URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 22 FEBRUARIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Până acum câțiva ani, puțini știau de existența unei păduri la capătul prăfuitei străzi Gh. Doja și aproape nimeni nu știa că jumătate din ea era proprietatea municipiului Oradea. Primul noroc al pădurii: noul stadion pică exact pe vechea Grădină Zoologică, așa că e nevoie de un nou amplasament. Prin urmare, mai devreme sau mai târziu, domnul Liviu Andrica se va vedea nevoit să-și mute lighioanele.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
E sufocarea pe care o simţi în lipsa libertăţii, obrazul ce-ţi arde încă sub palma securistului care ţi-a curmat cuvântul, ruşinea că te-ai născut într-un loc atât de cenuşiu. E despre "vom muri şi vom fi liberi", "dreptate, ochii plânşi cer să te vadă" sau "mai bine golan...". E despre mulţumirile primite de la omul simplu, care a găsit în tine singurul ascultător şi reazem, înfruntând "sistemul". Despre orele de nesomn...
Zic şi eu
Adrian Cris
Cam așa ar putea fi botezat drumul expres Oradea - Arad, de aproape 140 kilometri, în mare parte cu profil de autostradă, cel dintâi proiect de mare infrastructură rutieră asumat de autorități locale. Autostrada Bolojan n-o putem numi nici în glumă, să nu fim acuzați de idolatrie, deși reușita - iar asta e o realitate pe care n-o poate contrazice nimeni, dacă are un dram de bun-simț - lui îi aparține. Chiar dacă execuția șoselei a scos-o la licitație, la finele săptămânii trecute, CNAIR.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
La o primă vedere întrebarea pare tembelă. Și la o a doua sau a zecea vedere, tot tembelă rămâne. Problema este, însă, că această întrebare a fost formulată de către doi judecători ai unei curți de apel și adresată Înaltei Curți de Casație și Justiție.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
10 Februarie 2024, 08:33

Renault Symbioz, un SUV compact de familie ce continuă ofensiva mărcii în segmentul C (VIDEO)

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

* Renault a dezvăluit numele noului său SUV compact de familie ce aparţine segmentului C: Symbioz

* Cu un nume care reflectă noul limbaj de design Renault, Symbioz combină plăcerea de a conduce cu un spaţiu generos la interior şi cu eficienţa consumului de combustibil datorită motorului E-Tech full hybrid 145

* Cel mai recent vehicul din cadrul ofensivei mărcii în segmentul C, Renault Symbioz se alătură unei game de modele complementare concepute pentru a satisface toate nevoile clienţilor

* Renault Symbioz va fi dezvăluit în primăvara anului 2024

Symbioz sună ca termenul "symbiose" din limba franceză, ce derivă la rândul lui din cuvântul "symbiosis" din greaca veche, care înseamnă "a trăi împreună", o valoare adânc înrădăcinată în ADN-ul Renault şi exprimată prin conceptul "voitures à vivre". Este un cuvânt care este similar în multe limbi: "symbiosis" în engleză, "simbiose" în spaniolă şi "simbiosi" în italiană, ceea ce face ca numele Symbioz să fie uşor de înţeles de către un public larg.

"Pentru acest nou model compact de familie, ne-am dorit să punem în centrul numelui oamenii şi relaţia specială pe care o familie o are cu maşina sa. Numele Symbioz ilustrează perfect viaţa alături de vehiculul nostru, un loc ce permite pasagerilor să se identifice cu maşina şi să se integreze în mediul înconjurător", a precizat Sylvia Dos Santos, Head of Naming Strategy, Renault Marketing Divisio.

Renault Symbioz şi ADN-ul "voitures à vivre"

Symbioz reprezintă noul design al mărcii. Noul SUV este cel mai compact hibrid Renault din segmentul C, având o lungime de doar 4,41 m.

Interiorul este conceput pentru a satisface nevoile întregii familii, cu spaţiu şi capacitate de încărcare generoase.

Acesta prezintă cele mai noitehnologii Renault, inclusiv:

- noua generaţie a plafonului panoramic din sticlă Solarbay, care are la bază tehnologia PDLC, ce îi permite opacizarea,

- motorul E-Tech full hybrid de 145 CP care echipează un vehicul cu greutate redusă (sub 1.500 kg), fapt care conferă plăcere în timpul condusului şi un consum redus de combustibil.

Renault îşi continuă ofensiva în segmentul C

Renault este conectat la clienţii săi şi determinat să le satisfacă nevoile, fie că sunt persoane fizice sau clienţi din zona de flote. În acest sens, marca este prezentă în Europa cu o gamă de vehicule complementare ce aparţin segmentului C, atât modele electrice, cât şi hibride:

E-Tech electric:

- Mégane, compact high-tech - 4.20m

- Scénic, noul model electric dedicat familiei devenit referinţă - 4.47m

E-Tech full hybrid:

- Symbioz, un SUV compact de familie - 4.41m

- Austral, un SUV premium, high-tech - 4.51m

- o Arkana, un SUV coupé cu design dinamic - 4.56m

Despre Renault

Renault, marcă istorică de mobilitate şi pionier al vehiculelor electrice în Europa, a dezvoltat întotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic "Renaulution", Renault s-a angajat într-o transformare ambiţioasă, generatoare de valoare, îndreptându-se către o gamă mai competitivă, mai echilibrată şi mai electrificată. Ambiţia sa este de a întruchipa modernitatea şi inovaţia în tehnologie, energie şi servicii de mobilitate în industria auto şi nu numai.

(advertorial)

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6073 RON
  • 1 EUR = 4.9759 RON
  • 1 HUF = 0.0128 RON