URMĂREȘTE-NE PE
MIERCURI, 03 MARTIE 2021
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Cine a construit la viaţa lui orice înjghebare mai mare decât un coteţ de găini ştie cât de complicată şi grea e viaţa când ai de-a face cu şantieriştii. Ne plângem, pe bună dreptate, că şantierele oraşului nu se termină niciodată la timp, uitând de fapt că marea realizare a Primăriei este că s-a străduit să le înceapă. Un caz clasic: Piaţa Ferdinand...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Diferenţa dintre Forin Cîţu şi Ludovic Orban e precum aceea dintr-un rocker veritabil şi ceea ce ilustrează porecla de Şică Mandolină ce s-a lipit de şeful liberalilor, de când cu prestaţiile sale artistice îndoielnice de prin emisiunile TV, menite să mai aducă o brumă de popularitate. E diferenţa între sunetul grav al unei chitare electrice şi acordul fals al unei mandoline prost manevrate, de un artist preocupat mai degrabă de reacţiile publicului decât de sonorităţile propriei creaţii...
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, Consiliul Judeţean Bihor a respins, cu opoziţia grupului UDMR şi a unei părţi din PSD, plângerea celor 21 de primari UDMR împotriva Regulamentului pentru curăţenie adoptat în decembrie, ce impune primăriilor cosirea de trei ori pe an a marginilor drumurilor asfaltate care traversează localităţile. Chestiunea Regulamentului pentru curăţenie este, însă, doar una dintre direcţiile de atac ale UDMR Bihor.
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Printre miturile perpetuate la nesfârşit despre poporul nostru drag şi nepereche, cel al îndemânării şi priceperii la treburile practice este în Top 3. Suntem harnici ca nimeni alţii, ne pricepem la orice şi găsim soluţii geniale de evitare a soluţiilor din manuale.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre faptul că elevii pot din nou să meargă la școală în format fizic?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 3 februarie a.c. a fost publicată în Monitorul Oficial Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 4/2021 prin care a fost modificat Codul administrativ în sensul în care funcţiile de prefect sunt definite ca funcţii de demnitate publică (politice), prefecţii nemaifiind înalţi funcţionari publici.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Situaţia sanitară din Franţa s-a degradat în ultimele zile. Între 15 şi 19 februarie numărul de cazuri pozitive a crescut cu 8 %, fapt explicat prin creşterea infecţiilor cu noile variante de virus. Actualmente varianta "britanică" are tendinţa de a deveni predominantă în marile oraşe (49% din testele RT-PCR pozitive, faţă de 6% pentru variantele "sud-africană" şi "braziliană").
19 Octombrie 2012, 10:46

Ai permis? Poţi încerca o maşină la Auto Bara: noul Renault Clio (FOTO)

0 clipuri
0 audio
0 fisiere
Circa 250 de orădeni au fost prezenţi, joi seară, la Salonul Auto Bara din Şoseaua Borşului, unde a fost lansat noul model de Renault Clio, mai frumos şi mai performant decât oricând. Aflat la a patra generaţie, după ce peste 1,2 milioane de unităţi au fost vândute până acum din această gamă în 118 ţări, noul model este reuşita unei noi echipe de designeri ai Renault, cu motorizări extrem de performante. Fără nicio inhibiţie, noul Renault Clio se poate lăuda cu cel mai mic grad de poluare din clasa sa, un consum de doar 3,8 litri de combustibil la suta de kilometri şi un cost de întreţinere de numai 0,05 eurocenţi pentru o deplasare de 100 de kilometri.

Promoţii

Noul Renault Clio are un design senzual şi sportiv în acelaşi timp, fiind ademenitor pentru şoferi şi datorită promoţiilor în cadrul cărora este oferit. Astfel, orădenii care vor depune un avans pentru cumpărare până la 1 noiembrie vor primi de la Auto Bara şi un set complet de anvelope de iarnă, iar garanţia standard de 3 ani este extinsă la 4 ani şi 120.000 kilometri.

În plus, cei care doresc să cumpere maşina în rate pot s-o facă fără niciun fel de dobândă (ceea ce nici măcar băncile nu oferă) dacă depun un avans de 50% din preţul maşinii.

O maşină frumoasă

Renault Clio IV impresionează, în primul rând, din punct de vedere estetic, fiind incomparabil mai frumoasă decât toate modelele precedente. În funcţie de modele (Autenthique, Expression şi Dynamique), maşina are echipamente de serie de o înaltă tehnologie, precum sisteme ABS şi EBD (pentru repartiţia electronică de frânare), AFU (asistare la frânarea de urgenţă), ESP (sistem de stabilizare electronică), HAS (asistare la pornirea în rampă), airbag-uri frontale şi laterale pentru şofer şi pasagerul din faţă, card acces şi direcţie asistată electronic, geamuri electrice, oglinzi încălzite şi reglabile electric, jante de oţel de 15 şi 16 inch, sistem Cruise Control cu limitator de viteză, volan reglabil, bluetooth, funcţie handsfree, USB şi AUX, sistem de navigare cu harta României, senzori de parcare spate (inclusiv cameră video pentru marşarier), senzori de luminozitate şi de ploaie, sistem audio 3D Sound by Arkamys, plus opţiuni pentru plafonieră panoramică din sticlă.

Porţi deschise

În ce priveşte motorizările, noul Renault Clio este realizat cu două motoare cu aprindere prin scânteie, pe benzină, în variante de 1,2 16 V 75 CP şi Energy Tce 90, respectiv două variante Diesel, de 1,5 dCI 75 CP şi Energy dCI 90, în toate cele patru cazuri rezervorul fiind de 45 litri (atenţie, la un consum de 3,8 l/100 km) şi cu un portbagaj de 228 litri.

Toate acestea costă de la 10.200 de euro (cu TVA inclus), ceea ce este o adevărată atracţie ţinând cont de performanţele, aspectul maşinii şi dimensiunile maşinii (mărită în comparaţie cu precedentele generaţii), iar orădenii care sunt curioşi să o testeze o pot face în cadrul operaţiunii Porţi Deschise declanşate de Auto Bara până duminică, între orele 10 şi 17.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
2 Comentarii
e scumpa si nu e un brand rezistent ca audi , bmw, fiat :))
mergeti in Olanda ce masini sunt acolo iti iei doua la banii astai :)))
Postat 19 Octombrie 2012, 11:13 de nu merita banul
e scumpa si nu e un brand rezistent ca audi , bmw, fiat :))
exagerat de mare pretul la criza noastra eventual un 7000 de euro, lasati le sa le pastreze in depozite :)))) la salarii de 530 lei ma indoiesc ca sunt multi care sa le cumpere, de hotii si evazionisty nu vorbesc aia oricum sunt prosty si lasa urme :))) iti iei jeep cu 10.000 de euro !!!
Postat 19 Octombrie 2012, 11:12 de nu merita banul
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.0535 RON
  • 1 EUR = 4.8747 RON
  • 1 HUF = 0.0134 RON