URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 29 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Primăria Oradea a decis să modifice regulamentul de salubrizare. La fel cum deja ne-a obișnuit, schimbarea s-a făcut fără o dezbatere publică serioasă. Mi se pare o greșeală strategică, pentru că despicarea firului în patru atunci când e vorba de problemele tuturor locuitorilor poate duce la soluții bune, unde mai pui că elimini din start suspiciunile și speculațiile.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oradea și Bihorul au ajuns într-o perioadă fastă, cum din perspectiva dezvoltării infrastructurii n-au mai cunoscut niciodată. Anul acesta se deschid circulației o mulțime de noi drumuri, vreo 70 de kilometri: legătura centura Oradea - Autostrada Transilvania (chiar la finele acestei săptămâni), plus centurile Sânmartin, Aleșd, Beiuș, Oșorhei, Nojorid, Sântandrei (în vară). „Miracolul” ar putea fi explicat prin faptul că 2024 e an electoral. Și, da, este! Dar, totuși, nu asta-i explicația, ci parcurgerea întregii evoluții de la germinarea la coacerea proiectelor.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Din data de 31 martie, România devine, parțial, parte a spațiului de liberă circulație Schengen, aspect care ar trebui să ne bucure, ca națiune, deoarece vine după un îndelung proces de negociere cu celelalte state ale Uniunii Europene, aspectele privind negocierea cu Austria fiind comentate pe larg în ultima perioadă.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
30 Iunie 2011, 08:28

Sorbonei la ciupeală: Universitarii orădeni îşi umflă salariile cu merite inventate

Sorbonei la ciupeală: Universitarii orădeni îşi umflă salariile cu merite inventate GREŞEALĂ. Deşi veniturile lunare de profesor îi sar de 10.000 de lei, prorectorul Ioan Felea (foto) beneficiază şi de o gradaţie de merit, de încă 1.500 de lei lunar, pe baza unei autoevaluări... supraevaluate. "Cu sau fără punctele puse în plus, tot îndeplineam criteriile", se apără prorectorul, precizând că "a fost o greşeală de calcul făcută în lanţ de secretară, de şeful de catedră şi de membrii Comisiei de Calitate a Universităţii". Adică ai acelei comisii pe care tocmai el o conduce...
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Decisă anul trecut de Guvern, tăierea lefurilor bugetarilor cu 25% a trecut totuşi nesimţită pentru unii dintre angajaţii Universităţii Oradea, care au compensat pierderea prin încasarea unor gradaţii de merit în cuantum de fix 25% din salariile de bază.

Pentru că legea permite acordarea unor asemenea recompense în instituţiile publice, dar numai pentru o infimă parte a personalului, trierea s-a făcut nu doar în baza rezultatelor profesionale reale, ci şi a meritelor auto-atribuite de beneficiarii înşişi, majoritatea deţinători ai unor poziţii-cheie: rector, prorectori, decani, prodecani, directori de departamente, secretare. Asta în timp ce restul salariaţilor a rămas cu salariile ciuntite, iar unii au fost concediaţi tocmai din lipsă de fonduri...

Sămânţă de scandal

În Universitate, acordarea gradaţiilor de merit a fost mereu motiv de frustrări, deoarece, conform legii, de aceste recompense poate beneficia doar 16% din totalul celor 1.400 de angajaţi. Miza e şi ea pe măsură, căci gradaţia de merit reprezintă 25% din salariul de bază, ceea ce pentru un conferenţiar înseamnă un plus de circa 700-800 de lei lunar, iar pentru un profesor 1.200-1.500 de lei, cât un întreg salariu de asistent.

Primele semne de nemulţumire au apărut anul trecut, când banii au început să se împartă în baza unor fişe de autoevaluare pe care le completează angajaţii înşişi şi care apoi trebuie verificate de şefii de catedre din facultăţi şi de Comisia de Calitate a Universităţii. Sorboneii cu tupeu şi cu "spate" şi-au falsificat fişele, consemnând în ele lucrări ştiinţifice pe care nu le-au realizat ori contribuţii la congrese şi simpozioane unde fie nici nu au participat, fie au făcut-o ca simpli spectactori, fără să prezinte vreo lucrare.

La vremea respectivă, BIHOREANUL a încercat să verifice acest gen de practici întâlnite mai ales la Medicină, dar fără succes, căci accesul la documente a fost blocat de către decanul Gheorghe Bumbu, prodecanul Simona Bungău şi rectorul Cornel Antal. Pretextul? "Sunt acte cu informaţii de natură personală", a invocat Antal, ca şi cum rezultatele ştiinţifice ale cadrelor didactice ar fi confidenţiale sau datele solicitate ar fi vizat aspecte din viaţa intimă a profesorilor.

Şefi merituoşi...

Nemulţumirile s-au acutizat după publicarea pe site-ul Universităţii a listei cu beneficiarii gradaţiilor de merit. Motivul? Din cele 30 de cadre didactice recompensate, 16 (mai mult de jumătate) au funcţii administrative, iar alţi 13 premiaţi provin din rândul secretarelor şi şefilor de departamente, compartimente şi birouri. Lista era deschisă de rectorul Cornel Antal şi continua cu prorectorii Iacob Hanţiu, Ioan Felea, Teodor Leuca şi Teodor Jurcuţ, cu secretarul ştiinţific Sorin Curilă, cu decani şi prodecani precum Nicu Dumitraşcu (Teologie), Lia Pop (Ştiinţe Politice), Floare Chipea (Socio-Umane), Aurora Mancia (Construcţii-Arhitectură), Vasile Bara (Mediu), Anca Dodescu (Economice), Ioan Simuţ (litere), Simona Bungău (Medicină), soţii Mircea şi Cornelia Gordan (Inginerie Electrică şi Tehnologia Informaţiei), Vasile Marcu (director Departamentul de Perfecţionare a Cadrelor Didactice).

... şi harnicele lor secretare

Între birocraţi, cap de listă a figurat Maria Durgău, fosta secretară-şefă a Universităţii, implicată alături de fostul rector, Teodor Maghiar, în scandalul falsificării cifrei de şcolarizare, devenită conferenţiar după ce "Unchiul" a făcut-o doctor în ştiinţe, şi răsplătită acum la recomandarea actualului rector pentru fosta ei calitate de secretară. "Consider că doamna inginer Durgău Maria îndeplineşte calificativul Foarte Bine şi recomand acordarea gradaţiei de merit", a garantat Antal.

De asemenea, au mai primit gradaţii Monica Vancea, Liana Tătar şi Aurelia Băgăian Nicula (toate trei de la Ştiinţe Economice), Lucia Sabău (Inginerie Managerială şi Tehnologică) şi Monica Poinar (Drept), toate pe baza unor criterii irelevante pentru nişte secretare: "capacitatea de a coordona echipa, abilităţi de mediere şi negociere, capacitatea de a rezolva problemele, creativitate şi spirit de iniţiativă, capacitatea de a lucra în echipă, capacitatea de a comunica, respectul faţă de lege". În fine, au mai fost îndestulate şi alte funcţionare de încredere, ca Roman Pompilia (şef Resurse Umane), Aurica Bărui (secretară de prorector), Angela Berinde (şef Birou Diplome) şi Lucia Danciu (Compartiment Audit).

Farmacista "Pristanda"

05 Simona Bungau.jpgAnul acesta, acordarea gradaţiilor nu a fost încă făcută, dar acuzele de impostură au început deja să curgă. Cea mai arătată cu degetul, la Medicină, e profesoara de farmacie Simona Bungău (foto), prodecan al facultăţii, despre care mai multe cadre susţin că şi-a înşirat meritele la fel cum număra Pristanda steagurile în teatrul lui Caragiale. "Fişa de autoevaluare are patru secţiuni, vizând materialele didactice elaborate, rezultatele cercetării ştiinţifice, prestigiul profesional şi activitatea în comunitatea academică. Doamna prodecan şi-a umflat bilanţul la ultimele două criterii", susţine un conferenţiar care, bineînţeles, nu vrea să-şi decline identitatea.

În ce constă falsul? Conform procedurii de autoevaluare, dacă de pildă un cadru didactic este membru în colectivele unor reviste de specialitate, pentru fiecare are dreptul la 5 puncte. Prodecăniţa, însă, a luat în calcul şi vechimea în fiecare colectiv. Ca atare, în loc să înmulţească 5 puncte cu 2 colective şi să-i rezulte 10 puncte, a adunat numărul de ani din fiecare colectiv. Cum într-unul lucrează de 2 ani şi în celălalt de 5 ani, a obţinut în total 7 ani, pe care i-a înmulţit cu cele 5 puncte, rezultându-i astfel 35 de puncte, deci cu 25 mai mult decât i se cuvenea. La fel a procedat şi cu punctajul pentru apartenenţa în patru societăţi profesionale, unde în loc să înmulţească 5 cu 4 şi să-i dea 20 de puncte, a pus la socoteală şi vechimea, obţinând astfel 140 de puncte, deci cu 120 mai mult decât era corect. Iar seria continuă şi la alte criterii din fişa de autoevaluare...

Nu-i a mea, a mea este

Când BIHOREANUL i-a cerut să explice neconcordanţele care i-au asigurat câteva sute de puncte în plus, şi deci mai mulţi bani,  profesoara a negat cu tărie că fişa i-ar aparţine. "Nu e a mea, eu totdeauna mi-o semnez, iar ce-mi arătaţi nu e semnat de mine", a spus Simona Bungău. Întrebată cum îşi explică, totuşi, că această fişă figurează oficial între fişele celorlalte cadre didactice, profesoara şi-a imaginat chiar că cineva încearcă s-o discrediteze. "Poate s-a folosit cineva de datele mele ca să mă compromită, pentru că eu am trimis fişa mea prin mail tuturor colegilor din facultate, s-o aibă drept model", a spus prodecăniţa în discuţia purtată faţă-n faţă cu reporterul.

Peste nici o jumătate de oră, însă, surpriză! Profesoara a revenit cu un telefon pentru a anunţa că, de fapt, fişa respectivă îi aparţine, dar nu o recunoscuse "din prima" deoarece a confundat-o cu o alta. Cât despre punerea la socoteală a vechimii în fiecare comitet şi comiţie din care face parte, o singură explicaţie: "Aşa trebuia!". Iar asta în ciuda procedurilor afişate pe site-ul Universităţii, în care nici vorbă nu e de aşa ceva!

Eroare tehnică

Problema este că umflarea punctajelor nu e întâlnită doar la nivel de facultăţi, ci şi la cel superior, pe Universitate, şi chiar la şeful Comisiei de Calitate, prorectorul Ioan Felea, primul care avea datoria să se asigure de acurateţea autoevaluării. În fişa acestuia, socotirea indicatorilor privind prestigiul profesional şi activitatea din comunitatea academică a fost corectă pentru fiecare subcriteriu în parte, de la calitatea de membru în colectivele de redacţie ale publicaţiilor de specialitate până la cea de membru în societăţi ştiinţifice. Însă, la totalizarea punctajelor, suma a rezultat cu peste 300 de puncte în plus faţă de cea corectă.

Profesorul recunoaşte eroarea, însă spune că a fost o greşeală "pur tehnică", care a avut loc doar pentru că şi-a completat fişa de mână, iar secretara care a redactat-o apoi la calculator a greşit cifrele. De asemenea, admite Felea, "eroarea s-a păstrat fiindcă nu mi-a corectat-o nici şeful de catedră, nici colegii din Comisia de Calitate, mizând tocmai pe faptul că eu, ca preşedinte al comisiei, nu puteam greşi". Dar, precizează el, şi cu cele 300 de puncte, şi fără ele, restul punctajului era suficient pentru a-i justifica gradaţia de merit.

O fi, însă faptul că asemenea erori se fac doar prin "înmulţirea" punctelor şi niciodată prin împuţinarea lor îndreptăţeşte pe oricine să se îndoiască şi de corectitudinea autoevaluărilor, şi de - implicit - cea a acordării gradaţiilor de merit. Căci, ca de obicei, când e vorba de Sorbonică, totul se reduce la bani...


DISCRIMINARE
Etică pe alese

Dacă anul trecut nu a găsit nicio eroare în autoevaluările pe baza cărora angajaţii Universităţii primesc gradaţii de merit, anul acesta Comisia de Calitate a depistat asemenea greşeli în cazul a opt asistenţi, şefi de lucrări şi conferenţiari de la diverse facultăţi. Cu toţii au fost judecaţi de către Comisia de Etică a Universităţii, care la 17 mai a propus sancţionarea lor cu avertisment scris. La şedinţa de lunea trecută, însă, Senatul universitar a refuzat validarea sancţiunilor, prezumând că cei opt au greşit fără intenţie şi hotărând că pedepsele se vor aplica abia de la anul, deoarece profesorii nu s-au învăţat nici acum să-şi completeze corect fişele de autoevaluare.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
61 Comentarii
motiv
@Comentariu: daca acestea sunt motive de a ridica in slavi o universitate, chiar nu mai stiu ce s-ar mai putea spune!
Postat 13 Iulie 2011, 11:18 de dan justitiarul
Pt. toti
Auziti, multi dati cu pietre in\\" Universitatea noastra\\", ca sa-l citez pe d-nul Chirila. 1. Sa nu dea Domnul sa vedem cu arata orasul Oradea, fara ea. Unde cluburi pline, chirii pe apartamente, magazine pt. tineri etc? 2. Ce mai scrie d-nul Cris, daca-si pierde obiectul muncii, sau altii ca el care tot la Sorbonica au terminat si apoi comenteaza de zor? 3. Cu ce o sa fie ocupati atatia \\"comentatori\\" daca articolele cu Sorbonica dispar? 4. Ce se va alege de atatia parinti de absolventi de licee care nu-si pot trimite copiii la studii in alta parte, pe locuri cu taxa, cand aici sint acasa? Asa cum e ea, Sorbonica aduce un venit urias orasului. Iar daca la alegeri politica se schimba, se va pupa Bihoreanul cu Sorbonica? Ar mai fi niste puncte, dar probabil niste oameni cu raspundere, asemeni celor ce dau cu bata, le vor deduce si singuri.
Postat 13 Iulie 2011, 11:03 de Comentariu
Mermeze
Ce aveti cu dl farmacist Mermeze? Faptul ca stie legislatie mai multa decat toata facultatea la un loc? Si ce daca fiica-sa e unde e? E pe meritul ei. Care-i dilema voastra? De ce nu sunteti voi prodecan? Cati si-au pus timpul in joc pentru facultate, cum si l-a pus el? Cati au stat acolo, cand a fost nevoie? Daca v-ati prezentat atat de <frumos>, de ce n-ati sesizat DNA-ul? Flagrant? Ceva? Pentru ca asa cum acuzele curg catre medicina, toti inamicii <ajuta> la desfiintarea ei. Asta-i interesul. Sa cada conducerea. Sa vina de-alde Muresan, Lajosi, Straciuc etc. Atunci sa vezi
Postat 07 Iulie 2011, 20:55 de @dan justitiarul
student
Daca s-au gasit mai multe plicuri cu bijuterii la profesoara, atunci, pntru corectitudine fata de noi, cei care ne-am luat nota (nu 10) pe invatat, ar trebui sa se reia examinarea cu alta comisie (eu am curajul sa dau din nou examenu) ca savedem cine a invatat si cine s-a bazat pe plic... Asta ar trebui facut pentru o minima corectitudine.
Postat 05 Iulie 2011, 20:54 de student
Comentariu
Foarte usor de acuzat cu vorbe, dupa ce au luat sau nu examene. Toti va spun sa faceti flagrante, daca sunteti atat de inocenti, d-lor studenti si ziaristi, care va ocupati de impartit jeleuri (a se citi r...t). Cum a fost prins Horak, Timar - dovediti. Dupa cum acuza multi universitatea, toti au un pret. Mai ales medicii sau cei de la Medicina, spuneti voi. DOVEDITI. Acum, cand bine zicea cineva, vine acreditarea la dentara, e momentul. Tot ii insirati pe cei ce iau mita. Bineinteles ca nu va doare gura. DOVEDITI. Si iar ii insirati. DOVEDITI . Toti au sperat la un calificativ mai bun pt. UNIVERSITATE. Cati au muncit pentru el? E totusi un pas inainte. E chiar atat de greu sa recunosti cand cineva face ceva bun.
Postat 04 Iulie 2011, 19:05 de Universitar
il sustin pe x
Domnule Antal arata-le potenta la toti misei chiar daca vei pierde alegerile. Sunt convins ca poti. Sunt sigur ca stii cum. Acum este momentul la restructurari cu toti care sunt slab pregatiti de la profesori la ultimul muncitor. Aplicale legea noua venita de la guvernul pe care lau votat.
Postat 04 Iulie 2011, 19:04 de w
fara nume...
@z: eu nu am dat nume, fiecare crede ce vrea!
Postat 04 Iulie 2011, 09:09 de dan justitiarul
dan oradeanul
MB e Marcel Bolos? Las ca ne-o trage si ala cum ne-a tras-o si Filip!
Postat 04 Iulie 2011, 08:24 de z
pt x si y
daca ar fi ceea ce crezi tu ca este ar face curatenie acum, inainte de alegeri, cu ocazia marii restructurari si a marii clasificari. Dupa inscrierile din acest an ar putea restructura cel putin o treime din personal si s-ar lasa reales de cei curati si uscati. Dar n-ai sa vezi asa ceva. E un kkcios care nu-si poate administra problemele de famile dar ale unei universitati! E un ranchiunos complexat de propria incapacitate, cocotat printr-un concurs favorabil de imprejurari si acum se tine cu dintii de scaun. Atita i-a mai ramas!
Postat 04 Iulie 2011, 08:18 de z
y
ORICARE RECTOR AI FI IN VIITOR . NU-I IERTA. SUCCES!!!!!!
Postat 03 Iulie 2011, 21:59 de x
y
Antal cred ca a scapat de sub control hoarda de gunoaie sau actioneaza ca Basescu pana dupa alegeri apoi o sa -i \\"sparga\\" ca prea au intrecut masura unii.
Postat 03 Iulie 2011, 21:56 de x
y
Si Ionescu pe langa 25% salar de merit a mai luat si 25% spor de conducator de sindicat si 30% salar diferentiat, toate mariri in anul de mare criza 2010. Fraierul de Antal a acceptat de frica (sa nu faca scandal) senatul la fel. Acum Ionescu drept rasplata se caca pe ei. Bine face. Asa patesc sugacii. Izbitor de urat. Altii traiesc de pe o zi pe alta si muncesc din greu. Crunt dar adevarat.
Postat 03 Iulie 2011, 21:52 de x
