O echipă a Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Bihor s-a dus, marţi, în control la hipermarketul Carrefour din Lotus Center după ce un client a publicat pe Facebook o fotografie în care se vede cum angajaţii magazinului ţineau peştele proaspăt eviscerat într-un cărucior de tipul celor pe care le folosesc clienţii.
În mod normal, după ce clienţii aleg peştele viu, acesta este dus pentru a fi eviscerat şi apoi trebuie pus în cutii speciale.
"A fost trimisă o echipă în control. Problema s-a remediat. Comisarilor li s-a spus că, deşi peştii au fost puşi într-un cărucior de cumpărături, nu a fost vorba despre un cărucior dintre cele care au fost folosite de clienţi", a declarat pentru BIHOREANUL Giani Bura, directorul CJPC Bihor.
Potrivit acestuia, comisarii au lăsat o solicitare scrisă reprezentanţilor magazinului Carrefour Lotus să se prezinte la sediul CJPC Bihor în zilele următoare pentru a fi încheiat procesul verbal pentru deficienţele constatate.
Rămâne de văzut ce sancțiuni vor dispune comisarii pentru Protecția Consumatorilor.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.