URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 30 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
La fel cum creștinii ortodocși scot anual moaștele sfintei Paraschiva la Iași, tot așa, la patru ani, în perioada electorală, liberalii apelează la moaștele prorocului Ilie, mai exact Ilie Bolajan, ca să întărească credința în activul de partid.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oricât ar fi de digitalizată lumea și plin internetul de informații despre tot felul de locuri, inclusiv în imagini, nimic nu se compară cu plăcerea călătoriei, fie ea cât de scurtă, pentru a le vedea cu propriii ochi. Iar când de plăcerea asta vor avea parte sute, poate mii de copii de la țară, dintre care mulți nu au ieșit din comuna lor ori au ajuns în cel mai bun caz până în cel mai apropiat orășel, cu atât e mai meritorie orice inițiativă care îi ajută să capete această experiență, totdeauna de neuitat dacă e prima.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 18 aprilie 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial și urmează să intre în vigoare în 10 zile de la publicare o lege care modifică condițiile în care se pot organiza jocuri de noroc în România. Legea nouă instituie restricții severe și sancțiuni contravenționale foarte mari pentru nerespectarea prevederilor legale.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
04 Septembrie 2023, 18:43

Pentru un oraș tourist-friendly: Visit Oradea a încheiat un proiect pe fonduri europene

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Visit Oradea a închis recent un proiect finanțat din fonduri europene menit să contribuie la dezvoltarea turismului în orașul de pe Crișul Repede.

Printre altele, s-a realizat o analiză atentă - denumită „raport de amprentă digitală” - asupra website-urilor și paginilor de social media ale principalilor „jucători” de pe piața turistică locală, cuprinzând o serie de recomandări privind îmbunătățirea acestora.

Nota digitală generală dată de specialiști după analiza a 100 de site-uri și canale social media ale unor hoteluri, restaurante, instituții de cultură și de evenimente, aquapark și chiar ale Visit Oradea a fost de 62 din 100.

„Au fost surprize plăcute și mai puțin plăcute. Este nevoie de mai multă educare în domeniul social media și prezență online. Ne dorim să ajungem la acești steakholderi, adică la aceste entități care lucrează cu turiștii, și chiar să facilităm noi astfel de programe pe viitor. Un prim pas a fost făcut prin acest proiect, odată cu furnizarea unei serii de recomandări fiecăreia dintre entități în ceea ce privește prezența online”, a spus Alexandru Chira, directorul APTOR, într-o conferință ținută la încheierea proiectului.

De asemenea, în cadrul aceluiași proiect, denumit „Întărirea capacității de gestionare și coordonare a dezvoltării turismului de la nivelul municipiului Oradea”, a fost creată o platformă de tip CRM (Customer Relationship Management) la nivel de destinație turistică, unde vor fi centralizate și comunicate diferite date, actualizări, evenimente, recomandări, pe care Visit Oradea și partenerii săi HoReCa, instituțiile de cultură, spațiile de agrement etc. să le poată folosi pentru informarea cât mai bună a clienților / turiștilor.

Valoarea totală a proiectului a fost de 458.000 lei.


Finalizarea proiectului „Întărirea capacității de gestionare și coordonare a dezvoltării turismului de la nivelul municipiului Oradea - VisIT Oradea”

Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea) anunță implementarea cu succes a proiectului cu titlul „Întărirea capacității de gestionare și coordonare a dezvoltării turismului de la nivelul municipiului Oradea - VisIT Oradea”, Cod MySMIS2014+/SIPOCA: 150850/966.

Proiectul este implementat în perioada 04.07.2022-04.09.2023 cu sprijinul financiar oferit prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, componenta „Consolidarea capacității ONG-urilor și partenerilor sociali de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării la nivel local”.

În cadrul conferinței de finalizare al proiectului, care a avut loc în 1 septembrie, susținut de Alexandru Chira, director general Visit Oradea, au fost prezentate scopul proiectului, obiectivele specifice și livrabilele.

Scopul proiectului a fost de a contribui la sprijinirea relansării și dezvoltării turismului la nivelul municipiului Oradea, prin implementarea unor proceduri și instrumente noi, participative, de colectare și analiză a informațiilor din domeniu. 

Atingerea scopului proiectului s-a realizat prin îndeplinirea a trei obiective specifice: diagnosticarea principalelor provocări și obstacole întâmpinate de actorii relevanți din turismul orădean în ceea ce privește prezența în mediul online; dezvoltarea unei platforme informatice pentru facilitarea interacțiunii digitale dintre actorii principali din turism și administrația publică locală; și întărirea capacității de definire, implementare și monitorizare a politicilor publice locale, în vederea impulsionării turismului la nivelul municipiului Oradea.

Prin intermediul proiectului s-au realizat și livrat:

- Curs de formare IT, Word & Excel, 6-9 decembrie 2022, Oradea

- Curs managementul destinației, 26-29 iunie 2023, Oradea

- Raport de influență digitală +rapoarte individuale 100 stakeholderi

Raport analiză prezență digitală și analiză fișă recomandări pentru 100 stakeholderi

Creare platformă de tip CRM la nivel de destinație turistică (peste 100 beneficiari)

Organizarea a 4 întâlniri de lucru: 30 iunie, 18 august, 31 august, 1 septembrie

Platforma (Customer Relationship Management system) CRM permite organizarea digitală, cu informații despre partenerii din ecosistemul turistic local (reprezentanți ai industriei ospitalității – hoteluri, restaurante, cafenele, muzee, teatre, operator de transport etc.) Platforma facilitează integrarea bazelor de date fragmentate, incomplete sau suprapuse, creând o bază de date consolidată cu informații corecte și actualizate, permite realizarea de pachete turistice alături de parteneri pentru creșterea atractivității destinației și permite integrarea complexă a datelor disponibile, respectiv generarea de rapoarte care sprijină politicile publice locale în domeniul turismului. Platforma conține module extrem de utile precum Profil Partener, Media/PR, Evenimente organizate la nivel de destinație turistică, Excursii de familiarizare (cu scopul promovării destinației), Marketing, Inventar dar și un panou de control care poate furniza raportări către administrator – Visit Oradea.

Proiectul s-a desfășurat în intervalul 4 iulie 2022 – 4 septembrie 2023. Valoarea totală a proiectului este de 458.702,00 RON. Visit Oradea contribuind la realizarea proiectului cu 7.920,80 RON, reprezentând cofinanțarea din totalul cheltuielilor eligibile ale proiectului.

 

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
Ședeau deunăzi lângă sediul punctului de informare turistică al orașului, lângă teatru ...
... două familii de rătăciți, veniți în sejur la Felix și care, în afara programului de băi, veneau zilnic cu taxiul în centrul urbei noastre timp de o săptămână. Aveau fiecare peste juma de secol, ca vârstă. Ar fi vrut să știe ce să viziteze, să ia de undeva o hartă sau un pliant de îndrumare. Doar că, eu cel puțin, nu i-am putut lămuri de ce e închis punctul și de unde s-ar putea dota cu informații fizice, nu de pe smartphone-urile pe care cu prea mare greutate te poți informa. Așa că, ce face APTOR este doar să cumpere publicitate națională și să se bazeze pe agențiile private de turism, nicidecum să-și asume un rol semnificativ și real în materie.
Postat 05 Septembrie 2023, 08:27 de KP
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6438 RON
  • 1 EUR = 4.9758 RON
  • 1 HUF = 0.0127 RON