Nu doar avid de imagine, ci şi foarte tenace. Aşa se arată actualul preşedinte al CJ Bihor, Pasztor Sandor, care în urmă cu o săptămână, prezentându-şi "bilanţul" primelor 100 de zile de mandat, a inclus între cele 10 proiecte "rezolvate" (în realitate majoritatea simple intenţii de viitor) şi deschiderea de noi curse, interne şi externe, de pe Aeroportul din Oradea, în discursul său nefăcând nicio referire la demersurile predecesorului său, ci sugerând că le-a "rezolvat" el singur pe toate.
Pentru că fostul preşedinte Cornel Popa l-a taxat într-o replică dată publicităţii la finele săptămânii trecute, în care a subliniat că noile destinaţii nu puteau fi stabilite de Pasztor într-o noapte şi anunţate "la cafea a doua zi dimineaţa", aşa cum pretinsese chiar UDMR-istul, acesta mai "trage" o dată, pentru a avea ultimul cuvânt.
Într-un nou comunicat, dat publicităţii luni, Pasztor ia în derâdere demersurile pe care Popa le-a avut încă din 2013 atât pentru modernizarea Aeroportului, cât şi pentru stabilirea a noi destinaţii, interne şi internaţionale, inclusiv întâlniri cu companiile aeriene, printre care şi Ryanair şi Blue Air (cele ce vor zbura de la Oradea către Barcelona şi Milano, respectiv Torino-Roma-Catania, dar şi Bucureşti-Iaşi şi Constanţa). Tonul folosit de Pasztor e chiar dincolo de limita obişnuită până acum în politica bihoreană. "Prin presă aţi făcut publică o enumerare a unor întâlniri pe care le-aţi avut în decursul celor 4 ani de mandat. Lista mă duce la ideea că cineva, din când când, s-a mai trezit şi s-a dus la câte o întâlnire", spune Pasztor în noul comunicat, lăudându-se apoi că "numărul de întâlniri pe care le-aţi enumerat, în agenda mea de lucru figurează pentru câteva săptămâni".
Ca o concesie, Pasztor recunoaşte drept "de apreciat că aţi realizat o parte necesară a modernizării aeroportului", dar spune că demersurile lui Popa au fost degeaba, la fel ca şi finaizarea lucrărilor la Muzeul Ţării Crişurilor, iar el a semnat contractele cu companiile aeriene tocmai pentru a nu mai trece încă şase ani fără curse.
În condiţiile în care Popa l-a provocat pe Pasztor să semneze şi contractul pentru destinaţia Dusseldorf, UDMR-istul spune că aceasta este o "fabulaţie", dar nu neagă că de la Oradea se va zbura spre acest oraş german, ci spune doar că "nu există niciun înscris oficial care să confirme eventuale negocieri pentru această destinaţie, la fel cum nu există niciun document privind alte curse interne sau externe".
În final, Pasztor susţine acelaşi lucru, că "am schimbat viteza de lucru" şi CJ nu mai este "sanatoriu", spunându-i lui Popa ca "alegerile locale au trecut" şi cerându-i să se concentreze "în a pune Bihorul pe primul loc, pentru că altfel riscăm să ajungem, odată cu Oradea, de rangul 2".
Altfel spus, deşi pretinde că ar fi "tehnocrat" şi că nu e băgat în campania pentru alegerile parlamentare, Pasztor reia fix tezele vehiculate de preşedintele UDMR Bihor, Cseke Attila, cum că Oradea şi Bihorul vor fi "degradate" de un proiect pentru reclasificarea localităţilor din România.
Citiţi pe această temă şi articolul "Da, îmi asum!": Popa spune că noile curse aeriene nu le-a negociat Pasztor noaptea, ca să fie anunţate dimineaţa "la cafea"
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.