URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 13 IULIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Interesantă ideea Primăriei de a le cere artiștilor ambulanți să solicite administrației locale dreptul de a se produce pe teritoriul municipiului Oradea. Nu se vor percepe taxe pentru așa ceva, dar spațiile unde va avea loc actul artistic și orarul vor fi bine definite.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Plicticoasa campanie electorală s-a animat abia pe final, când am avut parte și de o adevărată „lovitură de imagine”, amintind de marile dezvăluiri ce făceau „deliciul” confruntărilor politice din anii 90. Prefectului liberal Dumitru Țiplea i-a fost „extras”, din debaraua în care-l credea bine ascuns, un schelet încă urât mirositor, datând din perioada studenției...
Zic şi eu
Adrian Cris
Nici n-am apucat să uităm bulibășeala alegerilor comasate din 9 iunie, locale și europarlamentare, cu acuze de furt și o impardonabilă întârziere în centralizarea și publicarea rezultatelor, că deja ne putem imagina ce se va întâmpla la alegerile de la finele anului, în legătură cu care tocmai s-a decis că vor fi intercalate: turul I al scrutinului prezidențial pe 24 noiembrie, urmat pe 1 decembrie de cel legislativ, pentru desemnarea viitorilor senatori și deputați, iar apoi, pe 8 decembrie, de turul II al alegerilor prezidențiale.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Credeți că aducerea antrenorului Gustavo Aragolaza și preparatorului Maurizio Miele la FC Bihor este o mișcare strategică bună? Că va da roade?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 28 iunie a.c. s-a publicat în Monitorul Oficial o nouă Ordonanță de Urgență care modifică din nou Codul Rutier și, din păcate, nu în bine. În războiul contra drogurilor și alcoolului la volan, guvernanții scot pe bandă monstruozități juridice care nu fac decât să lovească în cetățeanul onest și să aducă noi pete pe obrazul Statului. Ceea ce s-a făcut prin această Ordonanță depășește, însă, toate aberațiile anterioare și încalcă orice regulă de drept și de bun-simț juridic.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Diabetul este o boală cu o evoluție lentă și silențioasă, dar hiperglicemia cronică determină o serie de probleme de sănătate, uneori foarte grave. Supravegherea medicală continuă este foarte importantă, descoperindu-se factorii de risc și cei agravanți precum și bolile asociate (hipertensiunea arterială, bolile cardiovasculare, obezitatea), toate acestea cu scopul instituirii unui tratament adecvat.
16 Noiembrie 2018, 09:22

Primăria Avram Iancu angajează inspector grad profesional superior

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Primăria Comunei Avram Iancu organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice vacante de inspector grad profesional superior.

Condiţii de desfăşurare a concursului:  Proba scrisă:  17.12.2018 ora 1000, la sediul Primăriei Comunei Avram Iancu;

- Depunerea dosarelor: 16.11.2018 – 05.12.2018 la sediu.

Bibliografie:

- Legea 188/1999 (republicată 2) privind statutul funcţionarului public, cu modificările şi completările ulterioare;

- Legea  7/2004(republicată) privind Codul de conduită al funcţionarilor publici;

- Constituţia României, revizuită;

- Legea 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare; 

- Titlul IX din Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, precum şi Normele metodologice la titlul IX din Codul Fiscal aprobate prin Hotararea Guvernului nr.1/2016, cu modificările şi completările ulterioare;

- Legea 82/1991  a contabilităţii (republicată), cu modificările şi completările ulterioare;

Legea 22/1969 privind  angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste cu modificările şi completările ulterioare;

În vederea participării la concurs, candidaţii se vor prezenta la sediul Primăriei Comunei Avram Iancu,  în perioada 16 noiembrie 2018 – 05 decembrie 2018,  cu următoarele acte:

- formular de înscriere;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- cazierul judiciar;
- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia."

Copiile de pe actele solicitate se prezintă insoţite de originale.

Relaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0259-391092 sau 0746169724 la sediul autorităţii publice persoană de contact Zaha Raluca Diana.

Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare vor fi afişate la sediul autorităţii publice. Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0259-391092 sau 0746169724 persoană de contact Zaha Raluca Diana.

Cu stimă,
PRIMAR,
MICLE Traian

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5873 RON
  • 1 EUR = 4.9749 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON