- Noul Renault Kangoo Van a fost ales International Van of the Year (IVOTY) 2022 de către un juriu format din 24 de jurnalişti europeni.
- Cea mai recentă furgonetă inovatoare de la Renault a fost recunoscută drept cel mai bun LCV dintre cele 14 vehicule uşoare lansate în ultimele 12 luni.
- Cu sistemul "Open Sesame by Renault" care permite un acces lateral de 1,45 metri, Noul Kangoo Van se mândreşte cu o inovaţie care atrage atentia, pe cât de utilă, pe atât de inteligentă.
- Noul Kangoo Van este fabricat la fabrica Renault Maubeuge, locul în care excelenţa a devenit o marcă înregistrată.
În cadrul galei Salonului Auto Solutrans de la Lyon, domnul Jarlath Sweeney, preşedintele juriului IVOTY i-a înmânat lui Mark Sutcliffe, LCV Business Unit, Renault Group, premiul Internaţional Van of the Year 2022 pentru Noul Kangoo Van. Juriul paneuropean, format din 24 de jurnalişti de top specializaţi în vehicule comerciale, industriale şi de transport, a plasat cel mai nou van Renault în faţa celor 14 vehicule utilitare uşoare apartinand celor 11 mărci diferite care au fost lansate în ultimele luni.
Pentru juriul IVOTY, principalul criteriu pentru premiul Internaţional Van of the Year este contribuţia vehiculelor la standardele de eficienţă, siguranţă, durabilitate şi mediu ale sectorului vehiculelor utilitare uşoare.
Este pentru a 4-a oară când un vehicul comercial Renault câştigă premiul IVOTY: Master (1998), Trafic (2002) şi Kangoo Z.E. (2012).
Mark Sutcliffe, SVP, LCV Business Unit, Renault Group:
"Vreau să mulţumesc întregului juriu european pentru că a ales Noul Renault Kangoo Van drept câştigător al "Internaţional Van of the Year 2022". Acest premiu, căruia Renault îi acordă o mare atenţie, este o sursă de mândrie pentru echipele noastre. Recompensează eforturile lor în proiectarea şi fabricarea unei autoutilitare la cele mai înalte standarde de calitate şi ale cărei inovaţii, unice pe piaţă, au fost concepute pentru a îmbunătăţi viaţa de zi cu zi a clienţilor noştri profesionişti. Acest premiu prestigios este cea mai recentă recunoaştere a celor 120 de ani de inovaţie Renault şi al know-how-ului în segmentul Vehiculelor Comerciale Uşoare. "
NOUL KANGOO VAN, FURGONETA INOVATOARE
Noul Kangoo Van se adresează în principal flotelor, comercianţilor şi proprietarilor de afaceri cu cerinţe ridicate, care caută un vehicul personalizat şi echipat cu cele mai recente tehnologii şi inovaţii pentru a se potrivi nevoilor lor de business. Furgoneta inovatoare, cu un stil atletic şi dinamic, prezintă:
- Încărcare uşoară cu inovaţia revoluţionară cunoscută sub numele de "Open Sesame by Renault"; cu montantul B eliminat, are acum cel mai mare acces pe partea dreaptă de pe piaţă, cu o deschidere a uşii care se întinde pe 1,45 metri. La fel şi "Easy Inside Rack", un suport interior retractabil pentru a depozita în siguranţă şi la înălţime obiecte lungi, pentru o mai bună utilizare a spaţiului principal de depozitare.
- Cele mai bune caracteristici din clasă, versiunea standard având o capacitate de stocare de până la 3,9 m3, o sarcină utilă maximă de 600 kg care poate fi mărită la 800 kg, opţional, şi o capacitate de remorcare de 1 500 kg.
- Un interior modern, rafinat şi ergonomic, cu un confort termic şi acustic îmbunătăţit, spaţiu de stocare de 60 L şi scaune opţionale pentru până la trei adulţi în cabină. Această configuraţie oferă posibilitatea de a transforma cabina într-un adevărat birou mobil prin rabatarea spătarului central.
- Conectivitate de ultimă generaţie cu noul sistem multimedia Renault EASY LINK cu afişaj de 8’’, staţie de andocare inteligentă pentru smartphone, încărcător wireless de 15 W, card Renault hands-free pentru acces uşor şi sigur, precum şi două USB şi două prize de 12 volţi.
- 12 sisteme de asistenta (ADAS) de ultimă generaţie, inclusiv asistenţă permanentă pentru vedere în spate (Rear View Assist), frânare activă de urgenţă (Active Emergency Braking), asistenţă la balansarea remorcii (Trailer Swing Assist) şi asistenţă pe autostradă şi însoţitor de drum (Autoway and Trafic Companion), care reuneşte Cruise Control adaptiv cu asistenţa pentru menţinerea benzii de rulare (Lane Keeping Assist).
- O gamă de motoare eficiente 1.3 TCe pe benzină şi 1.5 Blue dCi diesel, disponibile cu o cutie de viteze manuala în 6 trepte sau automata EDC cu 7 trepte, precum şi două motoare Ecoleader cu un consum de combustibil limitat la 4,8 L/100 km şi 6,1 L/100 km pe motorină, respectiv benzină.
Noul Kangoo Van va fi disponibil şi în versiune electrică din primăvara anului 2022, iar in versiunea lungă, mai târziu.
FABRICA MAUBEUGE, CENTRU DE EXCELENŢĂ
Din 1997, fabrica Renault din Maubeuge, în nordul Franţei, este locul de producţie emblematic pentru Kangoo. Într-un efort de a industrializa producţia de vehicule utilitare şi minivan Kangoo, precum şi de vehicule de la mărcile partenere Mercedes-Benz şi Nissan şi pentru a garanta cea mai înaltă calitate a producţiei posibile, Renault a investit 450 de milioane de euro pentru a transforma fabrica: o nouă linie de presă High Speed XXL concepută pentru ştanţarea pieselor foarte mari, 630 de roboţi de tablă noi, roboţi noi de aplicare şi o nouă linie de control a calităţii vopselei, modernizarea instalaţiilor de asamblare cu aprovizionare cu piese full-kittingi şi o nouă linie de finisare. Fabrica a fost echipată şi cu un nou atelier de asamblare a bateriilor pentru a se pregăti pentru sosirea modelului electric al noului Kangoo Van, care urmează să fie vândut începând cu primăvara anului 2022.
RENAULT KANGOO, O ADEVĂRATĂ POVESTE DE SUCCES
De la lansarea sa în 1997, Renault a produs 4,3 milioane de Kangoo la nivel mondial, atât în versiunea pentru pasageri, cât şi în versiunea de vehicul utilitar, de-a lungul a trei generaţii. Având Maubeuge ca principală unitate de producţie, Kangoo a fost fabricat şi la fabrica Santa Isabel din Córdoba, Argentina.
*Metoda full-kitting face posibilă sortarea şi transportul pieselor până la marginea liniei, în mod automat, folosind cărucioare ghidate cu sârmă.
(advertorial)
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.