Senatorul Gavrilă Ghilea critică aspru lentoarea cu care CNADNR a reziliat contractul cu CCCF Timişoara – SCT Bucureşti, care trebuia să reabilizete DN 76 între Oradea şi Beiuş, afirmând că acest lucru s-a întâmplat abia în ceasul al 13-lea, deoarece lucrările trebuia finalizate până la 1 martie.
"De ce a trebuit să aştepte până acum, de ce nu s-a organizat până acum o nouă licitaţie? Din punctul meu de vedere, intenţionat au fost lăsate lucrurile în voia sorţii, pentru a nu se realiza acest drum", a acuzat copreşedintele PNL Bihor conducerea CNADNR, într-o conferinţă de presă susţinută joi.
Referindu-se la afirmaţia şefului Companiei, Narcis Neaga, care a anunţat luni, la Oradea, rezilierea contractului, spunând că din cauza unor firme precum cea angajată la reabilitarea DN 76 între Oradea şi Beiuş îi este "ruşine" că se află în fruntea CNADNR, Ghilea a spus că "ruşinea care l-a cuprins pe directorul general nu îi consolează pe locuitorii din Ţara Beiuşului, care îşi rup maşinile pe acest drum".
De asemenea, Ghilea a adăugat că şefului CNADNR, dar şi celorlalţi oficiali de la Ministerul Transporturilor, "ar trebui să le fie ruşine şi că de trei ani stagnează lucrările la Podul Densuşianu", unde e gâtuită circulaţia pe şoseaua de centură a Oradiei, dar şi pentru că abia la doi ani după ce fostul ministru Dan Şova a reziliat contractul cu compania Bechtel a fost desemnat un nou constructor pentru continuarea lucrărilor la Autostrada Transilvania pe tronsonul 3 C, între Borş şi Suplacu de Barcău.
"Aceste "realizări" trebuie însoţite de o eşarfă neagră ca simbol a ceea ce s-a întâmplat în cei trei ani de guvernare PSD", a concluzionat Ghilea, amintind că Guvernul condus de Victor Ponta a reuşit contraperformanţa să nu realizeze nici măcar un singur kilometru de autostradă.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.