URMĂREȘTE-NE PE
LUNI, 06 MAI 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Uniunea Europeană este foarte interesată să-și asigure rezerve de materiale strategice într-o lume în care China și SUA doresc să dețină supremația. Printre elementele strategice vizate este și magneziul de la Budureasa - el ar reprezenta jumătate din cantitatea de care dispune Uniunea Europeană și 9% din rezerva mondială.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Vă mai amintiți bancul care circulă tot la patru ani, cu alegerile care în România se fac doar pentru a stabili cu cine guvernează UDMR? În Bihor e pe cale să apară altul: alegerile se fac ca să se știe pe cine a bătut Bolojan.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Partidele și-au depus candidaturile pentru alegerile locale. Ce vă doriți de la viitorul primar și viitoarea administrație a Oradiei?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 18 aprilie 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial și urmează să intre în vigoare în 10 zile de la publicare o lege care modifică condițiile în care se pot organiza jocuri de noroc în România. Legea nouă instituie restricții severe și sancțiuni contravenționale foarte mari pentru nerespectarea prevederilor legale.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
03 Aprilie 2012, 15:21

Angajaţii OTL cer ca părinţii copilului omorât de tramvai să fie cercetaţi (FOTO)

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Un număr de 33 de angajaţi ai societăţii de transport local, şoferi şi vatmani, au protestat, marţi, în linişte, în Parcul Traian, cu faţa spre Palatul de Justiţie, "înarmaţi" cu o singură pancartă, pe care era inscripţionat numele Sindicatului Transloc, dar şi cu câteva foi de hârtie A4 pe care au scris "Protest" şi motivul ce i-a scos în stradă: "Suntem solidari cu colega noastră vatman acuzată pe nedrept de ucidere din culpă în sentinţa Curţii de Apel Oradea".

Astfel, angajaţii OTL au dorit să-şi demonstreze sprijinul faţă de vătmăniţa Schuster Ane Marie, care recent a fost condamnată la 6 luni de închisoare cu suspendare şi, solidar cu OTL şi firma de asigurare, la plata a 50.000 de euro către familia unui adolescent de 13 ani care, în 2008, a murit în urma unui accident.

Băiatul, Patrick Miklos, singurul urmaş al familiei care administrează cunoscutul supermarket Karaviem, circula cu bicicleta pe trotuarul paralel cu linia de tramvai, la colţul străzii Cantemir cu Sextil Puşcariu, când a virat brusc la dreapta, prin faţa tramvaiului. Copilul a fost izbit din plin şi a murit pe loc.

La sfârşitul lunii februarie, magistraţii Curţii de Apel Oradea au decis că vătmăniţa ar fi avut şanse să evite accidentul, dacă circula cu viteză mai redusă, drept urmare au considerat-o vinovată în proporţie de 30% pentru producerea evenimentului.

Femeia, însă, e nemulţumită şi se consideră nedreptăţită. "Mă voi duce până în pânzele albe să dovedesc că nu sunt vinovată. Nu l-am văzut pe copil, nici nu aveam cum să-l văd. Mi-a sărit în faţă şi n-am avut cum să opresc tramvaiul mai repede", a spus Ane Marie Schuster, prezentă şi ea la protestul colegilor ei.

De altfel, vătmăniţa a declarat că singurul lucru care o bucură e că măcar colegii ei o înţeleg şi îi sunt alături. "Noi încercăm să-i trezim la realitate pe aceşti domni judecători. Nimeni nu poate spune că (n.r. vătmăniţa) a vrut intenţionat să-l lovească pe copil", a declarat liderul sindical de la OTL, Virgil Mînz.

Pe de altă parte, angajaţii OTL cer ca autorităţile, în speţă Direcţia Generală pentru Protecţia Copilului, să-i cerceteze şi pe părinţii băiatului decedat. "Era noapte, el n-avea nimic reflectorizant. În plus, nici nu avea ce să caute pe străzi cu bicicleta, că avea doar 13 ani. Părinţii de ce nu sunt cercetaţi pentru neglijenţă, că în ţară alţi părinţi care n-au grijă de copiii lor sunt pedepsiţi?!", a întrebat, retoric, o altă vătmăniţă.

Deşi ştiu că sentinţa Curţii de Apel e definitivă, angajaţii OTL sunt decişi să protesteze în fiecare zi. Totodată, ei sunt hotărâţi să-şi sprijine colega în iniţierea unui demers la CEDO.

Până atunci, însă, vătmăniţa a rămas fără dreptul de a mai conduce tramvaiele, conducerea societăţii de transport local asigurând-o, totuşi, că îi va oferi un alt loc de muncă în cadrul societăţii. Daunele pe care trebuie să le achite vor fi plătite de firma de asigurări care are contract cu societatea de transport local.

Citeşte mai multe despre accident şi sentinţa dată de judecători în articolul: "Condamnaţi la protest"

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
58 Comentarii
educati copii..
Sunt si eu vatmana si in 14 noiembrie 2011 am avut un accident pe strada Primariei.in statia Soli era un tramvai oprit in stati ,eu circulam din spre bis Emanuel spre centru si din spatele tramvaiului a sarit o fetita de 14 ani in fata mea.am lovit -o si din cazatura si-a spart capul.pur si simplu fara sa se asigure a sarit in fata mea ..si parintia au recunoscut vina copilului dar stiti noi ramanem cu traume si mai ales ca suntem purtati pe drumuri...
Postat 10 Aprilie 2012, 20:08 de o colega
pt A GIRL si restu habarnisti si pt UNA...
A Girl parca la inceput ai tinut partea vatmanitei ce s-a intamplat ?.ai scris si de un accident de tramvai nu?ca tu ai fost de vina nu?ai luat 180de grade ????????????oare de ce?iar tu UNA esti varza dar rau,habar nu ai ce scrii acolo.ai un singur neuron in capul ila ce porti...ma gandesc oare esti blonda, tu te auzi ce zici?un vatman face scoala de 6 luni si au permis profesionist,inseamna ca de acuma incolo nici permise nu ar trebui eliberate nu?fiecare trece prin examen nu?VATMANA NU ARE NICI O VINA ...
Postat 10 Aprilie 2012, 19:52 de yry
vinovata?
daca e vinovata 30% parintii sunt 70%. ei ar trebui judecati pt k nu au avut grija de el. nu avem timp sa ne crestem copii.alergam toata ziua dupa bani. cind se intimpla o tragedie cautam vinovati. oricine numai noi nu. soarta, viata, D-zeu, o terta persoana. asa ne este mai usor. dar chiar trebuie sa plateasca un nevinovat.?
Postat 09 Aprilie 2012, 18:31 de andy
PT> ile ana
Bucurate ,razgaiatu e sub pamant!
Postat 05 Aprilie 2012, 15:39 de Geo
@dvd
Copilul ala era un razgaiat, un copil de bani gata care voia sa iasa cu orice risc in evidenta si acest comportament il avea tot trimpul. Telefon de fite, bicicleta de fite, comportament de copil caruia nu i se refuza nimic. Pustii cu care era in dupa-masa respectiva spuneau ca si-a cautat-o cu lumanarea. Asa o fi... Nu o consider pe vatmana vinovata si daca doua instante au zis asa....Numai ca banul este o mica roata care-nvarte lumea toata, asa ca ce au zis doua instante a treia a aruncat la gunoi. O curiozitate : poate instanta curtii de apel sa ne spuna cum poate fi cineva vinovat 30% ?! De pilda un violator, vinovat 30%, inseamna ca a penetrat numai cu o treime din madular ?!
Postat 04 Aprilie 2012, 18:00 de ile ana
suspiciuni
ca sa intelegeti mai clar de ce se dau asemenea sentinte,va las un link cu un articol dintr-un cotidian central,trebuie citit ca sa intelegeti ceva : w w w .romanialibera.ro/actualitate/justitie/tragediile-rutiere-mina-de-aur-pentru-mafia-din-justitie-259609.html
Postat 04 Aprilie 2012, 12:38 de dvd
@tu o suta de nick-uri
inca o precizare foarte importanta,in locul respectiv nu este nici o trecere de pietoni nici marcata nici semnalizata,este doar o trecere asfaltata peste traverse,deci concluzia este ca te asiguri indiferent ce culorii arata celelalte semafoare si nu ai nici un fel de prioritate nici ca pieton nici ca biciclist,asa cum ai trece peste o sosea nesemnalizata,te asigurii si daca nu vine nici un vehicol treci cu mare atentie,ce e asa de greu de inteles?mai mult cunosc si eu zona,dar nu vad ceea ce a decis judecatorii,un indicator ca in preajma este o scoala sau sa reduca viteza sa mareasca atentia ca e o scoala sau macar ca e este o TRECERE de pietoni ceea ce nu e cazul,iar judecatorii au decis pe niste argumente inexistente,INDICATOARELE,probabil vatmana stia ca exista o scoala si se circula in zona si vina ei ar fi doar MORALA nu si obligata legal pt. ceva ce nu exista,sa condamni ca fiind vinovata pe baza acestor indicatoare care nu exista mi se pare RIDICOL.
Postat 04 Aprilie 2012, 11:45 de dvd
greu
NU-mi spune nimeni?Si de tramvai,20km\ora e absurd de mult ca nu te poti opri?
Postat 04 Aprilie 2012, 11:31 de Flori
?
Spuneti-mi totusi un copil de 13 ani cu ce viteza putea pedala?
Postat 04 Aprilie 2012, 10:54 de Flori
!
Vatmani!Facetiva bani.Aruncati-va proprii copii in fata tramvaielor,oricum voi vatmanii care o sa-i ucideti nu vi se intimpla nimic,asigurarea va plateste banii(as fi curios cat ati cere ca banii sunt de fapt importanti),si doamne ajuta.Spor la treaba.
Postat 04 Aprilie 2012, 10:45 de Geo
!
Mari paduchi sunteti stimati scriitori.Acest copil care a vut mai multe clase decat multi dintre voi nu a fost atent,BUN.CE legatura are cu banii(pe care voi paduchi ai societatii o pomeniti intruna).Pentru voi numa banii conteaza,altceva nu stiti,nu degeaba nu o sa-i aveti niciodata.Ce stiti voi despre educatia copilului,ca ai vostri sunt acasa va credeti experti?Din pacate ai vostri nu o sa moara pentru ca pe voi mai mult va intereseaza banii,nu moartea copilului.Lipsa banilor va doare mai mult .
Postat 04 Aprilie 2012, 10:40 de Flori
condamnare
sa condamni pe cineva pt. propria negligenta e o mai mare rusine,sa profiti dupa moartea propriei odrasle,numai parinte nu te poti numi ori bunici,daca aveau grija de copil si il educau cum se cuvine,nu se intampla tragedia,nici vatmana nu ajungea sa plateasca moral si legal pt. ce a gresit altii.
Postat 04 Aprilie 2012, 10:20 de eucineva
?
Un lucru nu inteleg.CARE ESTE PROBLEMA VATMANITEI !!!!!!!!!!!!ARE LOC DE MUNCA E PLATITA DRAGA DE EA,ASIGURAREA REPET ASIGURAREA PLATESTE IN LOCUL EI (DECI NU EA).CE NU O LASA,POATE CONSTIINTA?
Postat 04 Aprilie 2012, 09:57 de ?
DA
!Da e adevarat,a ucis o fetita de 4 ani,poate acolo ea a primit bani,de aia nu sa protestat.Colegii au primit si ei din bani?
Postat 04 Aprilie 2012, 09:47 de Flori
!
Nici eu nu-i imbogatesc,imi lasam salarul de vatman pe sunca scumpa,ca tare buna e,de azi manc clisa,da la karavien nu mai intru.
Postat 04 Aprilie 2012, 09:44 de ghita
!
stiti ce am auzit,ca de scris nu pomeneste nimeni,si mama vatmanitei e ucigasa!!!!!!!!!!!!!
Postat 04 Aprilie 2012, 09:41 de Flori
!
Ce ma nici nu stii unde este!Crasma din colt e mai aproape.
Postat 04 Aprilie 2012, 09:39 de ghita
sentinta
de azi nu mai cumpar nimica de la karawiem.
Postat 04 Aprilie 2012, 08:19 de dy
vatman
ca vatman as dori sa va explic cum functioneaza sistemul de frinare a tramvaiului:de ce sa auzit soneria?aceasta soneria se activeaza si cind apesi frina de pedala pina la podea(maxim) adica frina de urgenta,aceasta frinare de urgenta activeaza electric,trece peste anumuti contactori(accelartor,auxiliari adica un fel de itrerupatorii ce cupleaza si cumpleaza sistemele de acclerare si frinare).Apasind frina de urgeta se aude soneria de la tramvai, activeaza concomitent frina pe patina,frina pe saboti si dupa aia frina electrica (dupa ce trece din accelerare la frinare prin contactele pe care le-am descris mai sus).Daca esti cu piciorul pe acceleratie si iti apare un obstacol neprevazut in fata tramvaiului,vatmanul nu are posibilitatea sa opreasca pe loc pt ca ia piciorul de pe acceleratie si apasa frina de urgenta se aude soneria, activarea frinari electrice trec 2 secunde(adica contactorii din accelerare la frinare electrica) si aderenta frinari pe linia de tramvai este de maxim 5cm (fier pe fier, roata si sina,faceti un experiment acasa cu doua bucati de fier, care este aderenta ?).Ne pare rau de copil,si inteleg durerea pe care o poarta bunicii,parinti,si eu am copii dar nu i
Postat 03 Aprilie 2012, 22:52 de vatman
pentru necunoscatori
as vrea eu sa va vad pe voi care stiti doar comenta aiurea ca vatmani.de jos e usor sati dai cu parerea,dar un tramvai nu se conduce si nici opreste asa usor cum credeti voi.e fier pe fier,fier pe fierrrrrrrrr.Stiti ce inseamna asta?fac pariu ca nu.Atunci nu mai vb aiurea.ei sunt de vina vatmanii mereu pt toate nu?dar copii nu niciodata.Poi atunci invatati-va asa copii in continuare toti cei care aveti copii.Problema e ca daca ai bani poti cumpara orice da,dar pe Dumnezeu nul mai poate nimeni cumpara.Si Dumnezeu va face dreptate.Sa va fie rusine la toti cei care vb in nestire de cauza.Si inca ceva daca vreti sa stiti,parintii copilului au recunoscut vina ca fiind a copilului lor si deloc a vatmanitei,declarand chiar ei in urma cu o saptamana unui reporter.bunicii sunt cei revoltati si vinovati si pt aia au facut ei tot scandalu asta deoarece se simteau vinovati de moartea nepotului lor asa cum era si normal.Voi nu stiti asa ca nu mai vb aiurea.
Postat 03 Aprilie 2012, 22:39 de unu
pt eu
Daca luptau pt dreptate nu cereau bani si dreptatea s-a vazut si s-a stiut din seara accidentului BAIATUL NU AVEA CE CAUTA ACOLO!!!! Avea doar 13 ani nu avea ce cauta cu bicicleta pe drumurile publice asta in caz ca cunosti legea.
Postat 03 Aprilie 2012, 22:11 de unu
pt prietena vatmanilor
Nu stiu de ce te lauzi tu ca esti prietena cu O.T.L si cu vatmanii,eu cred ca tu esti o dusmanca a lor si nu cred ca cunosti pe nimeni din O.T.L,vorbesti doar ca sa iti faci reklama sau mai stiu eu ce vrei sa castigi cu asta, sa fii bagata in seama oare?Contrazice-ma daca nu am dreptate si da-mi cateva nume de ale vatmanilor sau a cui cunosti tu din O.T.L si atunci o sa te cred,cum poti tu sa afirmi ca esti prietena cu vatmanii cand tu te pui contra lor si faci niste acuzatii destul de grave?In locul tau mi-ar fi rusine!!!
Postat 03 Aprilie 2012, 22:06 de unu
rusine
Chiar are importanta avrea parintilor sau a bunicilor?Ginditiva cei care aveti copii ca se poate intimpla oricui insa in acest caz parintii si bunicii au avut puterea sa lupte pentru dreptate si sigur nu pentru bani.Toti cei care-i huliti gindiyiva ca ati putea fi in locul lor si intrebati-va ce ati face...?Sa va fie rusine si rugati-va sa nu traiti durerea lor!
Postat 03 Aprilie 2012, 21:57 de eu
de ce vorbiti daca nu stiti
Nu stiu de ce vorbiti cei care santeti in necunostinta de cauza,nu stiu cati dintre voi au permis,nu stiu cati dintre voi lucrati in trafic si nu mai stiu cati dintre voi care totusi au permis si conduc pe drumurile publice au avut un accident,dar mai stiu ca sa acuzi pe cineva este cel mai simplu si usor lucru.Nu stiu cati dintre voi cunosc cazul cu adevarat,dar ca sa le raspund la unele persoane sa stiti ca si daca vatmana nu era incepatoare si daca era vatman de o viata accidentul nu se putea evita cu atat mai mult cu cat copilul a venit in viteza din spate-lateral stanga al tramvaiului si s-a aruncat sub tramvai.Imi pare sincer rau ca tre sa spun asta,dar copilul A VRUT SA SE SINUCIDA,sau AVEA PROBLEME LA CAP,sincer un om sanatos nu face asa ceva.
Postat 03 Aprilie 2012, 21:41 de unu
PROTEST
parintii si bunicii lui patrick fac banii si din moartea baiatul,parca nu au destui banii.
Postat 03 Aprilie 2012, 20:26 de DY
banii vorbesc
deci concluziile specialistului chemat sa cerceteze conditiile tehnice nu au nici o valoare in fata justitiei,deci durerea poate fi calmata cu euroi de la cineva care sint convins ca nu ar fi dorit pt nimic in lume sa aiba pe cineva pe constiinta,nu stiu ca nu se vor putea bucura niciodata de banii obtinuti asa
Postat 03 Aprilie 2012, 20:15 de luky
SENTINTA
DE VINA ESTE SI POLITIA RUTIERA DIN ORADEA.N-AUDAT NICI O AMENDA PT. PARINTII COPIILOR MINORII CARE CIRCULA NEREGULAMENTAR CU BICICLETA PE CAROSABIL SI TROTUARE FARA SA RESPECTE REGULILE DE CIRCULATIE SI ACESTI PARINTII SINT FOARTE REVOLTATII CIND COPII LOR SINT ACCIDENTATII SAU OMORITII.
Postat 03 Aprilie 2012, 20:13 de DANY
Cum scrie in carte ?
Eu unul asa stiu ca pe nici o trece de pietoni si nici intrun caz nu se trece PE bicicleta!!!! pe Rosu nici atat! Zilnic vad copii care se arunca brusc cu bicicleta pe trecerea de pietoni fara sa se asigure. Lipseste educatia parintilor, adica daca ii cumpar bicicleta, ia sa l si educ, nu? Ce putea face vatmanul, cu acel monstru de fier? cum naiba sa fi evitat? Sa nu vb de faptul ca daca se ranea careva in vagone, isi rupea o mana ceva, dadeau in judecata vatmanul, nu? Eu zic ca toata raspunderea o are copipul, respectiv parintii care ar fi trebuit sa i vorbeasca despre niste reguli banale, printre care si asta ca nu sarim in fatza tramvaiului, si de avea verde, sa nu uitam ca un tramvai se opreste mai greu, sau poate avea frane defecte...etc, deci nu ne dam cu bitza ca si cum am fi numai noi pe strada!
Postat 03 Aprilie 2012, 19:55 de Oradeanul
sentinta
VATMANITA ESTE NEVINOVATA,DACA UN COPIL SE ARUNCA SUB ROTILE TRAMVAIULUI PE BICICLETA PE TRECEREA DE PIETONI LA CULOAREA ROSIE A SEMAFORULUI FARA SA POARTE VESTA REFLECTORIZANTA PE INTUNERIC NU EXISTA NICI O SANSA DE SCAPARE PT. ACEL COPIL.
Postat 03 Aprilie 2012, 19:23 de dany
!
Tot respectul pentru vatmanii care vad realitatea,stiu ca suntem mai multi decat aratam,sa nu ramana singura dupa se va dezvalui o treaba sau alta,cand pute ceva se indeparteaza oamenii.A FOST un singur proces unde sa luat in considerare varianta expertizei favorabile vatmanitei,nu este singura,si ceilalti au castigat la fel.De asta frica.Se va incepe probabil o ancheta si pe treaba asta.Nimeni nu este prost,rau faceti daca asta credeti.dvd e nasol daca esti doar la mario.
Postat 03 Aprilie 2012, 18:11 de A Girl
:D
Eu sufar de o singura chestie si anume: Nu suport Minciuna si Nedreptatea. Distractie buna la joc. ;) Am vazut la un tramvai lipit o coala A4 exact unde e oglinda pe care scria Protest, mai bine o dati jos pana nu se mai intampla ceva. Lipitio unde vreti dar lasati liber geamul de la oglinda. Cam asa de atenti sunt unii vatmani.
Postat 03 Aprilie 2012, 18:11 de una
@luci A Girl....una si alta zero
nu ma mira ca NU vrei sa intelegi esenta,ci tot arunci cu vina si argumentele tale,parerea mea este ca suferi de sindromul “am dreptate no matter what”,cu o asemenea persoana nu se poate purta discutii,asa ca..prefer sa o "sterg" din zona,mai am si alte treburi,de cat sa incerc creez o discutie pe subiect cu o persoana care sufera de “am dreptate no matter what” ca nu ajung la capat,prefer sa joc Mario,trateaza-te!!!
Postat 03 Aprilie 2012, 17:51 de dvd
vatmana e vinovata!
Toata lumea e vinovat pana si Curtea de Apel si avocatii si politistii TOTi numai Vatmana nu, asai ?! :DDD =)) ce interesanta chestie. Doamne da-le minte celor care nu au si iarta-le pacatele.
Postat 03 Aprilie 2012, 17:48 de una
vatmana e vinovata!
Din pacate sa speriat ca era incepatoare. Acuma sa plateasca ca e vinovata. Oricum sunt ferm convinsa ca e greu sa traiesti cu constiinta ca ai omorat un copil. Roagate mult si Dumnezeu te va ierta.
Postat 03 Aprilie 2012, 17:43 de una
vatmana e vinovata!
Eu sunt o prietena a OTL-ului si vatmanilor si stiu ce vorbesc nu ma compara tu cu restu oamenilor care au comentat articolul. Si stiu ce am scris. Nu am vrut sa scriu numai de vatmani deoarece sa nu ai jignesc ca nu numai vatmanii fac accidente mai fac si soferii. Dar colega ta e vinovata si asta stii si tu si stim cu totii. Daca era unul vechi dintre voi care conducea atunci acel copil si acuma traia si asta nu io am zis ci voi, colegii tai mi-au spus.
Postat 03 Aprilie 2012, 17:39 de una
@luci A Girl....una si alta zero
este dubios ca intodeauna la curtea de apel oradea majoritatea solutiilor date sunt contrare celor anterioare.daca e proces,sa fie corect pana la capat,nu cu solutii diferite pe aceleasi fapte.
Postat 03 Aprilie 2012, 17:36 de dvd
@luci A Girl....una si alta
vorbim despre legii care exista si sunt interpretate altfel,da un minor nu trebuie lasat nesupravegheat,asa e legea ce nu iti este clar?colegii de la otl a vatmanitei sunt solidari cu ea pt. ca stiu care este situatia si cat de nedrept sa judecat,daca ei nu stiu mai bine ca vatmani,atunci sa ma ierte D-zeu ca alticineva nu stiu,inca ceva despre proces,am inteles ca sa luat in considerare doar o expertiza,adica aceea care era mai favorabila familiei indoliate cu pretentii financiare,au cerut daune financiare si nu pedeapsa ceea mai grea pt. "calaul" odraslei lor,scuza-ma dar mi se pare cam cusut cu ata alba,e prea vizibil interesul,ma face sa cred ca ei se simteau vinovati si incearca sa se disculpe acuzand,iar scri despre unii si altii cand problema este doar una?toti vatmani si soferii???faci aluzie la alte persoane si lasi falsa impresie ca toti care sunt vatmani si soferi sunt vinovati pt. persoanele care le observi in trafic vorbind la telefon,accidentele se intampla din o multitudine de motive,nu poti arata cu degetul doar spre o categorie sau doua,pt. mine e limpede,Vatmana nu avea nici o sansa sa evite accidentul.fara procente fara calcule,era in mers pe culoarea verde.
Postat 03 Aprilie 2012, 17:16 de dvd
vatmana e vinovata!
Vatmana e vinovata clar, poate daca nu ar fi fost o incepatoare si era un vatman vechi cu experienta acel copil si acuma ar fi trait. I-mi pare foarte rau pentru familie. Iarasi cat despre VATMANA si OTL e ca o mare familie ei tin unul cu altul orice s-ar intampla si ..... Justitia a facut dreptate. Parintii nu cred ca sunt vinovati, fiti seriosi ce ar trebui sa facem sa nu ne lasam copii afara pe strada sa se joace ca unii vatmani sau conducatori auto merg ca nebunii si nu sunt atenti. In timp ce conduci fie aceea masina sau tramvai nu vorbesti la telefon sau cu alte persoane esti atent in fata ta oricand poate sa se intample ceva si Tu trebe sa reactionezi rapid, piciorul pe frana nu pe acceleratie. Aici nici nu mai e nimic de discutat toti vatmanii si soferii sa fie mai atenti si atunci nu v-or mai fi atatea accidente.
Postat 03 Aprilie 2012, 17:01 de una
!
Vorbim la telefon cand conducem,uitam sa ne asiguram,pe urma plangem ca nu ma consider vinovata,CA STRUTUL,nu am vazut nu exist,nu am nici o vina.
Postat 03 Aprilie 2012, 17:01 de zero
!
DA asai,cum de acastigat vatmanita primele procese,daca dupa expertize putea frana si na facuto,cine a omis sa vada si treba asta,sa fie luat in consideratie.
Postat 03 Aprilie 2012, 16:58 de zero
.................
Da este realitate,MA INTREB la cine tei referit ca are habar de actul de justitie,de ce nu va este dubios cum s-a castigat de 2 ori?DE ce nu este si asta la fel de important.Atunci ati tacut?Cati ati scapat asa.presa ar trebui sa faca o ancheta si despre latura asta,despre aceste interese,nu numai atunci cand vatmanilor nu le convine ceva.Cand parintii fac demonstratii.
Postat 03 Aprilie 2012, 16:55 de A Girl
@luci A Girl....
nu e un joc,e realitate,discutam despre absurd?sau il construiesti ca asa vrei?nu poti sa te rezumi doar la ce sa intamplat?daca si cu parca nu isi au rostul.
Postat 03 Aprilie 2012, 16:48 de dvd
,,Parintii'' au fost bine invatati !
La judecatorie si la tribunal au stat la ,,cutie'' si actul de justitie a decurs firesc. Cand s-a ajuns la curte, hop ! si gata ! Pt. cine are nitel habar de actul de justitie e mare mirare cum de cei de la curte au desfiintat complet decizia tribunalului. Asa ceva se intampla rar, foarte rar si din pricini tare temeinice : de pilda o suma mare de bani.
Postat 03 Aprilie 2012, 16:46 de .
!
Asa ma gandeam si eu.Taceti ca stiti ca e drept ce sa facut.E greu sa recunosti.
Postat 03 Aprilie 2012, 16:35 de ?
!
Jocul invers nu-ti place,vai sa nici nu ma gandesc,doamne fereste etc. Cate cruci faceti ,sa va ierte Dzeu.
Postat 03 Aprilie 2012, 16:32 de ?
!
Din porcaria asta sa scoatem divinitatea,sa nu ne batem joc si de ea.
Postat 03 Aprilie 2012, 16:30 de ?
@luci A Girl....
deja esti penibil(a)!!!
Postat 03 Aprilie 2012, 16:30 de dvd
!
Daca ar fi fost invers,vatmanita si clanul lui,ce ar fi facut?Ei stiu unde se afla copii lor ?
Postat 03 Aprilie 2012, 16:28 de ?
@luci A Girl....
da,pedeapsa divina,dar nu vorbim de legiile ceresti,ci cele pamantesti,de ce cer daune? ca se simt vinovati,hai fi serio(a)s(a)...
Postat 03 Aprilie 2012, 16:20 de dvd
!
Car copilul a fost super man de avea o viteza asa mare,si inca in curba?
Postat 03 Aprilie 2012, 16:18 de ?
!
Daca cititi articolul ,parintii si copilul siau primit pedeapsa.Deci culpa este comuna conform procesului.Cat de comuna ar trebui sa fie o culpa
Postat 03 Aprilie 2012, 16:16 de ?
@luci A Girl....
DA,asa se numeste cand te arunci pe trecerea de pietoni in fata vehicolelor cu o bicicleta,numai Dumnezeu te poate observa apari pe trecere de pietoni,pe un pieton il observi mult mai usor decat un biciclist,de ce crezi ca au interzis "pedalatul"peste trecerea de pietoni?
Postat 03 Aprilie 2012, 16:14 de dvd
parinti
poate ar trebui deschis un proces impotriva tutoriilor,ca si o culpa comuna,e clar ca minorul nu avea ce cauta la acea ora tarzie pe strada si cu atat mai mult cu o bicicleta neinsotit,cotraatacati,trebuie dovedita si vina parintilor ca au lasat un minor nesupravegheat.
Postat 03 Aprilie 2012, 16:11 de dvd
?
A fost sinucidere?
Postat 03 Aprilie 2012, 16:06 de Luci
@A Girl
daca nu cunosti legile,mai bine nu scrie,sa te intreb si eu cum ai intrebat si TU?Si atunci ai liber la SInucidere? legiile is facute bine,prosti nu stiu sa le citeasca sau poate intentionat nu stiu sa le citeasca.
Postat 03 Aprilie 2012, 16:03 de dvd
oradea renumita
se stie-n toata tara,in oradea cine sare cu banu dreptate are,cati nu vor sa fie judecati la oradea,avem cei mai iscusiti judecatori.avem si noi macar un renume in romania asta putrezita de atata coruptie si hotie,aveam felixul dar si ala seaca si se duce,vin turistii astialalti cautati la lege si tocmeala,cati au scapat le judecata in oradea,a scris pressa de o gramada de personaje dubioase scapate basma curata,sau dus de aicia mai curati mai albi decat cu inalbitorul de rufe....halal..vai si amar.
Postat 03 Aprilie 2012, 16:00 de dvd
?
Si atunci ai liber la ucidere?
Postat 03 Aprilie 2012, 15:56 de A Girl
pieton sau biciclist
eu stiam ca pe trecerea de pietoni nu se trece cu bicicleta,asa scrie in lege,cred ca din moment ce era pe bicicleta nu poate fi considerat pieton,iar ca biciclist a incalcat legea din start.
Postat 03 Aprilie 2012, 15:45 de dvd
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.65 RON
  • 1 EUR = 4.9764 RON
  • 1 HUF = 0.0128 RON