...
de aia ma gindesc si eu ca era pacat sa iroseasca gradatiile de merit pe niste pirliti cu salarii de 1500 cand 25% la salariile lor chiar se simte suma (mai face inca un salar de fraier). Ce daca nu au rezultate in cercetare? Sunt ocupati cu administrarea si restructurarea. Cite posturi de conducere credeti ca dispar?
Postat 03 Iulie 2011, 18:08 de sictirit
care lista?
nu fac parte din senat, deci nu am lista... si nu am unde sa ma uit; probabil ca se scot posturi la concurs si stiu doar cei avizati - ceva normal, nu? la fel de normal ca si salariile de peste 10 000 ron de la care incep cele ale sefilor de catedra, iar decanii si prodecanii - duble! si atunci poti sa zici ca nu ajung banii... si ca nu se munceste destul!
Postat 03 Iulie 2011, 16:46 de UnivSr
@Univ.Sr.
Nu, au participat singuri la concurs. Dar cine ti-a spus ca nu se scot posturi la concurs? Uitat-te pe hotararea de senat de sapt trecuta si vei avea surpriza sa afli ca se scot peste 20 posturi de profi si conf pentru SMESTRUL AL-2-LEA al anului universitar 2010-2011 (adica cel tocmai terminat!) Daca si asta trece...Numai tupeul de a propune asa ceva si e deja mult.
Postat 03 Iulie 2011, 15:41 de @Univ.Sr.
lista incompleta
In marea lor transparenta, au postat o lista incompleta a celor care iau gradatie de merit; iata doar doua exemple 'omise': Ionescu sindicalistu' si Derisdan de la litere. Cum comenteaza universitatea aceasta mica omisiune? Tot o greseala de tipar, de adunare sau inmultire? Cum comenteaza rectorul si senatul atribuirea unor sporuri de 25% acestor mamuti care au cele mai mari salarii in conditiile in care scoaterea la concurs a posturilor este restrictionata de lipsa banilor la facultati? Adica nu sint bani sa promoveze X, dar avem bani sa dam celor care sustin neregulile din universitate? Chiar nu se sesizeaza nimeni??? Toti cei care au facut cerere de gradatie de merit au fost votati in unanimitate de colectivele din care fac parte? Rusine sa le fie si celor care au votat ca n-au deloc coloana vertebrala
Postat 03 Iulie 2011, 12:21 de UnivSr.
cu MB zece, care-i si intrece
@Un oradean scarbit: lasa, ca acu' e altul si mai specialist! cel mai specialist! in proiecte europene. in electrocentrale. in imobiliare. in audit financiar. in teologie. in economie. in arhite_c(t)ur_a. in botanica(nu degeaba vrea sa taie pomii din centru, ca ideea ii apartine, bolojan doar a preluat-o). sper sa nu fi vazut nunta din monaco(langa micuta biserica erau foarte multi copaci, unii mai "batrani")ca poate le sugereaza si alora taierea copacilor.
Postat 02 Iulie 2011, 23:59 de dan justitiarul
Profitorii Romaniei !
Intrebatii pe acesti energeticieni de elita, Antal si Felea, cati kWh a produs centrala geotermala la care cu onor si-au adus contributia. Raspuns, nici unul. Doar a consumat, in acest proiect megaloman, inceput pe vremea raposatului regim, zeci de milioane de euro. Plus, doctorate mincinoase, cu dedicatie, plus excursii in toata lumea pe banii statului roman.. Stat, care este unicul care poate tolera asemenea hotii.Iar acesti domni si multi altii ca ei , in loc sa fie la puscarie sunt tot in fruntea bucatelor si isi impart frateste dividentele. Ca doar , vorba aia , pentru unii muma, pentru altii ciuma ! Toti sunt savanti in geotermalism si fiabilitatea centralelor geotermale.Specialisti in vorbe si mai nou intr-o birocratie fara sens . Fara nici macar un kWh produs!!!. Jalnic.
Postat 02 Iulie 2011, 22:12 de Un oradean scarbit
bani
Si din ce vor trai atunci? dIn SALARII? SAU DIN GRADATIILE DE MERIT? Sau din titlul universitar dobandit cu atata truda? Pe ce lume traiesti? Hai ca un profesor mai are ceva salariu. dar restul? le da Funeriu? sau ministrul sanatatii? Nici ei n-au. Oare ei isi fac fise de autoevaluare?
Postat 02 Iulie 2011, 10:58 de Doctor
Prea multi B
Da, asta in cazul cand inainte de cabinete, spitale, policlinici si farmacii vor veni intai la faculate.
Postat 02 Iulie 2011, 10:05 de Cod
Prea multi B
La voi la medicina aveti: Bumbu, Bungau, Burta, Bodog si Mermeze. Cum s-o fi ratacit ultimul? sau va intrece pe toti? Sigur ca va certati. Mai puneti si cu alte initiale, poate va reveniti si puneti facultatea pe treaba nu pe facut fise de evaluare, fise de merite, fise de interogatorii la studenti, fise de KS, fise de fise.
Postat 02 Iulie 2011, 09:56 de Observator
Dedicata decan
Dedicata lui Bumbu stie toata facultatea cine e, de ani de zile, dar aici eroare - nu e Bungau, e Burta. Tot cu B,dar ma rog, diferenta de litere. si de culoarea parului. Cine tine firma? Cine a vrut la Municipal mare directoare, unde sunt toti \"oropsitii\". Cine gestioneaza banii? Si nu sute de euro. Pe Bungau a plantat-o prodecan Maghiar A. nu Bumbu, acolo-i legatura. Oricum cele 2 \"se inteleg\" foarte bine. Cat despre mita, organizati flagrante. Toti hraparetii tot pun mana o data. Iar din vorbe, lista e foarte lunga. Problema ca la KS datele sunt confidentiale pentru Bumbu si Bungau. Pana vor ei. da, stim, pana termina studentii sesiunea din toamna, vezi Doamne. Anul asta au trimis sefii de catedra sa le faca. Vedem rezultatele?????
Postat 02 Iulie 2011, 09:27 de Doctora
bob
studentii ar trebui sa ii filmeze si sa posteze pozele si filmele pe net.Acum in epoca internetului dinozaurii de la universitate vor cadea in capcana.
Postat 02 Iulie 2011, 09:27 de bob
@ionel
Zici bine,dar cine sa-i schimbe pe astia?Sunt prea multi si daca se schimba,se schimba intre ei.Nu vezi ca niciun organ de control competent nu se autosesizeaza?Tara lui Papura Voda!Studentii,pe langa ca se tem de razbunarea lor,nu-i dau in gat unde ar trebui pt ca si ei,la randul lor,sunt culpabili pt ca ei dau mita.Cadrele didactice defavorizate,daca au curajul sa se razvrateasca,tot de ei se lovesc si ii mai baga si prin comisia de etica.Deci....cine?
Postat 02 Iulie 2011, 08:47 de adam
?!
Ce ar fi daca toata pleava asta, toate gunoaiele astea ar fi zburate din universitate ?! Cu ce-s mai buni (ba din contra !) decat un mucos prins cu fituica la examen ?! O adunatura de securisti si de rude/prieteni de ai lor ! 90% din absolventi nu-si gasesc un job pt. ca la interviu oricine isi da seama cati bani fac ! Universitatea scoate absolvebti in functie de interesele clicii de la conducere (pastrarea/infiintarea de catedre cu ,,dedicatie'', etc) si asta are nicio legatura cu realitatea !
Postat 02 Iulie 2011, 07:32 de ionel
ghici
se vorbeste ca prodecana Bungau ar fi mai mult decat dedicata lui Bumbu ,de aici meritele deosebite.Spiritul academic e la maxim zilele astea cand se dau spagile pt lucrarile de diploma copiate dupa lucrarile din anii trecuti
Postat 02 Iulie 2011, 00:04 de ghici
chimie=farmacie?
ce va tot legati de S.B., e si ea la baza o biata inginera chimista(care nu a fost capabila sa intre la farmacie in epoca, atunci cand farmacia era chiar farmacie!)cu o ascensiune fulminanta si datorita legaturilor de prietenie dintre familia B.(adica a sotului)cu Teodor Maghiar.
Postat 01 Iulie 2011, 23:59 de misu
KS!!!!!
KS=coeficientul de apreciere a cadrului didactic,dat de student.Buuuun.Marea prodecana,preacinstita,desteapta si inegalabila,Bungau,spunea ca acel coeficient este STRICT CONFIDENTIAL si doar EA ti-l dadea,ca sa iti poti calcula coeficientul de corectie al salariului (care,in formula sa de calcul,include si KS-ul),ori acel coeficient nu este secret.Ce tampenii sunt astea?Oricine putea,deci,afla ce KS ''secret confidential'' avea un cadru didactic.Remarcabil ramane faptul ca EA avea KS-urile.Asa se pot falsifica,draga ''studenta arte'',inclusiv calificativele date de catre voi,studentii,cadrelor didactice.Intelegi?Care cadru didactic nu le place,ii modifica KS-ul.La noi,la medicina se ocupa de aceasta INSELACIUNE, madam Bungau.Sigur aveti si voi vreo madama de teapa asteia,la arte.
Postat 01 Iulie 2011, 19:55 de asistent
aplicarea legii
Care e departamentul potrivit si ce mai asteptam? Sa trimta dl. Cris reclamatia?
Postat 01 Iulie 2011, 16:48 de Simona B.
@univ.
Din pacate viitorul rector va fi tot al vostru, al securistilor ordinari, aia care trag sforile si nu-si bat capul sa apese tastaturile, aia care-si dau numai un ”supliment” echivalent cu salariul unui sef de lucrari cu doctoratul luat pe bune (ca daca era la Maghiar era deja prof). Ce faceti voi ”in salile de curs si seminar” sa meritati de 5 ori mai mult decit altul cu pregatire similara? Antal,Felea, Bungau,Gordan,Jurcut,Ionescu,Marcu,Lia Pop (incl familiile lor) si ceilalti pomeniti SUNT institutia. Daca nu vor sa-i strice imaginea sa se comporte exemplar sau dupa cate au facut deja sa se retraga elegant.
Postat 01 Iulie 2011, 15:55 de sictirit
Campanie electorala
De ce trebuie sa spuneti atatea neadevaruri. Nu F.I si S .B sunt atacati aici, aici se ataca institutia, Universitatea din Oradea. Avem de lucru atat si voi "inventati pe tastatura" , in loc sa lucrati in sala de curs si seminar. Oricum, viitorul rector al UO nu va fi rezultatul munci voastre pe tastatura scriind comentarii.
Postat 01 Iulie 2011, 13:50 de univ.
evaluare de catre studenti
Cometariile la acest articol vad ca se refera numai la autoevaluarea profesorilor nostri. DAR, a trebuit si noi, ca studenti , sa ii evaluam. Si ce credeti ? Au fost falsificate si acele fise ....refacute...cum putem invata astfel corectitudinea de la profesorii nostri, cand ei ne invata sa mintim, sa ne temem, etc..intrebati-o pe dna profesor Baciu Corina cum au evaluat-o studentii - real, nu contrafacut !! Am ezitat daca sa scriu, dar sa se razbune, am ajuns toti sa nu ne mai pese. Iar daca se razbuna acum, stim de ce a facut-o !
Postat 01 Iulie 2011, 13:03 de studenta arte
dezamagire
Cred ca Univ Oradea nu mai are nici o sansa! Dupa ce s-a spus ca Maghiar & CO sunt hoti, banditi, mincinosi, spagari, incompetenti, etc, s-au ales astia.Pai nu erau astia cei corecti, cinstiti, morali, integri, drepti, profesionisti, competenti, samd? Unde e morala si integritatea cu un rector securist? Unde e cinstea cu un prorector si prodecan farsori (si cati or mai fi)? Unde e corectitudinea cu gramada de decani fomisti? Unde e profesionalismul si competenta cu un DGA si un DE mai nesimtiti si mai incompetenti ca fostii? Nici acum nu s-au pronuntat cei de la ARACIS ce calificativ acorda UO. Oare de ce?
Postat 01 Iulie 2011, 12:19 de lili
Daca sunt afisate...
... verificati si datele drei Filip, sa vedeti ca are Ks=.... si fisa de apreciere, pe numele de Fratila. Cum e posibil sa primesti gradatia de merit cu asemenea date ? Ea ca ea, ca poa sa ceara, dar cei care i-au verificat sau aprobat gradatia ar trebui acum sa puna ei banii la loc.
Postat 01 Iulie 2011, 12:15 de iasi
@rezident
Ai dreptate,am studiat si eu cateva fise acolo,pe site.Eu nu sunt angajata universitatii,dar,despre Curila Sorin am auzit ca este un tip corect,asa ca m-am uitat si la fisa lui.Si el a inmultit numarul de colective,nu anii,ca Bungau.Si la fel au facut si altii,exceptand-o pe Bungau.Asta o fi facut si ziaristul.Si de ce?Pai daca Bumbu,Bungau,Antal,au refuzat sa ofere date oficiale pt ca "Sunt acte cu natura personala" (de aceea sunt afisate,fraierilor!),o fi cautat si el unde avea acces.Felicitari,dle Cris.
Postat 01 Iulie 2011, 11:49 de dorina
FELICITARI,CRIS!
Va felicit,dle Cris ca aveti curajul sa dezvaluiti smecheriile universitatii.Asteptam de la dvs. cat mai multe articole pe aceasta tema,pana cand cineva totusi se va sesiza (speram) de ce nesimtiti,securisti si spagari este condusa acea institutie.Ignorati,va rugam,comentatorii (oricum sunt putini) care va acuza de defaimarea universitatii,pt ca este evident ca nu le convine sa se dezvaluie matrapazlacurile facute de ei.Sigur,cum sa aflam noi,plebea,cu ce se ocupa ei acolo?Cum se scrie adevarul,cum sar ca se scrie la comanda politica.Sa faca dovada ca nu este asa,nesimtitii!!!
Postat 01 Iulie 2011, 11:42 de adam
@comentator
Din curiozitate,aseara am intrat pe site ul universitatii,sectiunea calitate, si am intrat pe fisele de autoevaluare a beneficiarilor de gradatii de merit.(Sunt afisate inca).Daca tu sustii ca fisa dnei Bungau este corect intocmita (intr-adevar asa scrie,an/caz),universitatea trebuie sa ii puna pe toti ceilalti sa isi revizuiasca fisele pt. ca doar ea si-a intocmit-o astfel.Ori nu cred ca toti sunt prosti in universitate,si doar spagara este isteata.Daca,intr-adevar,este cea mai desteapta si sinugura care a inteles cum se completeaza fisa,avea obligatia, ca responsabila cu calitatea la facultatea de medicina,sa dea si instructiuni colegilor ei despre intocmirea fisei.Hai sa fim seriosi,1)numai cine nu a vazut fisa poate spune ca este o simpla fisa.Este o aiureala totala acolo.Isi prind urechile acolo daca nu au informatiile necesare completarii.2)Fac lunar sedinte de catedra,dar nimeni nu le explica nimic.De fapt,cine?Bumbu?Bungau?Mermeze?Sunt curios cand ii va convoca pe toti,universitatea,sa isi refaca fisele.
Postat 01 Iulie 2011, 11:17 de rezident
Felea a schimbat Fisa de Autoevaluare
Prorectorul Felea a schimbat Fisa de Autoevaluare initiala ! Acest lucru este nepermis! Se numeste INSELACIUNE ! Oricine ai fi, daca ai declarat ceva, sub proprie semnatura, trebuie sa ai responsabilitate! Nu sa te apuci sa schimbi Fisa de Autoevaluare! Doar pentru ca esti prorector, si seful Comisiei de Calitate? Tocmai pentru ca are aceste functii, ar trebui sa-si dea demisia, daca are onoare, pentru ca e clar ca A INSELAT COMUNITATEA ACADEMICA! Acesta este subiect de discutat in sedintele Senatului! Nu e logic, si nici normal, ca daca esti prins cu ocaua mica, sa-ti permiti sa schimbi probele incriminatoare! Ce s-ar intampla daca si politistii si procurorii s-ar apuca de schimbat probele din dosare? Este la mintea cocoselului ca acest domn a incalcat cea mai elementara norma de etica si morala! Demisia, in fond, este un act de curaj, si in plus, dovedeste ca cel care uzeaza de el este totusi un om cu o minima onoare!
Postat 01 Iulie 2011, 10:57 de lady gaga
decanul
Prodecana Bungau e tare doar noi doi stim ce buna e.E harnica si daruita catedrei muncitoare stie de toate ca o furnica.Apropa eu propun sa-i crestem salarul cu 50%.Se vorbete ca ia spaga?Nu e adevarat fraieri de studenti sunt de vina.Nu cumva vreti sa facem acum o comisie cu CIOARA ?O fi cioara cioara ,dar nu se poate pune cu vulturita de BUNGAU
Postat 01 Iulie 2011, 10:31 de decanul
jenica
bungau asta e tare merituoasa decana,coordonatoare de lucrari de diploma,doctor in stiinte,preda ,face lucrari ,e sotie ,farmacista etc ne aduce aminte de ELENA CEAUSESCU.Parca maine vom afla ca diplomele sunt false .Lucrarile de diploma pe care le cumpara studentii am inteles ca sunt copiate dupa lucrari din anii trecuti,le schimba titlul si gata 500 euro.
Postat 01 Iulie 2011, 10:25 de jenica
@Simona B.
Ba da. O adresa la minister, la departamentul potrivit si controlul e pe capul lor...apoi curtea de conturi, dupa ce se constata declaratiile false si bani incasati pe nedrept. Ati vazut in ultimii ani vre-un universitar simplu - nu decan, nu secr. stiintific, nu secretara, nu sef de catedra - care sa fi luat premii ? Eu nu. Esential este sa stim ce fac acesti oameni in plus fata de fisa postului, incat sa merite aceste premii ???? - sau, ma rog, gradatii si salarii de merit !!! Ni s-a cerut sa facem dovada punctelor pe care le-am trecut fiecare in autoevaluare...ce dovezi au cei cu fals in declaratii ? Iar procedura pentru ce efacuta daca nu e respectata si nu se iau masuri. Spunea cineva mai jos ca anul viitor cei care am declarat corect , vom declara fals....pentru ca tot nu se pedepseste. Iar daca va fi sa fim pedepsiti, aici e articolul si exista dovezile cu falsurile de anul acesta...si PAC !! unde trebuie !!
Postat 01 Iulie 2011, 10:00 de ioana A.
Control
Nu exista nici un for care sa verifice oficial acest lucru? Curtea de conturi, ministerul, altcineva? In fond sunt bani publici si nu pot fi impartiti chiar dupa bunul plac al unora...Nu se poate face o plangere penala pentru declaratii false? Daca ar fi avut rezultate asa de bune nu era sorbonica la cosul de gunoi al universitatilor!
Postat 01 Iulie 2011, 08:48 de Simona B.
Restructurare
si-au gasit momentul potrivit sa restructureze si comisia de etica si universitatea cu 15 zile inainte de a fi ”restructurati” de tot de minister. Cioara e pe sfirsit de mandat si se da lovit in aripa, Antal isi grupeaza fortele in noile ”constructii” a facultatilor si a departamentului...unde nu s-a schimbat de fapt nimic...Noi comentam, ei iau banii si isi bat joc de noi...si la anul ii votam tot pe ei...
Postat 01 Iulie 2011, 08:43 de Cristi.B
