Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Bihor le aminteşte contribuabililor că asistenţa telefonică în domeniul fiscal se acordă telefonic numai prin Call Center, apelând la numărul 031/4039160.
Printr-un comunicat emis marţi, conducerea instituţiei arată că inclusiv apelurile telefonice la numărul 0259-433.056, care a fost utilizat pentru asistarea contribuabililor în domeniul fiscal, sunt redirecţionate către Call Center.
Această structură a devenit operaţională de la 1 octombrie, la nivel naţional. "Decizia s-a luat la nivel central deoarece au fost situaţii în care într-un judeţ s-a interpretat într-un fel o informaţie, în timp ce în alt judeţ contribuabilii au primit o altă variantă pentru aceeaşi informaţie solicitată. Acum, prin înfiinţarea acestui Call Center, se face o interpretare unitară, iar informaţiile solicitate vor putea fi oferite operativ", a explicat purtătorul de cuvânt al AJFP Bihor, Dumitru Farc, motivul pentru care asistenţa fiscală se face la nivel naţional, încă de la începutul lunii.
Contribuabilii pot solicita asistenţă şi în scris, prin poştă sau pe e-mail, dar şi pe pagina de Facebook a ANAF, sesiunile de informare în cadrul cărora contribuabilii pot adresa întrebări organizându-se săptămânal, miercurea.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.