Cu o experiență de 30 de ani în furnizarea de echipamente și tehnologii informatice complexe pentru industria de retail, compania orădeană Sintezis a organizat și în acest an tradiționalul eveniment dedicat clienților și furnizorilor din țară și din lume.
Sub deviza „Afaceri în evoluție. Continuăm împreună”, Sintezis a ținut să marcheze trecerea la un nou nivel al afacerilor, pentru a explora și dezvolta noi potențiale și promițătoare parteneriate, care să pună „la lucru” cele mai recente inovații tehnologice.
Un nou concept Sintezis
Dacă ai intrat într-un magazin sau un restaurant, fie că este vorba despre Brico Depôt sau Piața 9, în mod sigur ai trecut prin porți de acces și ai ieșit prin checkout ori ai plătit prin echipamente instalate, integrate și servisate de Sintezis, o companie fondată în 1992, care de atunci a ajuns să dețină mai mult de jumătate din piața locală de produse și servicii pentru retail.
În permanentă consolidare, Sintezis a invitat la reuniunea din acest an, desfășurată vineri în Băile Felix la Hotelul Internațional, revânzători din țară și furnizori sosiți din China, SUA, Spania, Germania, Elveția și Ungaria.
„Sintezis are bunul obicei ca în fiecare an să organizeze un eveniment cu partenerii internaționali și naționali pentru a prezenta noul portofoliu de produse pe care vrem să le oferim. Față de anii trecuți, acum am lansat un nou concept, care se numește Sintezis Premium. Alături de clienții și de furnizorii noștri, care toți sunt clienți premium și furnizori premium, vom prezenta o gamă largă de produse pe care le vom introduce pe piață în următorii ani. Vrem să oferim, împreună, numai produse și servicii premium”, spune directorul general al Sintezis, Andrei Bondor.
Cu prezentări și demonstrații
Evenimentul a inclus prezentări și demonstrații ale unor soluții inovatoare și tehnologii de vârf pentru retail.
Directorul executiv al companiei orădene, Levente Lévai (foto jos), a prezentat soluția internațională de vânzare CRONIS implementată cu succes în rețeaua magazinelor Brico Depôt, iar în cadrul întâlnirii au fost prezentate, de asemenea, reintroducerea pe piața din România a cântarelor pentru retail Mettler Toledo, cea mai căutată soluție de ticketing din România, S-Ticket, dezvoltată de Sintezis, self checkout-urile Anker, ultimele noutăți în domeniul etichetelor electronice Pricer, mașinile de numărat bani RATIOTEC, POS-urile WINTEC și soluțiile RFID ale AB Systems.
La eveniment au participat și au susținut prezentări, între alții, Alberto Martin, Tehnic Retail Manager al Mettler Toledo, Steve Chan, vicepreședinte executiv WINTEC, Marius Vasilescu, Sales Director General South & SE Europe WINTEC, Nagy Attila, Senior Partner, Sales Central and Eastern Europe Anker, Daniel Andras, fondator al AB Systems, Daniel Reștea, director tehnic Sintezis, și Anca Mureșan, Sales - Sintezis.
(advertorial)
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.