misu
universitatea face ce frea ca sunt smecheri .Au salarii nesimtite doar profesorii ,decanii si prodecanii care ar munci si gratis doar sa poata lua spaga de la studenti.Pe grabenisan l-au penalizat pt ca a pus medicii cadre universitare sa si munceasca,dar acum rectorul s-a ascuns in cucuruz impreuna cu CIOARA si rad infundat .Mai CIOARA unde esti acum cu comisia ta de trei lei cand profesorii iau spaga si isi dau salarii nesimtite,stai si tremuri pt ca astia sunt sefii si cu ei nu te pui pt ca esti un mameluc si actionezi doar la ordin
Postat 01 Iulie 2011, 07:16 de misu
nimic nou
Cine v-a spus voua ca gradatiile de merit s-au dat IN ORDINEA PUNCTAJELOR pentru fiecare facultate? Au ”participat” la un simulacru de concurs, unde au candidat singuri dupa criteriile facute tot de ei (prea cinstitul Felea). Asa ca si-au adaugat, nerusinat, punctaj pentru activitatea manageriala-pentru care mai primesc oricum indemnizatie de conducere, pentru participare in tot felul de comisii -ori se stie ca insasi pozitia de decan/sef de catedra te obliga sa fii inclus in aceste comisii s.a.Nici asa rezultatele lor nu justifica gradatia de merit, marele lor ”merit” fiind acela de a mentine calificativul de incredere limitata si de a aduce UO pe ultimele locuri. Dar asta e poveste veche... sorboneii au inghitit-o si pe asta.
Postat 01 Iulie 2011, 00:55 de Sorin
rector
Fraierilor voi vorbiti iar noi luam banii .Universitatea e tare poate infunda tot bihorul in faliment.Sunt bani ?sunt.Sunt comisii de evaluare?este.Decani de trei lei cuie?sunt.Studenti fraieri analfabeti si spagari?sunt.Asa ca ciocu mic si joc de glezne.Vom falimenta si oradea daca e nevoie si vom merge in spatiu daca e nevoie ,ii invatam minciuna si pe extrateresti.
Postat 30 Iunie 2011, 21:41 de rector
rector
Nu atacati spiritul academic pt ca o mana intinsa care nu spune o poveste buna nu primeste nimic.Profesorii si decanii de la universitatea oradea au intins mana la banu public au spus o poveste buna au luat banii si care e problema?Fraieri sunt contribuabilii care isi trimit copii la universitatea oradea care a bagat in faliment si spitalul judetean prin contracte de trei lei cuie.Pt o consultatie la PELICAN ,casa de asigurari bihor plateste 30 lei iar pt judetean 9 lei oare pelicanul are cheltuieli mai mari cu consultatia?
Postat 30 Iunie 2011, 21:35 de rector
decan
merite ale universitatii oradea ?Ce fac in afara de a lua spaga de la studenti?Care merite ?Scot someri pe banda rulanta?Decanul de la medicina e in * ,a inceput sa faca valuri ca e corect ,rezultatul a fost ca nu se mai putea copia asa usor la medicina si a crescut valoarea spagii.Bungau se spune ca ia mita de la studenti si 500 euro la examen,daca e adevarat unde e comisia lu CIOARA?
Postat 30 Iunie 2011, 21:26 de decan
autoevauare
Ce interesant !!! Nu se mai poate accesa pe site-ul UO autoevaluarea pe 2010 a cadrelor didactice. Desi, cum spunea inainte cineva, sunt informatii publice !! Eu le am salvate in calculator, daca cineva le vrea, cu mare placere...sa vedem cine minte si falsifica date si cine nu !
Postat 30 Iunie 2011, 20:49 de cristina
Schimbare in PNL?
Ce spuneti? De Felea "numai de bine". Nu am cuvinte, mi-e rusine sa scriu. De demisie nu are rost sa vorbim. Ce spui Chis? Ai vorbit cu Bolojan?
Postat 30 Iunie 2011, 19:24 de pnl-ist
afisare
Ar trebui sa se inceapa cu publicarea punctajelor tuturor cadrelor didactice, pe facultati, sa se vada clar daca s-a respectat ceea ce e scris in declaratie. Fiecare stie ce punctaj a realizat si in ce pozitie se afla fata de cei ,,rasplatiti,, ori daca nu, se pot sesiza! Si inca ceva: cum influenteaza punctajul salariul? De la ce punctaj in sus poti visa la un 25% pe 5 ani de acuminainte, in plus la salar? E? ziarele ne-ar face un mare serviciu tuturor !!!
Postat 30 Iunie 2011, 18:57 de inca un comentator
FELEA
GUNOIUL ASTA SI-A FACUT CASA PE SPINAREA STUDENTILOR, MAI AVEA TUPEUL SA POZEZE IN CINSTITUL SI CORECTUL LUMI
Postat 30 Iunie 2011, 18:43 de A
MINCIUNA PUBLICA
SIGUR CA IN PROCEDURA SCRIE CA SE RAPORTEAZA PENTRU FIECARE AN. VERIFICATI CA E PUBLICA PROCEDURA. Bungau si-a scris corect fisa. Iar la Felea, Cris recunoaste ca nu a falsificat nimic doar a gresit la adunare. Cris nu scrie insa ca Felea a refacut adunarea de mult si ce e pe site e varianta corecta. Cris da dovada de foarte slab profesionalism pentru ca nu s-a documentat ca lumea si a confundat cele 2 proceduri: evaluarea anuala si evaluarea pt gradatii. SUNT CONVINS CA SAPTAMANAL, PANA LA ALEGERI, CRIS ARE SARCINA (de la cine oare? pe cine tot lauda el?) SA PUBLICE CEVA, ORICE, DEFAIMATOR DESPRE UNIVERSITATE, CA PE FONDUL DEGRADARII TOTALE A UNIVERSITATII SA POATA VENI X-ULESCU (noi stim cine) TRIUMFATORUL SI SALVATORUL SORBONICII.
Postat 30 Iunie 2011, 18:01 de alt comentator
universitar
Oameni buni, este scris "negru pe alb" la pagina 9 din procedura de acordare a gradatiei de merit (procedura publica, pe seit UO) la criteriul de evaluare: "Prestigiul profesional (se contorizează fiecare an/caz)". Atentie: FIECARE AN / CAZ !!!! Dovada este simpla: prodecanul de la Facultatea de Medicina NU a falsificat NIMIC. Deci, fiti siguri ca, nu la Facultatea de Medicina si Farmacie se fac falsuri. Acolo, in sfarsit s-a intrat in normalitate. Si, daca pe acest seit, scriu universitari, ar fi bine ca acestia sa recunoasca acest fapt dupa ce s-au documentat.
Postat 30 Iunie 2011, 17:27 de COMENTATOR
Tot eu...
