URMĂREȘTE-NE PE
DUMINICĂ, 19 MAI 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nici nu bine a fost lansată ideea unui inel metropolitan de nord, care să treacă prin cartierul Podgoria, că megieșii s-au și organizat pentru proteste. Reacția este firească - nimănui nu-i convine ca drumul să treacă prin preajma casei sale, pentru că asta înseamnă deranj, zgomot și poluare. Dar să ieși cu pancarte de genul „Accesul permis doar riveranilor” denotă cel puțin o inabilitate.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Poate ați observat, vinerea trecută a început campania pentru dublele alegeri din 9 iunie, locale și europene. Cum, nu v-ați prins? Trebuia! Au dispărut de pe străzi bannerele partidelor și ale candidaților.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Partidele și-au depus candidaturile pentru alegerile locale. Ce vă doriți de la viitorul primar și viitoarea administrație a Oradiei?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 29 aprilie 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial și urmează să intre în vigoare o lege care modifică Codul rutier și are o istorie interesantă. Legea va intra în scurt timp în vigoare și va permite deținătorilor de permis categoria B (valabil pentru autoturisme) să conducă și motociclete, în anumite condiții.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
31 Martie 2013, 17:08

Şefii OTL, supăraţi pe indisciplina celorlalţi operatori de transport, care le ocupă staţiile

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Conducerea societăţii de transport public local OTL şi-a prezentat, într-o conferinţă de presă, nemulţumirile faţă de condiţiile în care operează în oraş.

Directorul general Csuzi Istvan şi directorul tehnic Viorel Mircea Pop au vorbit despre atitudinea operatorilor privaţi de transport judeţean şi a celor de curse speciale regulate (pentru transportul angajaţilor către o firmă oarecare din apropierea oraşului), care, deşi legea o impune, nu le cer aviz pentru oprirea în staţiile din oraş, aflate în administrarea OTL.

"Pentru a obţine licenţa de transport de la Consiliul Judeţean, operatorii trebuie să specifice punctele de oprire. În Oradea, OTL are în administrare toate staţiile, însă, doar patru firme ne-au cerut avizul în acest sens, din circa 20", a spus Csuzi Istvan, precizând, însă, că CJ le-a acordat şi aşa licenţele de transport.

Deşi, potrivit legii, cursele judeţene ar trebui să oprească doar la Autogară, directorul OTL susţine că "toţi operatorii care intră în oraş se opresc în staţiile OTL fără niciun drept".

La rândul său, Viorel Mircea Pop a precizat că şi Consiliul Judeţean a aprobat în ultima şedinţa nişte staţii pentru cursele speciale regulate care încurcă autrobuzele OTL. "Avem zone, spre exemplu la Gojdu, unde autobuzul OTL stă în trafic, căci nu poate opri de celălalt autobuz privat care staţionează acolo aşteptându-şi pasagerii", a spus Viorel Mircea Pop, adăugând că aceasta nu este singura situaţie de acest gen.

Cei doi directori ai OTL susţin că îşi doresc un transport public civilizat în Oradea şi, de aceea, doresc ca şi ceilalţi transportatori să respecte legea şi să vină să le ceară avizul pentru oprirea în staţii. "Noi acordăm fără probleme acel aviz, trebuie doar să vedem orarul lor şi să avem grijă să nu ne suprapunem", a explicat Csuzi.

În cazul transportului public judeţean, în schimb, directorul general al OTL a reamintit că, pentru aceştia au fost propuse 8 staţii de transbordare pentru fiecare zonă de intrare în oraş, astfel încât autobuzele să nu mai traverseze oraşul şi să oprească şi în staţiile OTL.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
Vai de capul lor încărcat cu rumeguş
Dar voi, cei de la OTL, nu aţi auzit ce înseamnă transportul public intermodal şi de sistemul de administrare şi operare regională, ca serviciu public reglementat deja prin legislaţia românească ? Se vede că NU ...
Postat 01 Aprilie 2013, 13:16 de Carp III
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5772 RON
  • 1 EUR = 4.9756 RON
  • 1 HUF = 0.0129 RON