URMĂREȘTE-NE PE
DUMINICĂ, 19 MAI 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nici nu bine a fost lansată ideea unui inel metropolitan de nord, care să treacă prin cartierul Podgoria, că megieșii s-au și organizat pentru proteste. Reacția este firească - nimănui nu-i convine ca drumul să treacă prin preajma casei sale, pentru că asta înseamnă deranj, zgomot și poluare. Dar să ieși cu pancarte de genul „Accesul permis doar riveranilor” denotă cel puțin o inabilitate.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Poate ați observat, vinerea trecută a început campania pentru dublele alegeri din 9 iunie, locale și europene. Cum, nu v-ați prins? Trebuia! Au dispărut de pe străzi bannerele partidelor și ale candidaților.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Partidele și-au depus candidaturile pentru alegerile locale. Ce vă doriți de la viitorul primar și viitoarea administrație a Oradiei?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 29 aprilie 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial și urmează să intre în vigoare o lege care modifică Codul rutier și are o istorie interesantă. Legea va intra în scurt timp în vigoare și va permite deținătorilor de permis categoria B (valabil pentru autoturisme) să conducă și motociclete, în anumite condiții.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
11 Septembrie 2016, 13:49

CSM CSU Oradea are un nou sponsor: Raiffeisen Bank

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Echipa de baschet masculin CSM CSU Oradea, campioana României, are un nou sponsor. Precum alte formaţii din campionatul românesc, gen Universitatea Cluj sau Steaua CSM Bucureşti, şi formaţia orădeană s-a asociat cu o bancă: Raiffeisen Bank.

"Probabil că mulţi dintre suporterii noştri prezenţi zilele acestea la Memorialul Antonio Alexe au văzut pregătirile pe care le facem pentru primul meci oficial al acestui sezon, Supercupa României, de joi, 15 septembrie. Aşa după cum vedeţi din imagine, în jurul Arenei Antonio Alexe au apărut mai multe semne publicitare cu mesajul "Raiffeisen Bank - Împreună la baschet". Singurul care a ştiut despre acest proiect şi care şi-a dorit cel mai mult atragerea unui nou sponsor lângă echipa campioană este, desigur, Şerban Sere, preşedintele CSM CSU Oradea", se arată într-un comunicat remis sâmbătă seara de clubul orădean.

De altfel, preşedintele CSM Oradea, a arătat că "Prin asocierea de imagine cu echipa noastră de baschet, fiecare sponsor descoperă exact potenţialul unui parteneriat care generează awareness şi comunică într-un mod unic cu audienţa".

"Activările demarate sezonul trecut la competiţiile organizate de clubul nostru, Final Four şi All Star Game 2016, dar mai ales succesul repurtat în LNBM, prin câştigarea primului titlu din istorie şi, implicit, participarea în Basketball Champions League, au făcut din CSM CSU Oradea un partener valoros care poate genera valoare adăugată unui nume atât de mare din peisajul economic românesc, aşa cum este Raiffeisen BANK! Iată cum, dovedind pricepere, încredere şi profesionalism, CSM CSU Oradea mai aduce un nume în Marea Familie a Campionilor, alături de Primăria Municipiului Oradea, Clubul Sportiv Universitar Oradea, Gavella, DIGI, DistriGaz Vest, SIS Group, IsoPlus, Constructorul Sălard, Abed Nego, West Fruta, Izvorul Minunilor, Ţiriac Auto, Benvenuti, Amiral, Bellotto, Icelandia, Durans, Pellini, Fan Ice, Zile şi Nopţi!", se arată în declaraţia lui Sere, pentru site-ul CSM Oradea.

De altfel, acesta a mai precizat şi că, alături de noul sponsor, echipa va derula, până la sfârşitul acestui an, "un proiect amplu, prin care ne dorim să demonstrăm, alături de o firmă specializată în Marketing Sportiv, că putem fi facilitatorii unei noi poveşti de succes, aici, în Oradea!".

"Este o reală provocare căreia îi răspundem cu acelaşi profesionalism cu care i-am obişnuit pe partenerii noştri! Ne dorim să avem acoperire pentru promisiunea făcută tuturor celor ce iubesc această echipă: Jucăm ÎMPREUNĂ, învingem ÎMPREUNĂ!", a arătat Sere.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5772 RON
  • 1 EUR = 4.9756 RON
  • 1 HUF = 0.0129 RON