SI-AU SCOS DE PE SITUL UNIVERSITATII DOCOMENTELE, CA SA NU LE MAI POATA VEDEA SI ALTII, DESI SUNT DOCUMENTE PUBLICE, dar tot va mai pot spune ca dna FILIP a scris in cererea de acordare a gradatiei de merit ca a avut Ks=..., ca stia ca oricum no verifica NIMENI $persoanelor$care$beneficiaza$de$gradatie$de$merit.html
Postat 30 Iunie 2011, 15:52 de iasi
Flamanzii tot flamanzi...
Cine credeti ca nu putea supravietui crizei fara gradatia de merit ? D-na Filip, sotia edilului Oradiei care zice-se ca poseda juma din centrul istoric, stiti voi povestea, care la aprecierea sintetica si-a pus fisa lui Fratila, nimeni nebagand nimic de seama. Pe langa faptul ca nu da cu lunile pe la facultatea, e una din cele 4-5 persoane de la medicina care au asa merite, ca nu puteau ramane fara gradatia asta. Sa le-o ia inapoi, ca sa vada ca nu poti prosti la nesfarsit pe toata lumea ! Verificati si voi la adresa: $persoanelor$care$beneficiaza$de$gradatie$de$merit.html
Postat 30 Iunie 2011, 15:41 de iasi
@claudiu
1. Ohoooo, cati profesori nu stiu sa-si completeze fisele !!!! de la asistenti cu doctorate la profesori plini. Ce cauta atunci in universitate ? Cum isi fac doctoratele ? 2. Si sefii de catedra ce au patit ? Ca doar si ei raspund alaturi de cel autoevaluat ??? si contrasemneaza fisa !! 3. de acord. SA SE VERIFICE TOATE FISELE dar de oameni corecti si impartiali 4.stii ca exista in unele fise niste punctaje acordate pentru lucruri realizate in alta parte, la alt loc de munca, pentru care respectiva e platita, si isi trece realizarile la universitate, fara a avea respectivele realizari nici o legatura cu universitatea ? 5. nu e greu de verificat la biblioteca UO...doar ca probabil nu se vrea 6. OOOOOOOOOOOOOO, asta e prea de tot !!! Are cumva si titlul de doctor respectivul cadru didactic ?
Postat 30 Iunie 2011, 14:33 de pamantean
@teo
Se pare ca si tu completezi precum cei doi,fisa.Conteaza cine a comandat articolul sau nedreptatea si falsul?Esti Felea sau Bungau?''n= numar cazuri'',nicidecum anii de cand esti esti membru in redactie,si multe alte nereguli din fisa lui Bungau.Oricine o poate vedea pe site ul universitatii.Te crucesti de ce vezi acolo.Nu se poate sa ai pretentia ca altii sa isi intocmeasca corect,si sa le scrii chiar tu,Bungau,ca RASPUND PENAL pt intocmirea ei,iar altii isi umfla punctajul dupa bunul plac doar pt ca ea isi permite sa stea cu fundul pe biroul lui Bumbu, iar ala o asigura ca nu va fi data afara.Mars,teo!Lasa-ne!
Postat 30 Iunie 2011, 13:09 de sef lucrari
mai stiu eu...
mai stiu eu un "sorbonel"care nu stie sa-si scrie un CV!(oare?). adica si-a scris toate masteratele, doctoratele, studii publicate, etc. dar a uitat de exemplu sa precizeze ce a facut in perioada 1986(cand a absolvit un amarat de liceu cu profil mecanic dintr-un mic orasel)si 1992(anul presupus al intrarii la prima facultate.....pentru ca in 1997 a absolvit doua facultati, evident la U.O.). dupa asta a avut o ascensiune fulminanta, cel mai probabil datorita apropierii de un partid in care la un moment dat intrase si chiar a fost "cooptat"intr-o poza de grup(adaugat fiind grupului). acum are de completat si Declaratii de avere si interese(am rezerve ca acestea ar fi completate corect intrucat in 2008 era actionar intr-o societate ceea ce nu se mentioneaza in D.I. iar acum tocmai ce detine parti sociale intr-un SRL in care detine si titulatura de administrator, SRL ce-i drept abia infiintat sau in curs de infiintare). oricum distinsul personaj, doctor in economie sustine ca ar fi demisionat din calitatea de actionar in 2008 de la acea societate facand insa o confuzie majora pentru cineva cu asemenea pregatire profesionala: ca actionar nu poti demisiona ci doar sa te retragi!
Postat 30 Iunie 2011, 12:58 de dan justitiarul
comanda
Hmmm, ăsta miroase iar a articol comandat de Chitulea care este un frsutrat și care după ce i s- a sugerat să nu mai dea detalii despre cazuri din Maternitate și s- a văzut fără gradație de merit a trecut la atacat facultatea. Mă întreb: oare dacă ar fi nedreptățit de către domn primar atunci ar scrie oare și depre el. Rușine să te c........... acolo de unde ei un colț de pâine.
Postat 30 Iunie 2011, 12:47 de teo
autoevaluare
1. @profesorii nu s-au învăţat nici acum să-şi completeze corect fişele de autoevaluare.@ .......cum poate cineva sa fie cadru didactic la o universitate si sa "nu stie" sa completeze o asemenea fisa ??? Personal am vazut cadre didactice care nu stiau sa-si faca calculele... 2. falsuri in fisa??? pai se specifica clar ca cine declara fals, raspunde pentru asta...si acum senatul voteaza sa nu fie pedepsiti ??? Pentru ca au gresit tocmai cei care "nu trebuiau "??? 3. Ar trebui verificate TOATE fisele !!! si ia taiati macar 10 % din salar unde sunt declaratii false !!!!!! altfel, la anul vom face scandal ceilalti, care avem toate motivele sa declaram falsuri...chiar daca pana acum am declarat corect 4. Da, unii au fost dati afara pe baza unor criterii care refereau tocmai acest punctaj....si altii cu fals in declaratii stau bine pe scaune la curs, fara sa stie ce sa le predea studentilor 5. s-au declarat la pct. 1 din fisa cursuri proprii care de fapt NU EXISTA in biblioteca UO !!!!!!!!!!! 6. Stiati ca un cadru didactic-asistent intreba la un moment dat "ce este aceea comunicare stiintifica??" si acum are peste 600 de puncte in autoevaluare ?? Dar are "spate" care se numeste........
Postat 30 Iunie 2011, 09:07 de claudiu
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6085 RON
  • 1 EUR = 4.973 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON