O idee născută în plină pandemie de Covid-19 devenea realitate în primăvara anului trecut, când Distri Fresh International Oradea - deținătoarea magazinelor Ciocu' Mic, destinate produselor din carne de pasăre, iar apoi și a brandului Cominca, specializat în procesarea cărnii de porc şi de vită - și-a lansat propriul magazin online.
Lansat la finele lunii martie a anului 2023, site-ul www.carne-online.ro a devenit în primul an de funcționare cel mai căutat între platformele de profil din România și, mai ales, complet: a onorat peste 2.000 de comenzi pentru produse de cea mai înaltă calitate - cărnuri, mezeluri, brânzeturi și produse de băcănie.
„Un an de succes”
„A fost un an de succes, în care am onorat peste 2.000 de comenzi pentru persoane juridice și persoane fizice de oriunde din țară, profesioniști din domeniul HoReCa, organizatori de evenimente și gurmanzi, pur și simplu, iar în acest an am crescut și sortimentele cu 40%”, spune directorul general al Distri Fresh International Oradea, Ionuț Dejeu.
Succesul, afirmă acesta, se măsoară și prin faptul că tot mai multe comenzi, care la început erau pentru testare, s-au permanentizat, iar clienții au devenit fideli. „Un restaurant, de exemplu, a comandat la început o bucată dintr-un anume produs, iar ulterior, după ce s-a convins că produsele sunt de calitate superioară și la prețuri competitive, a continuat să comande baxuri”, spune Dejeu.
O ofertă luxuriantă
Inițial, platforma era menită să stimuleze în principal vânzarea de carne și brânzeturi, dar rapid s-au adăugat mezeluri, pește, fructe de mare și produse de băcănie, de la uleiuri la conserve superioare.
Distri Fresh International oferă carne de vită premium din Australia, Uruguay, SUA și mai nou din Namibia, transportate par avion în containere frigorifice speciale. „Avem inclusiv vită Kobe, Tajima, obținută din rasa de vită Negru de Japonia (Japanese Black), atestată din anul 1.200, de la animale crescute 900 de zile cu un amestec din iarbă, orez, soia, porumb și grâu, ceea ce îi dă un gust de un rafinament unic”, spune directorul companiei.
Din portofoliul firmei fac parte și varietățile Numamoto și Miyazaki, sortimente din brandul american Snake Rivers, sub toate formele - antricot, vrăbioară, mușchi, iar de un an și jumătate și carne de bizon crescut la Salonta -, inclusiv pulpă, t-bone, tomahawk, plus burgeri și mititei, aceștia lansați chiar recent, la începutul acestei luni, toate putând fi achiziționate din orice magazin Selgros din întreaga țară. „Fiecare produs are o trasabilitate extrem de riguroasă, se știe exact de la ce animal provine”, spune Ionuț Dejeu despre unul dintre indicatorii calității superioare a produselor.
Aceeași calitate caracterizează și produsele din carne de porc și cele din pui, între care se remarcă puiul Tanyasi, crescut în libertate și sacrificat la 4 luni, precum și semipreparatele din carne, fie că este vorba despre panerate ori Gordon Bleu. Sortimentele de mezeluri sunt luxuriante: Coppa Classica Sant'orso, Speck/Trancio, Pancetta Aratolata, Bresaola, Prosciutto Cotto, Jamon Iberico, salamuri regionale din Italia și Franța, inclusiv cu trufe.
DE TOP. Produsele oferite de Distri Fresh International sunt, fără excepție, de cea mai înaltă calitate, indiferent că este vorba despre creveți roșii, vită Kobe, jamon sau produse de băcănie
Produse cu migală
Cele peste 300 de sortimente de brânzeturi disponibile prin platforma carne-online.ro sunt fabuloase: din oferta Distri Fresh International nu lipsesc Pecorino Contadino Noce Intero (preparată din lapte de oaie, maturată cel puțin 120 de zile, din care 90 de zile în straturi de frunze de nuc), Dilano cu plante aromatice, cu pesto verde sau roşu, cu nucă, cu trufe sau cu lavandă (din lapte de vacă, maturată 6 săptămâni, cu condimentele adăugate în timpul procesului de maturare), Sottocenere al Tartufo Carpenedo (din lapte de vacă pasteurizat şi condimentat cu aromă de frasin şi de trufe), mozzarella Fior di Latte şi multe altele. Din această categorie face parte și untul Inalpi, fără lactoză, obținut exclusiv din lapte de vaci crescute în Alpi și având 99,8% grăsime, ceea ce îl face ideal pentru bucătarii și patiserii profesioniști.
Gama de pește și fructe de mare este destinată în special profesioniștilor, incluzând somon, șalău, calcan, ton, biban de mare, doradă regală, merluciu, dar și caviar, homar, langustine, caracatiță, calamar și creveți, toate fără așa numitul strat de glazură, care în cazul produselor distribuite de Distri Fresh International este de cel mult 5%.
Nu în ultimul rând, gama produselor de băcănie este și ea impresionantă: uleiuri de măsline din ferme tradiționale de familie, salamuri cu trufe, sosuri pentru brânzeturi, sosuri cu ciuperci porcini și sosuri de roșii, un exemplu fiind marca La Fiammante din zona Napoli, unică în lume pentru că roșiile sunt cultivate la poalele Vezuviului, în soluri pline de minerale.
Spectacol de pizza pentru orădeni
Pentru că tot în urmă cu un an a lansat și conceptul All for Pizza, prin care furnizează servicii complete pentru pizzerii, de la asigurarea ingredientelor premium originale din Italia până la acordarea de consultanță pentru cei care vor să-și deschidă o pizzerie sau să-și diversifice ori perfecționeze rețetele, Distri Fresh International - care are deja 25 de clienți activi pe acest sector doar în județul Bihor și peste 400 la nivel național - pregătește un eveniment special pentru profesioniștii din domeniu, dar și pentru orădeni, în egală măsură.
„Vom organiza două Master Class, unul în toamnă la Expoziția HoReCa Insight de la București, iar primul în Oradea, până în luna iulie. Diverși pizzeri din țară, sub îndrumarea unui maestro pizzaiolo din Napoli, vor prepara pizza în cuptoare pe care le vom amplasa pe malul Crișului sau în zona centrală a orașului, urmează să ne decidem, iar în final preparatele vor fi oferite orădenilor”, spune directorul general Ionuț Dejeu.
Un motiv pentru ca pasionații să fie pe fază, căci toate bunătățile vor fi făcute cu ingrediente de cea mai bună calitate!
NUME CU RENUME
Garanție International Food Standard - IFS
Platforma carne-online.ro a fost lansată cu un an în urmă în prezența președintelui Asociației Naționale a Bucătarilor și Cofetarilor din Turism, Ștefan Bercea, a directorului general al CARNEXPO Grill și Industria Cărnii, Eugen Capră, și a producătorului emisiunii UMAMI - al cincilea gust de la PRO TV, Lucian Marinescu, cu care Distri Fresh International a dezvoltat un parteneriat pe care îl continuă și în prezent.
Firma orădeană a fost înfiinţată în 2013 ca reţea de magazine de carne, dar compania a urmărit să se diferenţieze de celelalte societăţi de profil, începând prin crearea brandului de magazine de tip măcelărie/carmangerie Ciocu' Mic, destinat produselor din pasăre, iar ulterior a achiziţionat brandul Cominca, specializat în procesarea cărnii de porc, de vită și de bizon, creând totodată marca Delicatezzuri, pentru produsele proprii premium.
Ulterior, datorită expansiunii continue, Distri Fresh International a vândut divizia de retail şi s-a concentrat pe distribuţia en gros, operând un centru logistic cu temperatură controlată în Parcul Industrial Borş şi unul în Lugașu de Jos. În 2022, compania a atins o cotă de piaţă de 5% pentru produsele pe care le asigură, distribuind lunar, la nivel național, peste 1.500 tone de produse cu temperatură controlată.
Distribuţia produselor este realizată în întreaga ţară cu o flotă proprie de 21 de camioane frigorifice, iar firma a implementat cel mai înalt sistem european de garantare a calităţii în domeniul logisticii pentru produse alimentare, IFS - International Food Standard.
(advertorial)
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.