LUNI, 27 MAI 2019

Bine i-a făcut Armata lui Bolojan că l-a sabotat cu ocazia dezvelirii statuii Regelui Ferdinand Întregitorul! Pentru că la ora asta Armata nu este a ţării, a poporului, ci a infractorilor care conduc România, a generalilor ceaușiști care furau din rația soldatului și care au dat ordin să se tragă în populație la Revoluție.
Deja de mult timp Partidul ne toarnă în cap minciuna că toţi politicienii sunt "aceeaşi mizerie", deşi nu toţi fac totul ţăndări ca în ultimii doi ani. Sper, totuşi, să ieşim din capcana asta pe 26 mai, fiindcă totdeauna putem alege din ceea ce avem. La urma urmei, nici în viaţa unui om nu-şi găseşte nimeni jumătatea cea mai inteligentă, sexy, fermecătoare şi harnică, dar de alegere fug doar mizantropii, cei care vor să moară singuri.
Dacă credem că schimbarea va veni odată cu tinerii, poate ar trebui să ne mai gândim. Am cunoscut mulți tineri politicieni, membri prin organizațiile de tineret ale diverselor partide, și am constatat cu amărăciune că nu sunt cu nimic mai deosebiți decât cei mari, la statutul cărora aspiră. Vorbesc la fel, gândesc la fel, unii chiar se îmbracă la fel cu șefii...
Pe cine intenţionaţi să votaţi duminică, 26 mai, la alegerile pentru Parlamentul European?

Iniţiativa de revizuire a Constituţiei în sensul interzicerii ocupării funcţilor publice de către persoane condamnate este constituţională. Recent, a fost publicată pe site-ul Curţii Constituţionale Decizia nr. 222 din 9 aprilie 2019 prin care Curtea Constituţională a stabilit că iniţiativa de revizuire a Constituţiei, iniţiată de un număr foarte mare de cetăţeni, este constituţională şi poate să îşi continue parcursul legislativ.
Deşi numărul cazurilor de cancer al stomacului sunt în continuă scădere, totuşi această boală rămâne încă o problemă, studiile epidemiologice sugerând că riscul de a face boala este mai mare la clasele sociale cu nivel socio-economic scăzut. Consumul îndelungat de alimente cu un conţinut mare de nitriţi (cum sunt cele uscate, sărate şi afumate) poate determina apariţia bolii, alături de acţiunea unor bacterii.
Din păcate, cinematografia şi oamenii neinformaţi perpetuează o serie de mituri care impun o stigmă asupra bolnavilor şi asupra celor cu afecţiuni psihice. Un schizofrenic este confundat des cu cei cu personalitate multiplă, cu criminalii în serie, cu cei malefici şi răi, gata de violenţe inimaginabile. Adevărul este, însă, altul...
15 Ianuarie 2013, 08:15

NASA reciclează gunoaiele din spaţiu

Oamenii de ştiinţă ai NASA s-au întrebat vreme îndelungată cum să rezolve problema gunoiului lăsat în cosmos de navele spaţiale. Recent, cercetătorii au inventat un compactor care topeşte gunoiul, dar fără a-l incinera.

Astfel, deşeurile spaţiale produse pe parcursul unei zile sunt transformate într-o placă de dimensiuni reduse, care poate fi apoi reutilizată ca scut împotriva radiaţiilor care să acopere anumite porţiuni ale aeronavelor.

Politica NASA este de a evita contaminarea cu deşeuri a oricărei alte posibile lumi, indiferent că e vorba de asteroizi, planete sau orice alte forme de existenţă a materiei în Univers.

Echipa care a venit cu propunerea compactorului de gunoi analizează, în prezent, dacă plăcile obţinute prin procedeul propus sunt complet sterilizate, căci prezenţa unor bacterii nu este de dorit într-un spaţiu închis şi mic precum cel dintr-o aeronavă.

De asemenea, cercetătorii studiază şi posibilitatea extragerii apei din gunoi şi folosirea acesteia pentru nevoile echipajului.