URMĂREȘTE-NE PE
DUMINICĂ, 16 IUNIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Dacă nu avem aeroport, de ce nu avem? Dacă am făcut aeroport, de ce nu avem avioane? Dacă avem avioane, de ce sunt așa de scumpe biletele? Dacă subvenționăm biletele, sigur în altă parte e mai ieftin. Dacă ar veni Birta și Bolojan să dea 10 euro fiecărui călător, precis vom afla că în alte locuri companiile lasă pasagerii să joace cruce cu pilotul automat, bașca asigură întâlniri romantice cu însoțitoarele de zbor...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Plicticoasa campanie electorală s-a animat abia pe final, când am avut parte și de o adevărată „lovitură de imagine”, amintind de marile dezvăluiri ce făceau „deliciul” confruntărilor politice din anii 90. Prefectului liberal Dumitru Țiplea i-a fost „extras”, din debaraua în care-l credea bine ascuns, un schelet încă urât mirositor, datând din perioada studenției...
Zic şi eu
Adrian Cris
La ora acestor comentarii, urnele au vorbit, după o campanie pe care unii candidați au dus-o intens, în ciuda redusei probabilități ca challengerii să-i detroneze pe deținătorii celor două funcții cheie ale administrației din Bihor, de președinte al Consiliului Județean și de primar al Oradiei. Pentru că războiul electoral a fost decis într-o singură bătălie, dar și pentru că tandemul Ilie Bolojan - Florin Birta a avut ce etala alegătorilor, perdanții au avut din start șanse modeste, ceea ce, în parte, le și scuză rezultatele.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ați votat la alegerile locale și europarlamentare?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
La momentul apariției acestui material, campania electorală pentru alegerile locale se va fi încheiat deja, iar localitățile României vor avea noi conduceri alese în urma alegerilor din 9 iunie 2023. Modul în care guvernanții noștri au procedat în ultimele luni în mimata „luptă” contra jocurilor de noroc la sate va produce, însă, consecințe pe termen lung și va putea afecta serios bugetul statului...
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Prevenirea sindromului de burnout se poate face de către fiecare dintre noi dacă în cadrul muncii considerăm că există condiții care ne pot predispune la stres. Dacă vă simțiți suprasolicitați și aveți impresia că nu mai puteți face față condițiilor de muncă, este bine să faceți o listă cu responsabilitățile și sarcinile de serviciu în ordinea priorităților, stabilind astfel ceea ce efectiv puteți realiza...
24 Mai 2024, 09:57

S-a rezolvat, nu se poate! Primăria Oradea, incapabilă să închidă parcarea clandestină de lângă Spitalul Județean (FOTO)

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Municipalitatea orădeană nu a reușit nici după două luni să elimine parcarea privată care funcționează neautorizat, pe un spațiu pietruit de circa 1.200 mp, din strada Gheorghe Doja 75, imediat după clădirea Spitalului Județean.

Dimpotrivă, numărul celor care parchează pe locul viran de pe deal peste zi a crescut, spațiul fiind vinerea trecută plin de mașini. Riveranii, care au reclamat încă din primăvară, prin aplicația Oradea City Report, poluarea și deranjul provocat de șoferi într-o zonă liniștită, la care ajung pe o un drum privat cu o singură bandă, au primit la petiții răspunsul standard „Rezolvat”, fără ca acest lucru să se și întâmple.

Municipalitatea s-a limitat să monteze la intrarea pe stradă un semn de circulație „Accesul interzis”, cu mențiunea „Drum privat cu excepția riveranilor”, pe care clienții parcării îl încalcă, însă, cu bună știință.

În plus, Primăria Oradea a respins la sfârșitul lunii martie propunerea proprietarului terenului de a construi aici o clinică medicală cu spații de locuit, așa că acesta și-a acoperit terenul cu pietriș, ca să dea o față mai civilizată parcării improvizate. În așteptarea unor vremuri mai bune...
 

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
4 Comentarii
Ce să-ți povestesc!?
Pe str.Doja, sub indicatorul oprirea interzisă plin de maşini urcate pe trotuar. Pietonii circulă pe stradă cu riscul să fie loviți de maşini provocând probleme pentru ambele părți. Bineînțeles, pe baroni nu-i interesează problema asta pentru că sunt băieti buni cu electoratul,doa!Aaaa, că nu sunt locuri de parcare este adevărat, păi atunci există taxi, bolt, uber si bara de la autobuz că nu ne-o născut mamele noastre pe toți în maşină.
Postat 24 Mai 2024, 19:16 de Maikeltroll
Nici sa nu o inchida, ca e nevoie de ea.
1. Cu o saptamana in urma ma plangeam ca nici Podgoria nu are dreptul sa faca drumul public doar cu acces ptr riverani. Daca e drum public, nu vreau sa vad indicatoare cu acces doar riverani nicaieri in judet. Da, chiar e drum privat! Dar cand ai destinatie pe parcela aia, nu mai esti trafic de tranzit, ci vii ca riveran. Ma tem ca si proprietarul parcelei parcare are cota parte din proprietatea drumului, sau cel putin dreptul la acces pe drum. Cat timpoamenii astia nu parcheaza pe strada ingusta cu o banda, inca exista acces. 2. Sa ai teren si sa nu ai voie sa il folosesti, sa mergi sa ceri mila ca sa faci ce vrei cu el.. si nu respecta dreptul omului nici sa faca cu terenul ala altceva, locuinte or clinica, dar nici parcare. Si ce sa faca omul cu terenu, parc public ptr vecinii turbati, asta e singura utilitate aprobata? 3. Strazile din jur sunt blocate de masini parcate ilegal pe trotuare, poate alare o tragedie in care moare unu in salvare asteptand 15min dupa salvare, dar primaria cedeaza la grija vecinului care are tensiune ridicata cand vede masini parcate in curtea altuia, dar sta in buricu targului in centru, intre blocuri si ditamai spitalul. Cum si-au construit case pana la limita parcelei, fara sa cedeze teren ptr drum, blocand terenul altora, fara 2m de curte, ca zici ba ca e ghetto din america latina, ba ca e viata la bloc.. 4. Cand termina de construit parcarea etajata, si i se aproba proprietarului o constructie acolo, fie inchide domnul parcarea asta, pana atunci, sa va bucurati ca privatii gasesc o solutie la probleme. La reclamatiile riveranilor, sa ii amendeze pe grija: face mizeri, amenda de mizerie. Blocheaza traficul sau stationeaza pe drum, amenda de blocat drumul. Am impresia ca la Doja 75 (reclama la locatie) in timp au impartit parcela in 6 case, cu zero urbanism si planificare acces, drum, cu ditamai 3 etaje de case insiruite. Dar si dintre vecinii drumului privat, casa de pe dreapta, construita la calcan cred ca s-a extins cu izolatia de polistiren si cu balconul peste drumul de acces. Haos in zona aia. Cand proprietarul a cumparat parcela era deja evident ca nu iti aproba nimeni acolo clinica cu clienti + bloc de locuit deasupra ei. Daca vrea o alta uratenie de “vila” care sa ii ocupe 99% din parcela, sa poata zice ca sta la casa si sa poata plange ca nu are curte si vrea parc public, asta cred ca se potriveste specificului zonei…
Postat 24 Mai 2024, 13:40 de unu
Proștii persistă în a nu face nimic.
Municipalitatea se împrumută de mulți bani ca să poată demara săparea de șanțuri betonate prin oraș, pe care le numește pasaje subterane. Nu are în schimb bani ca să cumpere o bară, împreună cu riveranii afectați, de 2-3 țoli pe care să o vopsească și să o proptească în niște stâlpișori, după care să taie o panglică tricoloră cu un sobor de preoți alături, pe care să o numească inaugurare de barieră auto.
Postat 24 Mai 2024, 11:32 de KP
CMUAT comisia minune
Cine sunt membrii specialisti CMUAT? cate sfori sunt legate de ei si unde duc? Si de ce nu sunt publice aceste sedinte ca in alta parte?
Postat 24 Mai 2024, 10:39 de CalinPopescu
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.606 RON
  • 1 EUR = 4.9772 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON