URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 27 NOIEMBRIE 2021
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Există trei metode prin care oamenii pot rezolva problema imunizării. Prin vaccinare, prin ATI și prin Vama Petea. Nu este ilegal să refuzi vaccinul, dar e criminal să-l fentezi, pentru că dai peste cap toate statisticile cercetătorilor, îi înșeli pe cei de lângă tine, familie, colegi, prieteni, și până la urmă îi bagi în ceață totală pe medici, care nici așa nu mai știu de capul lor.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Deşi practic meseria asta de trei decenii, azi, mâine, nu încetează să mă minuneze un fenomen permanent manifest în politica românească: modul în care se autodevorează coaliţiile de partide ajunse la guvernare, făcându-se cioburi înainte de-a apuca să furnizeze ceva substanţial naivilor de electori. A fost boala CDR-ului, a fost a USL-ului, este a guvernării de azi şi va fi, probabil, şi a celei de mâine...
Zic şi eu
Adrian Cris
Retrogradat de propriul partid dintr-un post de eurodeputat într-unul de consilier local în Oradea, PSD-istul Emilian Pavel a oferit vinerea trecută, în şedinţa "parlamentului" municipal, o mostră de satisfacţie pigmee. 
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveţi despre coaliţia între adversarii politici PSD şi PNL, care vor guverna România împreună?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Practic, de pe o zi pe alta, după două săptămâni de vacanţă şcolară forţată în care nu au făcut absolut nimic, autorităţile au stabilit brusc că se vor deschide doar şcolile în care există o rată de vaccinare de peste 60% în rândul cadrelor didactice. Dincolo de faptul că măsura nu are o logică medicală, modul în care a fost dispusă nu are nicio legătură cu legea...
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Campania de vaccinare gratuită a fetiţelor din clasa a IV-a reprezintă o şansă reală de prevenţie a cancerului de col uterin, boală a cărei mortalitate ne situează pe primul loc în Europa. Din păcate, politizarea şi informarea defectuoasă privind beneficiile acestei campanii, care s-a dorit a fi onestă şi benefică pentru sănătate, a determinat refuzarea vaccinării de către mulţi, mult prea mulţi părinţi, în necunoştinţă de cauză...
26 Octombrie 2021, 09:20

Compania de Apă Oradea: Cum se vor desfășura activitățile cu publicul, în contextul noilor restricții

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Având în vedere HOTĂRÂREA nr. 91 din 22.10.2021 emisă de GUVERNUL ROMÂNIEI - COMITETUL NAŢIONAL PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ, privind stabilirea unor măsuri suplimentare în scopul gestionării riscului de sănătatea publică cauzat de numărul mare de infectări cu virusul SARS-CoV-2, începând cu data de 25.10.2021, pentru o perioadă de 30 zile, activitatea de relaţii cu publicul a SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA se va realiza printr-un aflux controlat, astfel:

1. Prin Ghișeul Exterior al Agenției Comerciale CAO, din strada Duiliu Zamfirescu nr.3, exclusiv pentru plata facturilor emise de companie, pentru persoanele care nu pot prezenta Certificatul digital al UE privind COVID-19;

2. Prin Ghișeele Interioare ale Agenției Comerciale CAO din strada Duiliu Zamfirescu nr. 3 – Registratură, Comunicare Clienți, Avize, Contracte.

În acest caz, accesul clienților se va face prin intermediul certificatului digital al UE privind COVID-19, care va fi scanat de personalul de pază, accesul fiind permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării, trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau testării.

Pentru asigurarea accesului tuturor clienților la serviciile publice oferite, inclusiv persoanelor care nu fac dovada vaccinării, trecerii prin boală sau testării,  SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA oferă posibilitatea accesării în mediul online a serviciilor de încasare facturi, eliberare avize, încheiere contracte şi comunicare clienţi, după cum urmează:

PLATA FACTURILOR

- Online – pe site-ul plataonline.apaoradea.ro sau www.apaoradea.ro (Contul meu)

- la punctele de plată – PayPoint - obligatoriu factură un-doi Centru de plăţi” (Mobile Distribution) -  obligatoriu factură

- prin serviciul de Direct Debit al CEC Bank, Băncii Comerciale Române, Banca Transilvania

- sediul oficiilor poştale  - Compania Naţională „Poşta Română” din localităţile unde domiciliaţi, sau  direct la factorii poştali în cazul localităţilor din mediul rural

- prin virament bancar în următoarele conturi:

RO41BRDE050SV03433450500     Banca : B.R.D.G.S.G.Oradea
RO87RNCB0032046483230008      Banca : B.C.R. Oradea
RO54TREZ0765069XXX001700     Banca : Trezoreria Oradea
RO69BTRL00501202P03578XX     Banca : Transilvania Oradea
RO87RZBR0000060014604408      Banca:  Raiffeisen Bank Oradea
RO18CECEBH0130RON0743698   Banca:  CEC Bank Oradea
RO04BTRL00501202275335XX      Banca:  Transilvania Beiuş
RO09RNCB0034118670470001     Banca : B.C.R. Beiuş
RO41BRDE050SV03433450500    Banca : B.R.D.G.S.G. - Agentia Tinca
RO41BRDE050SV34091150500     Banca : B.R.D.G.S.G. - Agentia Tinca
RO65CECEBH4130RON0521444   Banca : CEC BANK Oradea - Agentia Tinca

EMITEREA AVIZELOR TEHNICE

Documentaţiile necesare pentru emiterea de avize tehnice de specialitate, vor fi transmise prin e -mail la adresa avize@apaoradea.ro (peste 10MB se va utiliza serviciul  WE TRANSFER).

Documentele necesare pentru obínerea avizelor sunt disponibile pe linkul www.apaoradea.ro/pages/acte-avize.html.

Formularul de cerere este disponibil pe linkul http://www.apaoradea.ro/pages/Cerere_Aviz.pdf.

Avizele vor fi eliberate în format electronic, după achitarea taxelor prin una din metodele de plată mai sus menţionate. Formatul original·      al avizelor va putea fi ridicat de la Biroul Avize după reluarea activităţii.

În mod obligatoriu, în corpul e-mailului se vor regăsi datele de contact ale solicitantului, în vederea validării documentaţiei de avizare.

Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numărul 0259 436909, interior 142

ÎNCHEIEREA CONTRACTELOR DE FURNIZARE

- Actele necesare pentru încheierea contractelor de furnizare, vor fi transmise prin e-mail la adresa contracte@apaoradea.ro (peste 10MB  se va utiliza serviciul  WE TRANSFER)

- Lista actelor necesare pentru încheierea contractelor de furnizare sunt disponibile pe linkul http://www.apaoradea.ro/others/RO%20documente%20nec%20contract.pdf

- Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numărul 0259 436909, interior 174 

TRANSMITEREA DE PETIŢII, COMENZI  ŞI SERVICII

SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA pune la dispoziţia clienţilor următoarele canale de comunicare pentru transmiterea petiţiilor / solicitărilor:

secretariat@apaoradea.ro

relatii.public@apaoradea.ro

cao@apaoradea.ro

telefonul clientului: 0259 – 437 065 (în intervalul orar 07:30 şi 15:30)

SEMNALAREA DE DISFUNCŢIONALITĂŢI TEHNICE

Pentru a transmite eventualele situaţii de disfuncţionalităţi ale sistemului de alimentare cu apă sau de canalizare, clienţii sunt rugaţi să sune la Dispeceratul Central, telefon 0259 430 928 / 0359 410 203 (program permanent).

CITIREA CONTOARELOR

- SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA va citi lunar, prin angajaţii săi, apometrele clienţilor din toată aria de operare, ce deţin branşamente dotate cu contoare ce permit citirea la distanţă

- Clienţii deserviţi de branşamente dotate cu contoare mecanice, pot transmite indexul contoarelor astfel: prin e-mail facturare@apaoradea.ro sau telefonic la 0259 435505în perioada 10 – 20 ale lunii

- In lipsa comunicării indexului, serviciul va fi facturat estimat, automat, în baza mediei consumurilor anterioare

 IMPORTANT

- SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA a întreprins toate măsurile necesare ca activitatea de furnizare a apei potabile şi de canalizare să nu aibă de suferit din cauza acestei situaţii excepţionale. Toate staţiile de tratare a apei au suficiente stocuri de materiale şi substanţe utilizate în procesele de potabilizare. Stocuri de substanţă şi echipamente de rezervă au fost făcute şi la staţiile de epurare, astfel încât, calitatea apei deversate să respecte condiţiile de mediu.

- Personalul este instruit pentru situaţiile excepţionale ce pot apărea pe fondul unei eventuale extinderi a focarelor de coronavirus, scopul fiind acela de a asigura continuitatea serviciului. Consumul apei de la robinete este sigur, calitatea apei furnizate fiind strict monitorizată în laboratorul propriu, în baza unui program stabilit în comun cu Direcţia de Sănătate Publică Bihor, rezultatele analizelor fiind postate pe pagina de internet a societăţiiwww.apaoradea.ro/index.html.

- În perioada următoare nu vor fi executate debranşări sau lucrări care să ducă la sistarea furnizării apei, excepţie făcând situaţiile neprevăzute, generate de avarii şi lucrări de reabilitare a reţelelor de alimentare cu apă în curs de execuţie la nivel de oraş ( acest tip de intervenăţii vor avea un interval cât mai scurt de întrerupere ).

Conducerea
S.C. COMPANIA DE APĂ ORADEA S.A.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.4097 RON
  • 1 EUR = 4.949 RON
  • 1 HUF = 0.0135 RON