O analiză a Prefecturii Bihor, făcută la trei luni după relansarea Telefonului Prefectului, relevă că din martie 2015 până la începutul lunii iunie au fost înregistrate doar 64 de apeluri telefonice.
Potrivit unui comunicat emis de Prefectură în cursul zilei de joi, cele mai multe probleme sesizate de cetăţeni, 11 la număr, privesc probleme de fond funciar, fiind soluţionate de Serviciul Juridic al instituţiei. Tot 11 sesizări s-au referit la funcţionarea sistemului cardurilor de sănătate, 5 la pensiile şi alocaţiile de hrană pentru persoanele cu handicap şi 3 la starea drumurilor.
De asemenea, la Telefonul Prefectului au fost sesizate şi probleme privind termoficarea, întreruperile de apă şi asociaţiile de proprietari din Oradea (7 la număr), iar 13 apeluri au avut ca obiect reclamaţii privind problemele de mediu, activitatea unor executori judecătoreşti şi programul de lucru la ghişeele unor instituţii publice, toate acestea fiind preluate de Compartimentul Coordonare Servicii Publice din cadrul Prefecturii sau, după caz, redirecţionate către instituţii competente.
Conform comunicatului Prefecturii, în această perioadă s-au înregistrat şi 14 cereri de înscriere în audienţă la prefectul Claudiu Pop, toate fiind rezolvate, cu excepţia unui caz, al unui cetăţean care dorea să ştie dacă poate beneficia de anumite proceduri medicale suplimentare la Policlinica Spitalului CFR din Oradea.
Cetăţenii din Bihor se pot adresa prefectului la numărul de telefon 0259.431.608.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.