URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 27 IULIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
E clar că s-a dereglat grav clima și, chiar dacă de acum înainte vom fi cuminți și nu vom mai atenta la stratul de ozon, nu vom mai polua planeta, nu vom mai împuți aerul cu noxele de la automobile, tot va mai fi nevoie de jumătate de secol pentru ca temperatura planetei să scadă.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Plicticoasa campanie electorală s-a animat abia pe final, când am avut parte și de o adevărată „lovitură de imagine”, amintind de marile dezvăluiri ce făceau „deliciul” confruntărilor politice din anii 90. Prefectului liberal Dumitru Țiplea i-a fost „extras”, din debaraua în care-l credea bine ascuns, un schelet încă urât mirositor, datând din perioada studenției...
Zic şi eu
Adrian Cris
Dacă are de returnat un credit modic, luat, să zicem, pentru o mașină, dar i se ivește șansa să cumpere și o casă la doar a șasea parte din preț, iar pentru această achiziție ar fi nevoie să contracteze încă un împrumut, sunt convins că aproape niciun om cu capul pe umeri nu ar sta mult pe gânduri, ci ar profita de posibilitatea să aibă și casa. Cu atât mai mult cu cât, repet, ar fi la nici 17% din prețul real.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Credeți că aducerea antrenorului Gustavo Aragolaza și preparatorului Maurizio Miele la FC Bihor este o mișcare strategică bună? Că va da roade?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În ultimele săptămâni, atenția publică a fost îndreptată spre reglementarea testelor rapide antidrog utilizate de Poliția Rutieră. După multe bâlbe ale guvernanților, printr-o nouă OUG s-a stabilit că permisele retrase vor fi restituite titularilor dacă în termen de 72 de ore nu sosesc rezultatele testelor efectuate la medicina legală.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
După stabilirea diagnosticului de diabet de tip 2, medicul va elabora o strategie terapeutică în concordanță cu existența factorilor de risc existenți (în principal cardiovasculari și renali), de obiceiurile alimentare și de modul de viață al pacientului. De asemenea, medicul va prescrie și unele măsuri igienico-dietetice de tratament constând într-un regim alimentar echilibrat și o activitate fizică regulată. Aceste măsuri sunt de multe ori primordiale pentru ameliorarea echilibrului glicemiei.
16 Mai 2024, 10:35

Se anunță noi zboruri de pe Aeroportul Oradea: AnimaWings va opera curse spre București, cu prețuri ce vor porni de la 25 de euro pe sens

Se anunță noi zboruri de pe Aeroportul Oradea: AnimaWings va opera curse spre București, cu prețuri ce vor porni de la 25 de euro pe sens sursa foto: Facebook / Animawings
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Compania românească AnimaWings, cu capital privat, a anunțat că din această toamnă va începe să opereze noi rute interne și internaționale, între care și una între Oradea și București.

Primul zbor va fi, de pe aeroportul orădean pe Henri Coandă, pe 15 septembrie. 

Orar convenabil

Potrivit site-ului specializat boardingpass.ro, AnimaWings a anunțat că din luna septembrie va deschide două rute externe noi de pe aeroportul internațional Henri Coandă din Otopeni, unde își are și hub-ul, către Paris și Larnaca, precum și trei rute interne, spre Cluj, Iași și Oradea.

Cursele Oradea – București vor fi operate cu începere din 15 septembrie, iar zborurile dintre cele două orașe vor fi disponibile în fiecare zi, cu excepția celor de sâmbătă.

Biletele pentru ruta Oradea – București, precizează boardingpass.ro, vor avea un preț de pornire de 25 euro pe sens la clasa economică și de 159 euro/sens pentru un loc la clasa business.

Biletele ar urma să fie puse în vânzare în curând pe site-ul animawings.com, potrivit unui anunț făcut de reprezentanții operatorului aerian.

Contactat de BIHOREANUL, directorul Aeroportului Oradea, Răzvan Horga, a confirmat noile curse ale AnimaWings. Potrivit acestuia, orarul zborurilor va fi:

București (OTP) 7.00 – Oradea (OMR) 8.00

Oradea (OMR) 8.45 – București (OTP) 9.45

Cu Airbus

Tot din septembrie, AnimaWings va asigura curse Cluj – București (38 euro/sens la economic class, 172 euro/sens la business, de luni până vineri), Iași – București (35 euro/sens la economic și 169 euro/sens la business, câte un zbor marți, joi și duminică, iar luni, miercuri și vineri câte două zboruri).

