URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 22 FEBRUARIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Până acum câțiva ani, puțini știau de existența unei păduri la capătul prăfuitei străzi Gh. Doja și aproape nimeni nu știa că jumătate din ea era proprietatea municipiului Oradea. Primul noroc al pădurii: noul stadion pică exact pe vechea Grădină Zoologică, așa că e nevoie de un nou amplasament. Prin urmare, mai devreme sau mai târziu, domnul Liviu Andrica se va vedea nevoit să-și mute lighioanele.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
E sufocarea pe care o simţi în lipsa libertăţii, obrazul ce-ţi arde încă sub palma securistului care ţi-a curmat cuvântul, ruşinea că te-ai născut într-un loc atât de cenuşiu. E despre "vom muri şi vom fi liberi", "dreptate, ochii plânşi cer să te vadă" sau "mai bine golan...". E despre mulţumirile primite de la omul simplu, care a găsit în tine singurul ascultător şi reazem, înfruntând "sistemul". Despre orele de nesomn...
Zic şi eu
Adrian Cris
Cam așa ar putea fi botezat drumul expres Oradea - Arad, de aproape 140 kilometri, în mare parte cu profil de autostradă, cel dintâi proiect de mare infrastructură rutieră asumat de autorități locale. Autostrada Bolojan n-o putem numi nici în glumă, să nu fim acuzați de idolatrie, deși reușita - iar asta e o realitate pe care n-o poate contrazice nimeni, dacă are un dram de bun-simț - lui îi aparține. Chiar dacă execuția șoselei a scos-o la licitație, la finele săptămânii trecute, CNAIR.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
La o primă vedere întrebarea pare tembelă. Și la o a doua sau a zecea vedere, tot tembelă rămâne. Problema este, însă, că această întrebare a fost formulată de către doi judecători ai unei curți de apel și adresată Înaltei Curți de Casație și Justiție.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
19 Octombrie 2012, 10:46

Ai permis? Poţi încerca o maşină la Auto Bara: noul Renault Clio (FOTO)

0 clipuri
0 audio
0 fisiere
Circa 250 de orădeni au fost prezenţi, joi seară, la Salonul Auto Bara din Şoseaua Borşului, unde a fost lansat noul model de Renault Clio, mai frumos şi mai performant decât oricând. Aflat la a patra generaţie, după ce peste 1,2 milioane de unităţi au fost vândute până acum din această gamă în 118 ţări, noul model este reuşita unei noi echipe de designeri ai Renault, cu motorizări extrem de performante. Fără nicio inhibiţie, noul Renault Clio se poate lăuda cu cel mai mic grad de poluare din clasa sa, un consum de doar 3,8 litri de combustibil la suta de kilometri şi un cost de întreţinere de numai 0,05 eurocenţi pentru o deplasare de 100 de kilometri.

Promoţii

Noul Renault Clio are un design senzual şi sportiv în acelaşi timp, fiind ademenitor pentru şoferi şi datorită promoţiilor în cadrul cărora este oferit. Astfel, orădenii care vor depune un avans pentru cumpărare până la 1 noiembrie vor primi de la Auto Bara şi un set complet de anvelope de iarnă, iar garanţia standard de 3 ani este extinsă la 4 ani şi 120.000 kilometri.

În plus, cei care doresc să cumpere maşina în rate pot s-o facă fără niciun fel de dobândă (ceea ce nici măcar băncile nu oferă) dacă depun un avans de 50% din preţul maşinii.

O maşină frumoasă

Renault Clio IV impresionează, în primul rând, din punct de vedere estetic, fiind incomparabil mai frumoasă decât toate modelele precedente. În funcţie de modele (Autenthique, Expression şi Dynamique), maşina are echipamente de serie de o înaltă tehnologie, precum sisteme ABS şi EBD (pentru repartiţia electronică de frânare), AFU (asistare la frânarea de urgenţă), ESP (sistem de stabilizare electronică), HAS (asistare la pornirea în rampă), airbag-uri frontale şi laterale pentru şofer şi pasagerul din faţă, card acces şi direcţie asistată electronic, geamuri electrice, oglinzi încălzite şi reglabile electric, jante de oţel de 15 şi 16 inch, sistem Cruise Control cu limitator de viteză, volan reglabil, bluetooth, funcţie handsfree, USB şi AUX, sistem de navigare cu harta României, senzori de parcare spate (inclusiv cameră video pentru marşarier), senzori de luminozitate şi de ploaie, sistem audio 3D Sound by Arkamys, plus opţiuni pentru plafonieră panoramică din sticlă.

Porţi deschise

În ce priveşte motorizările, noul Renault Clio este realizat cu două motoare cu aprindere prin scânteie, pe benzină, în variante de 1,2 16 V 75 CP şi Energy Tce 90, respectiv două variante Diesel, de 1,5 dCI 75 CP şi Energy dCI 90, în toate cele patru cazuri rezervorul fiind de 45 litri (atenţie, la un consum de 3,8 l/100 km) şi cu un portbagaj de 228 litri.

Toate acestea costă de la 10.200 de euro (cu TVA inclus), ceea ce este o adevărată atracţie ţinând cont de performanţele, aspectul maşinii şi dimensiunile maşinii (mărită în comparaţie cu precedentele generaţii), iar orădenii care sunt curioşi să o testeze o pot face în cadrul operaţiunii Porţi Deschise declanşate de Auto Bara până duminică, între orele 10 şi 17.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
2 Comentarii
e scumpa si nu e un brand rezistent ca audi , bmw, fiat :))
mergeti in Olanda ce masini sunt acolo iti iei doua la banii astai :)))
Postat 19 Octombrie 2012, 11:13 de nu merita banul
e scumpa si nu e un brand rezistent ca audi , bmw, fiat :))
exagerat de mare pretul la criza noastra eventual un 7000 de euro, lasati le sa le pastreze in depozite :)))) la salarii de 530 lei ma indoiesc ca sunt multi care sa le cumpere, de hotii si evazionisty nu vorbesc aia oricum sunt prosty si lasa urme :))) iti iei jeep cu 10.000 de euro !!!
Postat 19 Octombrie 2012, 11:12 de nu merita banul
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6073 RON
  • 1 EUR = 4.9759 RON
  • 1 HUF = 0.0128 RON