Constructorii au finalizat lucrările de asfaltare a Bulevardului Nufărul pe partea stângă a tronsonului delimitat de străzile Meiului şi Ciheiului, în zona Lotus Center.
Urmează marcaje provizorii
Potrivit unui comunicat al Primăriei, lucrările de modernizare pe fonduri europene a bulevardului Nufărul – Cantemir au implicat inclusiv asfaltarea acceselor către parcarea centrului comercial.
"S-a turnat stratul de binder de la strada Meiului până la strada Ciheiului, realizându-se inclusiv racordurile de intrare spre complexul comercial Lotus. În continuare se vor trasa marcajele provizorii, cu culoarea galbenă, urmând ca apoi circulaţia să se reia pe ambele sensuri", a anunţat joi Primăria.
În perioada următoare, constructorii vor trece la amenajarea trotuarelor pe ambele părţi ale carosabilului, a pistei de biciclete de pe partea pe dreaptă a bulevardului şi la montarea stâlpilor de iluminat.
După finalizarea acestei etape, executanţii vor trece la amenajarea tronsonului delimitat de strada Ciheiului şi ieşirea din Oradea.
Podurile peste Peţa, consolidate
În prezent se lucrează la reabilitarea celor două poduri peste Peţa din dreptul statuii Dimitrie Cantemir. "Lucrările de consolidare ale celor două poduri sunt în curs de derulare urmând să se finalizeze până la sfârşitul acestei săptămâni", a declarat pentru BIHOREANUL viceprimarul Marcel Dragoş.
Potrivit viceprimarului, primul dintre poduri susţine linia de tramvai şi una din cele două benzi de pe sensul de mers către ieşirea din oraş, iar pe cel de-al doilea pod se află cea de-a doua bandă de mers, plus cele două benzi pe sensul de acces în oraş. "Lucrările de consolidare a celor două poduri sunt necesare pentru că după asfaltarea carosabilului nu se va mai putea interveni la ele pentru eventuale reparaţii ulterioare", a declarat viceprimarul.
Consolidarea celor două poduri se execută în cadrul contractului cadru privind întreţinerea străzilor încheiat de municipalitate cu grupul de firme Selina, iar modernizarea bulevardului Nufărul – Cantemir este finanţată printr-un proiect european.
Lucrările finanţate din fonduri europene sunt executate de o asociere de firme reprezentată de Drumuri Bihor, din care mai fac parte Trameco şi Drum Asfalt, pentru 50 milioane lei, fără TVA.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.