AnimaWings este o companie privată cu capital românesc și operează aeronave Airbus 220-300 (cu 8 locuri la business și 130 la clasa economică), a căror mentenanță este asigurată de Lufthansa, operând până acum în Europa de Est, Spania și Orientul Mijlociu.

Pachetul majoritar de acțiuni este deținut de Christian Tour Holding SA. 

În competiție

Compania AnimaWings va concura pentru ruta Oradea – București nu doar cu compania publică Tarom, ci și cu HiSky. Aceasta va opera, din luna octombrie, 5 curse săptămânal pentru a lega aeroportul orădean de Capitală.

De la Oradea, HiSky va zbura și la Londra, tot din octombrie, precum și curse charter către alte destinații turistice – Hurgada (Egipt), Antalya (Turcia) și Monastir (Tunisia).

HiSky va opera de la Oradea timp de cinci ani, în urma unei asocieri cu Air Oradea care îi permite să încaseze subvenții de până la 750.000 euro, în funcție de gradul de rentabilitate a curselor, adică de încărcare.

Tot de la Oradea va zbura, timp de patru ani, cu începere din 3 iunie, și compania publică poloneză LOT – Polish Airlines, către Varșovia, operarea acestei rute devenind serviciu public obligatoriu și fiind concepută să asigure conectarea, cu un singur bilet, cu destinații din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu și Asia, pentru care va putea beneficia de subvenții de până la 9,87 milioane euro, tot în funcție de gradul de încărcare a aeronavelor.

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
5 Comentarii
Aerogara e sublima, pacat ca nu sunt curse...
Adevarul e ca daca nu suntem in stare sau nu putem sa atragem o companie de genul lui Wizzair nu are rost sa risipim banii pe companii fantoma care incaseaza subventia si dispar. Sa aiba politicienii nostri cu ce sa zboare la Bucuresti indiferent de pret ca oricum le decontam noi biletele, e suficient Tarom-ul. Acum se bate toba cu compania poloneza LOT, am facut un calcul un zbor cu escala de cateva ore la Madrid sau Barcelona, care in total ajunge sa dureze 6-7 ore, costa 385-450 euro. Sunteti tampiti, credeti ca va folosi cineva aceasta legatura? Faceti locuinte pentru tineri de banii dati pe subventii daca tot va plangeti ca pleaca forta de munca din tara, creati zone construibile (cu drumuri si canalizare), exticei care au cumparat apartamente cand erau 30-40.000 de marci si acum le vind cu 100-150.000 euro.
Postat 19 Mai 2024, 09:14 de Emilut
Decât să se fi scremut atât de tare și pe bani mulți ...
... județul putea foarte bine să plătească fotoghinul și cafeaua la operatorul cursei București - Londra, ca să facă o escală la Oradea atât la dus cât și la întors. În mod sigur că operatorul ar fi ajuns să dubleze numărul de zboruri, având în vedere că aeroportul din Oradea ar fi devenit un nod de decolare și aterizare pentru o populație întinsă până la 100 km în jur.
Postat 17 Mai 2024, 17:54 de KP
Vin alegerile
Tarom a injumatatit nr de curse , in ultimul an din lipsa de pasageri. Asta deja e a 3 firma ce promite zboruri . Voi mai credeti in povesti? Chiar puneti botul la toata propaganda de dinainte de alegeri
Postat 17 Mai 2024, 10:55 de Mihaita
Nu știu cât vor rezista
Merge atâta lume către capitală? Mă îndoiesc... Majoritatea sunt bugetarii și funcționarii care lucrează în București. Și dacă primesc un ordin tăcut să folosească doar Tarom, clar celorlalte două companii le scade numărul de potențiali clienți... Curios cum va evolua. Ar trebui așa ca o curiozitate peste un an să vă interesați câți bugetari / funcționari care fac naveta au folosit companiile private în detrimentul Tarom
Postat 17 Mai 2024, 07:04 de Vio_427
Si parandaratul ??
Nimeni nu zboara din sau spre Oradea fara o spaga consistenta la Marele Chel Birtinez ! Dar...daca a aparut o noua companie aeriana care opereaza zboruri din Oradea si care NU primeste subventii de la bugetul de stat, cum se mai justifica primirea subvetiilor de care moldovenii de la Hysky care opereaza pe aceeasi ruta ??
Postat 16 Mai 2024, 12:37 de Silver_Cat
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5785 RON
  • 1 EUR = 4.969 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON