, la intersecția cu drumul comunal spre localitatea Fughiu, centura Oșorhei și DN 1. Pentru proiectarea acestui pasaj sunt prevăzute 3 luni - proiectare și 10 luni - execuție.
Pentru acest pasaj s-au depus șase oferte. Una aparține societății Antrepriza de Reparații și Lucrări – ARL Cluj, o alta companiei orădene Asfamixt, a treia asocierii dintre Madlev Cons (înregistrată în Aleșd) și Dacia Faber (Cluj). De asemenea, au depus oferte Porr Construct (înregistrată în București, cu capital austriac) și două asocieri, una formată din Precon Transilvania, Edildrum Construct și Selina (toate din Oradea), iar cealaltă din Freyrom (București, cu capital francez), Integrated Road Solutions (București), Inginerie Drumuri și Poduri SRL (Alba) și Procons SRL (București).
5 pentru pasajul din Oradea
Al doilea lot vizează construirea unui pasaj subteran de 191 metri în Oradea, la intersecția străzilor Oneștilor și Tudor Vladimirescu. Termenul pentru proiectare este în acest caz de 2 luni, o lună pentru obținerea avizelor, iar pentru execuția lucrărilor - 12 luni.
Pentru acest pasaj s-au depus 5 oferte, aparținând firmei orădene Asfamixt, asocierilor dintre Construcții Bihor (Oradea) și Tarr Const (Satu Mare), dintre Global Industrial, CML.RO SRL (Beclean) și DP Proiect (Cluj), dintre Precon Transilvania, Edildrum și Selina, și dintre Freyrom, Inginerie Drumuri și Poduri, Integrated Road Solutions și Procons Group.
Valoarea totală estimată a celor două pasaje este cuprinsă între 86,3 și 95 de milioane de lei, iar finanțarea proiectului este asigurată cu fonduri europene prin Programul Regional Nord-Vest 2021 – 2027.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.