Portalul susţinut de redacţia BIHOREANUL este liderul detaşat al presei online din judeţul Bihor, după cum relevă datele centralizate de auditorul Trafic.ro, care măsoară toate publicaţiile online locale cu trafic declarat.
Peste 300.000 vizitatori lunar
Cifrele de audienţă aferente ultimelor două luni (februarie-martie 2017) arată că eBihoreanul.ro s-a detaşat la toate categoriile măsurate (vizitatori unici, vizite şi afişări), fiind urmat de Bihon.ro şi apoi, la mare distanţă, de InfoOradea.ro, Crişana.ro şi BihorŞtiri.ro.
Luna martie a adus recorduri de trafic pentru toate publicaţiile locale, generate îndeosebi de tragicele evenimente soldate cu şocanta crimă din Oradea, urmată de dispariţia şi apoi moartea dramatică a asasinului. În cele mai intense zile, eBihoreanul.ro a înregistrat peste 100.000 de vizitatori unici.
La capitolul vizitatori unici, cu o medie lunară de peste 300.000 de vizitatori şi cu un vârf de peste 500.000 de vizitatori în luna martie, eBihoreanul.ro ocupă o cotă de 45% din piaţa presei bihorene online, urmat de Bihon.ro (35,5%), InfoOradea.ro (8,5%), Crişana.ro (5,5%) şi BihorŞtiri.ro (5,5%).
La capitolul vizite, cotele de piaţă sunt: eBihoreanul.ro - 53%, cu o medie de peste 1 milion de vizite lunar şi un vârf de 1,8 milioane vizite în luna martie), Bihon.ro - 36%, InfoOradea.ro - 5%, Crişana.ro - 3,5% şi BihorŞtiri.ro - 2,5%.
4,3 milioane de afişări în luna martie
La capitolul afişări, detaşarea faţă de concurenţă este şi mai mare: cu o medie lunară de peste 2,6 milioane de afişări şi cu un vârf de 4,3 milioane de afişări în luna martie, eBihoreanul.ro ocupă 59,5% din piaţă, urmat la distanţă de Bihon.ro (31%), Crişana.ro (4%), InfoOradea.ro, (3,5%) BihorŞtiri.ro (2%).
Acest ultim parametru, al afişărilor - cel mai elocvent pentru conţinutul site-urilor şi cel mai relevant pentru eficienţa campaniilor de publicitate - arată că eBihoreanul.ro a devenit, de departe, principala sursă de informare, atât a cititorilor bihoreni, cât şi a „străinilor” care caută informaţii din sau despre Bihor.
De menţionat faptul că până de curând o asemenea analiză a pieţei mass-media online locale nu a putut fi făcută, dată fiind absenţa Bihon.ro din site-urile de măsurare a traficului cu date publice. Site-ul deţinut de compania Russ Media, fost lider de audienţă în anii trecuţi, şi-a reactivat măsurătorile prin Trafic.ro abia în ianuarie 2017.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.