"Durerea-n paisprezece, cunoscută şi sub numele de miserupism, este o boală contagioasă", anunţă alarmist unul din vizualurile agenţiei de publicitate Bizmart publicat pe Internet. Agenţia orădeană a conceput pro-bono pentru municipalitate o campanie de mobilizare a orădenilor la urne pe 14 iunie pentru a vota unirea localităţilor Oradea şi Sînmartin.
Bazată pe umor, campania este centrată pe expresia românească "mă doare-n paişpe", semnificând nepăsare, şi cuprinde un spot video cu actorii Mirela şi Sebastian Lupu, vizualuri şi mai multe acţiuni stradale şi în sociale media.
Spotul în care îndrăgiţii actori orădeni le explică alegătorilor cum se manifestă "durerea în 14" şi cât de contagioasă este această afecţiune a devenit viral pe Internet. Videoclipul a fost distribuit într-o singură zi de circa 850 de ori şi vizualizat de 32.400 vizitatori.
"Prima dată am crezut că e de la vreme, dar pe urmă a început să mă doară şi celălalt cot, pe urmă a început să mă doară în... şi pur şi simplu nu mi-a mai păsat de nimic, nici de despăduriri, nici de gaze de şist", explică plastic simptomele "miseurpismului" pacientul Gheorghe Coteanul, unul dintre cele două personaje fictive, botezate cu subînţeles în cadrul videoclipului.
La fel ca-n viaţă, boala din videoclip este cu atât mai gravă cu cât este şi contagioasă. "În Oradea, vârful epidemiei a fost atins pe 10 mai, când peste 80% dintre orădeni nu s-au prezentat la vot", arată personajul Alina Voteanu, medic primar. Specialistul în boli infecţioase are însă şi remediul bolii: "Chiar votul vindecă durerea-n paişpe!".
Potrivit general managerului agenţiei Bizmart, Mihai Cristian Pop, campania a fost gândită într-o singură zi, iar spotul video a fost înregistrat în numai 2 ore. "Sperăm să atragem atenţia cu această campanie celor care sunt imuni la campaniile standard de promovare a acţiunilor electorale sau de sprijin a unor cauze", a spus Pop.
Orădenii sunt aşteptaţi duminică la urne pentru a vota fuziunea prin absorbţie a localităţilor Oradea şi Sînmartin. Pentru ca scrutinul să fie validat va trebui ca la urne să se prezinte minim 30% din cei 189.416 de orădeni cu drept de vot trecuţi în listele electorale. Referendumul din 10 mai nu a putut fi validat din cauza absenteismului masiv.
Vezi mai jos spotul video cu care agenţia Bizmart vrea să mobilizeze orădenii la vot!
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.