Prefectura Bihor doreşte să-şi accelereze activitatea şi să redevină mai vizibilă public, fapt ce se observă şi din anunţul făcut luni de Claudiu Pop privind reînfiinţarea aşa-numitului "telefon al prefectului".
Pop a afirmat, într-o conferinţă de presă, că în urma unor discuţii cu şefi ai serviciilor guvernamentale deconcentrate din judeţ, a decis să reînfiinţeze linia telefonică la care cetăţenii nemulţumiţi de activitatea deconcentratelor se pot plânge.
Numărul la care poate fi apelat "telefonul prefectului" de către "cetăţenii care nu sunt trataţi cu profesionalism în aceste instituţii" este 0259-431.608.
Prefectul a spus că în timpul programului de lucru, între orele 8.00 – 16.00, la acest număr vor răspunde funcţionari din cadrul Prefecturii, iar după orele de program, în intervalul 16.00 – 8.00, cetăţenii îşi vor putea spune păsurile unui "robot", înregistrările urmând să fie ascultate apoi de funcţionari.
Prima linie telefonică de tip tel-verde a fost înfiinţată la Prefectura Bihor pe vremea când instituţia era condusă de actualul primar al Oradiei, Ilie Bolojan.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.