Ambiţia societăţii de transport local din Oradea de a se extinde în judeţ pare că nu este prea fezabilă.
De mai bine de un an, OTL se pregăteşte să devină operator în comuna Ineu, în locul firmelor Autoros şi Acular, care deţin licenţe de transport pe traseele de aici.
Pentru asta, primăria locală a aderat la asociaţia judeţeană Transregio, a cerut şi primit acordul Consiliului Judeţean să-şi schimbe transportatorii, iar Zona Metropolitană Oradea a asfaltat drumul care duce din Podgoria spre Ineu, inclusiv ca să poată fi un traseu valid pentru autobuzele OTL.
Proiectul a picat, însă, după ce, în unanimitate, consilierii comunali au respins oferta firmei orădene.
În timp ce pentru sătenii din Ineu preţurile rămâneau neschimbate, pentru locuitorii din satul Husasău de Criş, costul unui bilet de călătorie creştea de la 6 la 7 lei, ceea ce, implicit, făcea ca şi abonamentele navetiştilor să fie mai scumpe.
În plus, şi timpii de călătorie ai OTL erau mai mari, pentru că, venind prin Podgoria, autobuzele ar fi oprit în toate staţiile de pe traseu. De teamă că-şi vor ridica sătenii în cap, consilierii din toate partidele au decis să spună pas.
Autobuzele vin şi pleacă, dar ei mai au nevoie de votul oamenilor...
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.