O orădeancă s-a "fript" în primăvara acestui an, învăţându-se să nu mai cumpere animale de pe internet.
Pe 23 martie, femeia a comandat online un pui de ciobănesc german, pe site-ul unei firme din Carei (One Pet), profilate pe intermedierea de vânzări de animale între crescători şi cumpărători, căreia i-a achitat un avans de 360 lei din preţul de 1.500 lei, urmând să plătească şi o taxă de transport.
Pe 29 martie, însă, s-a trezit că un curier i-a adus un metis, cerându-i şi 50 de euro cheltuieli de transport de la o canisă din Târgu Mureş.
Pentru că un coleg, crescător şi dresor de ciobăneşti germani cu o vechime de peste 20 de ani, i-a confirmat că puiuţul era, practic, o corcitură, orădeanca a refuzat "marfa" şi a cerut explicaţii firmei, ai cărei reprezentanţi i-au promis returnarea avansului, susţinând totuşi că puiul era 100% ciobănesc german.
Nu s-au ţinut de cuvânt, chiar dacă femeia a făcut o reclamaţie scrisă şi la Direcţia de Soluţionare Alternativă a Litigiilor din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.
Şi-a primit banii abia de curând, după ce s-a plâns şi BIHOREANULUI, iar ziarul a contactat firma, care a stins conflictul.
Cum ar veni, de data asta s-a arătat mai cu colţi "câinele de pază"...
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.