URMĂREȘTE-NE PE
MIERCURI, 10 AUGUST 2022
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Pentru cei mai tinerei, puțină istorie. Pe vremea inenarabilului primar Petru Filip, în ciuda tuturor criticilor, totuși s-a mai făcut câte ceva. Bunăoară, s-a dat un tun de toată frumusețea cu bazinul olimpic, hidoșenia aia care seamănă cu o cutie de conservă. Pentru constructorul de atunci, MBS Group, duhnind prin toți porii a Partidul Democrat, a fost floare la ureche să câștige licitația...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Deşi practic meseria asta de trei decenii, azi, mâine, nu încetează să mă minuneze un fenomen permanent manifest în politica românească: modul în care se autodevorează coaliţiile de partide ajunse la guvernare, făcându-se cioburi înainte de-a apuca să furnizeze ceva substanţial naivilor de electori. A fost boala CDR-ului, a fost a USL-ului, este a guvernării de azi şi va fi, probabil, şi a celei de mâine...
Zic şi eu
Adrian Cris
Mândria orădenilor (oricum umflată by default, căci bihorenii-s nialcoși încă din și prin născare) că au cea mai modernă Unitate de Primire a Urgențelor din țară poate suferi serios după ce, accidental, a ieșit la iveală că noua clădire are câteva beteșuguri. La fel și mândria Primăriei.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Primarul Florin Birta propune reabilitarea pietonalei Republicii, prin pavarea cu porfir și revenirea la modelul estetic cu cercuri, din perioada comunistă. Ce părere aveți?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Potrivit noii reglementări, contestaţia este de competenţa instanţei ierarhic superioare, care o soluţionează în complet format din 3 judecători. Când procesul se judecă la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, contestaţia se soluţionează în completul de 5 judecători, iar când procesul îl judecă un complet de 5 judecători, contestaţia se soluţionează de un alt complet de 5 judecători.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Majoritatea alimentelor conțin sare în mod natural sunt legumele, fructele, carnea, peștele, ouăle, laptele și produsele lactate, cerealele, legumele uscate și grăsimile. Consumul crescut de sare joacă un rol important în creșterea tensiunii arteriale (mai ales la persoanele supraponderale și la cele obeze) și în favorizarea apariției osteoporozei (prin creșterea eliminări de calciu la nivel renal).
25 Ianuarie 2016, 12:33

Profesionalism Tarom: cursa Oradea-Bucureşti de luni dimineaţă, întârziată trei ore pentru că „ori s-a stricat avionul, ori a fost ceaţă”

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Calitatea serviciilor Tarom este sub orice critică. Luni dimineaţă, orădenii care trebuiau să se îmbarce într-un avion al acestei companii la ora 9.50 cu destinaţia Bucureşti au fost puşi să aştepte trei ore, cât este şi întârzierea unui tren, fără ca măcar reprezentanţii Tarom să se fi sinchisit să le comunice motivul.

"Nouă ne-au spus doar că nu au aeronavă. Aşa că stăm toţi aici, de dimineaţă, ne uităm unii la alţii, ne minunăm de profesionalismul Tarom şi nu avem ce face", a declarat pentru BIHOREANUL unul dintre pasagerii care aşteaptă aeronava spre Bucureşti. Potrivit acestuia, în aeroportul orădean sunt mai mulţi avocaţi, oameni de afaceri şi sportivi care vor să ajungă în Capitală.

"Avionul care trebuia să ajungă la ora 9.25 de la Bucureşti n-a plecat din Capitală. Nouă ni s-a comunicat că din motive tehnice, dar fără niciun detaliu", a declarat BIHOREANULUI directorul Aeroportului din Oradea, Gheorghe Pasc. Acesta a subliniat că la Oradea aeroportul este complet funcţional, neexistând niciun motiv care să împiedice aterizarea ori decolarea unei aeronave.

Pentru a afla ce "motive tehnice" au împiedicat cursa Tarom să ajungă şi apoi să plece de la Oradea la timp, conform programării, reporterul a contactat serviciul de informaţii al companiei, la numerele de telefon afişate pe site-ul acesteia. Răspunsul operatoarei a fost însă revoltător.

"Dacă nu aveţi un cod de rezervare (n.r. – pentru bilet), nu vă putem ajuta", a spus operatoarea Tarom, chiar dacă reporterul îşi declinase atât identitatea şi profesia, cât şi motivul pentru care încearcă să afle o explicaţie, şi anume pentru informarea publicului.

Pe de altă parte, la Agenţia Tarom din Oradea nu a răspuns nimeni la telefon, astfel că BIHOREANUL a mai apelat încă o dată la serviciul de relaţii cu clienţii al companiei, fiind însă dirijat spre "Centrala noastră de la Otopeni". Sunând la numărul indicat, după minute bune de aşteptare, reporterul a fost reorientat spre Tarom, unde a răspuns o altă operatoare. Nici aceasta, însă, nu a putut oferi o explicaţie concretă, ba dimpotrivă, comunicarea sa a indicat un grad de profesionalism neaşteptat de scăzut. "Avionul de la Bucureşti n-a plecat la timp, are o întârziere de 180 de minute, din motive care ori sunt tehnice, ori meteo. Ori s-a stricat avionul, ori a fost ceaţă. Aş înclina spre ceaţă", a spus operatoarea.

Pasagerii care aşteaptă avionul au povestit BIHOREANULUI că şi vineri, 22 ianuarie, Tarom i-a tratat cu total neprofesionalism. Cursa de la ora 5.50 a fost anulată de companie, pe motiv că nu exista o aeronavă disponibilă care s-o efectueze. Pasagerii au fost duşi cu un autobuz la Cluj, de unde li s-a spus că vor decola cu avionul spre Bucureşti la ora 10.

În avion au fost admişi însă doar şase dintre ei, pe motiv că nu mai erau libere alte locuri. Astfel, majoritatea pasagerilor orădeni au ajuns în Capitală cu avionul de la ora 15.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.7905 RON
  • 1 EUR = 4.905 RON
  • 1 HUF = 0.0124 RON