URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 04 MAI 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Acum ceva ani s-a făcut o analiză a calificării pe care o aveau slujbașii CNAIR, pentru că lumea era intrigată de ce nu se mișcă lucrurile în atât de sensibilul domeniu al construirii de autostrăzi. S-a constatat că mare parte dintre cei care luau salariile pe acolo erau ori absolvenți de teologie, ori profesori de română.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Vă mai amintiți bancul care circulă tot la patru ani, cu alegerile care în România se fac doar pentru a stabili cu cine guvernează UDMR? În Bihor e pe cale să apară altul: alegerile se fac ca să se știe pe cine a bătut Bolojan.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Partidele și-au depus candidaturile pentru alegerile locale. Ce vă doriți de la viitorul primar și viitoarea administrație a Oradiei?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 18 aprilie 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial și urmează să intre în vigoare în 10 zile de la publicare o lege care modifică condițiile în care se pot organiza jocuri de noroc în România. Legea nouă instituie restricții severe și sancțiuni contravenționale foarte mari pentru nerespectarea prevederilor legale.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
09 Noiembrie 2021, 09:25

P&H Industrial Equipment SRL - Invitație de participare pentru selecția de oferte în vederea achiziției de utilaje

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL
CUI: RO 31948183, J40/8309/2013
Sediu: Municipiul București, Splaiul Independenței, Nr. 273, Corp 3, Etaj 3, Sectorul 6
Punct de lucru: Municipiul Oradea, Strada FABRICILOR, Nr. 8, Județ Bihor

 

Programul Operațional Regional 2014-2020
Axa prioritară 2 - Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii
Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacitaților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor

Cod SMIS: 147969

Denumire proiect: CONSTRUIRE HALĂ DE PRODUCȚIE ȘI BIROURI P+E PARȚIAL

 

INVITAȚIE DE PARTICIPARE
pentru selecția de oferte în vederea achiziției de utilaje

 

P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL cu sediul în Municipiul București, Splaiul Independenței, Nr. 273, Corp 3, Etaj 3, Sectorul 6, în calitate de solicitant de finanțare nerambursabilă în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacitaților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor, vă invită să participați cu oferta dumneavoastră de furnizare utilaje pentru realizarea unui proiect de investiții cu denumirea “CONSTRUIRE HALĂ DE PRODUCȚIE ȘI BIROURI P+E PARȚIAL”.

Procedura aplicată: Procedura competitivă în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1284/08.08.2016 emis de Ministerul Fondurilor Europene și publicat în Monitorul Oficial nr. 618 din 12.08.2016.

Criteriul de atribuire: atribuirea contractului de furnizare se va realiza în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1284/08.08.2016 (alegerea ofertei cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului se va realiza prin prezentarea avantajelor tehnice și financiare care motivează alegerea în raport cu celelalte oferte primite). Contractul va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă prezintă cele mai multe avantaje tehnice și financiare în raport cu celelalte oferte primite și care răspunde cel mai bine realizării scopului proiectului.

Obiectul contractului va consta în: achiziția unui lot de utilaje, cu detaliile tehnice conform Anexei I

Tip contract: contract furnizare bunuri.

Termen limită pentru primirea ofertei: 18.11.2021, ora 12:00. Ofertele se vor depune personal sau se vor trimite prin postă/curier. Transmiterea ofertei prin alte mijloace (fax, email, etc.) nu se acceptă și oferta nu va fi analizată.

Termen limită de primire a solicitărilor de clarificări: 11.11.2021, ora 12:00. Cererile de clarificări pot fi solicitate doar în scris și transmise prin poștă, curier sau personal la Punctul de lucru: Municipiul Oradea, Strada FABRICILOR, Nr. 8, Județ Bihor, sau prin email la adresa: nortia2001@ymail.com.

Termen limită pentru transmiterea răspunsului la clarificări: Răspunsul la solicitarea de clarificări se va trimite în maxim 2 zile lucrătoare de la data primirii solicitării de clarificări.

Valabilitatea ofertei: cel puțin 45 zile de la data emiterii acesteia.

Deschiderea ofertelor: 18.11.2021, ora 13:00. După deschiderea ofertelor, în cazul în care există neclarități sau se consideră necesară prezentarea unor informații suplimentare, P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL are dreptul de a solicita clarificări suplimentare ofertanților. În cazul în care ofertanții nu răspund acestor solicitări, ofertele respective vor fi descalificate.

Adresa la care se depune oferta: la Punctul de lucru al societății din Municipiul Oradea, Strada FABRICILOR, Nr. 8, Județ Bihor.

Valoarea estimată a lotului de utilaje este de: 505,216.00 Euro, echivalentul a 2,500,061.38 Lei;

NOTE:

- Valoarea menționată anterior nu conține TVA;

- Cursul de schimb pentru echivalentul în Lei este cursul BNR valabil la 08.11.2021, de 1 Euro = 4.9485 Lei

 

Condiții pe care trebuie să le îndeplinească ofertanții:

- Ofertantul trebuie să demonstreze că respectă regulile privind evitarea conflictului de interese așa cum sunt precizate în OUG Nr. 66/2011 și a situațiilor de excludere. Pentru a demonstra această cerință, vă solicităm să anexați ofertei o DECLARAȚIE privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 13, 14 și 15 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/ sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare (conform modelului din Anexa II).

Instrucțiuni de completare a ofertei/declarațiilor/formularelor solicitate:

- Oferta depusă trebuie să conțină oferta financiară, oferta tehnică, declarația privind evitarea conflictului de interese (conform modelului din Anexa II) și Certificat constatator nu mai vechi de 30 zile (sau echivalentul însoțit de traducere autorizată, pentru ofertanții străini).

- Orice declarație/formular va fi completat și prezentat doar în original de ofertant, va fi semnat de reprezentatul legal al acestuia (persoana din conducere menționată în certificatul constatator sau echivalentul pentru ofertanții străini) sau după caz, va fi semnat de către o altă persoană împuternicită să reprezinte ofertantul, caz în care va prezenta și împuternicirea acordată acestuia din urmă de către reprezentantul legal al ofertantului.

- Documentele/declarațiile/certificatele emise de terță parte (instituții competente) vor fi prezentate doar în limba română și vor îndeplini una din următoarele condiții de formă: original, copie legalizată sau copie certificată pentru conformitate cu originalul.

- Documentele emise în altă limbă se prezintă în original, copie legalizată sau copie certificată în conformitate cu originalul și vor fi însoțite de traducere autorizată în limba romană, traducerea se va prezenta în original.

Condiții pentru semnarea contractului (inclusiv durata de execuție a acestuia):

- Contractul de furnizare va fi semnat doar cu ofertantul desemnat câștigător.

- Daca ofertantul câștigător nu semnează contractul în termenii stabiliți în scrisoarea de informare cu privire la rezultatul procedurii de achiziție, beneficiarul va relua procedura de achiziție.

- Contractul de furnizare trebuie să menționeze datele de identificare ale celor 2 părți semnatare (identificarea administrativă și identificarea financiară, sediu social, telefon, fax, email, cod unic de înregistrare, bancă, cont bancar, persoana semnatară, date contact), obiectul contractului, valoarea, documentele contractului, durata de execuție a contractului și condițiile contractuale. Contractul trebuie sa fie semnat de ambele părți, să aibă număr și dată.

- Contractul trebuie să fie valabil pe o perioadă suficientă încât să se permită implementarea proiectului în conformitate cu datele din cererea de finanțare, și cu documentele anexate acesteia.

- Contractul și anexele sale vor fi întocmite în 2 exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte

- Plata prețului contractului se va realiza astfel:
     - Avans maxim 30% din valoarea fiecărui utilaj în parte, la comandarea acestuia.
     - Restul de plată se va achita după livrarea fiecărui utilaj în parte.

- Perioada de garanție acordată utilajelor va fi de minim 12 luni, de la data punerii în funcțiune pentru fiecare în parte.

Soluționarea contestațiilor: orice ofertant nemulțumit de rezultatul procesului de adjudecare, are dreptul de a depune o contestație. Contestațiile se vor trimite în limba română sau însoțite de o traducere autorizată în limba română. Contestațiile pot fi depuse doar în scris și transmise prin poștă, curier sau personal la Punctul de lucru: Municipiul Oradea, Strada FABRICILOR, Nr. 8, Județ Bihor. Termenul de așteptare în vederea depunerii eventualelor contestații este de 2 zile de la transmiterea notificărilor cu privire la rezultatul procedurii. In caz contrar, contestațiile nu se vor lua în considerare. Contestațiile se vor analiza și soluționa în maxim 5 zile de la primirea acestora, prin întocmirea unui raport de soluționare a contestațiilor. Comisia de evaluare a contestațiilor are dreptul de a solicita clarificări din partea contestatarului, caz în care perioada de soluționare poate fi prelungită cu perioada de solicitare și primire a acestor clarificări.

ATENȚIE: Nerespectarea de către ofertant a oricăreia dintre cerințele din această documentație (neprezentarea documentelor, sau prezentarea parțială a acestora, sau a informațiilor solicitate, sau forma solicitată) poate duce la respingerea ofertei din procesul de selecție a ofertei câștigătoare.

Pentru informații suplimentare vă puteți adresa la P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL la Punctul de lucru: Municipiul Oradea, Strada FABRICILOR, Nr. 8, Județ Bihor sau prin email la adresa: nortia2001@ymail.com.

Persoana de contact este Dl. PLOSCARIU FLORINEL cu funcția de administrator, tel. 0722621715, e-mail: nortia2001@ymail.com

Așteptăm oferta dumneavoastră, până la termenul limită menționat anterior, la adresa indicată.

Vă mulțumim anticipat.
Reprezentant legal,

PLOSCARIU FLORINEL
Data: 09.11.2021

 

ANEXA I

SPECIFICAȚII TEHNICE

NOTE:

- Caracteristicile tehnice prezentate anterior:

- Caracteristici tehnice minimale – obligatorii: sunt obligatorii și minime pentru îndeplinirea funcțiunilor dorite, neprezentarea în cadrul ofertei a acestor caracteristici tehnice minimale va duce la eliminarea acesteia din cadrul procedurii de atribuire.

- Caracteristici tehnice suplimentare – opționale: aceste caracteristici tehnice NU sunt obligatorii, iar neprezentarea acestora în cadrul ofertei NU va duce la eliminarea acesteia din cadrul procedurii de atribuire.

- De asemenea orice propunere de creștere a performanței este acceptată în cadrul ofertei.

- Termenul de garanție al produselor oferite va fi de minim 12 luni de la data punerii în funcțiune pentru fiecare în parte.

- Bunurile trebuie să fie noi și nefolosite și trebuie să fie certificate în conformitate cu normele în vigoare ale legislației naționale și ale Uniunii Europene.

- La livrarea fiecărui bun în parte, se va întocmi proces verbal de predare-primire, recepție și punere în funcțiune, iar acesta va fi însoțit de certificat de calitate/conformitate, certificat de garanție precum și de cartea tehnică.

 

ANEXA II

DECLARAȚIE

privind neîncadrarea în siuațiile prevăzute la art  13, 14 și 15

din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/ sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare

Subsemnatul(a)..........................................., CNP………………………………………………..., reprezentant legal al SC ....................................................... (denumirea, numele operatorului economic) în calitate de ofertant la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare bunuri pentru LOTUL 2, în cadrul proiectului „CONSTRUIRE HALĂ DE PRODUCȚIE ȘI BIROURI P+E PARȚIAL” derulat de către P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL, declar pe propria răspundere, sub sancţiunea falsului în declaraţii, aşa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, că nu mă încadrez în ipotezele descrise la art. 13, 14 și 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare.

Subsemnatul(a), ............................................, declar că voi informa imediat pe P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL dacă vor interveni modificări în prezenta declaraţie.

De asemenea, declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că P&H INDUSTRIAL EQUIPMENT SRL are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiei, orice informaţii suplimentare.

Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.

Data completării ......................

Operator economic,
_________________

(nume, prenume, semnătură autorizată)

(anunț publicitar)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.65 RON
  • 1 EUR = 4.9764 RON
  • 1 HUF = 0.0128 RON