URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 27 IULIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
E clar că s-a dereglat grav clima și, chiar dacă de acum înainte vom fi cuminți și nu vom mai atenta la stratul de ozon, nu vom mai polua planeta, nu vom mai împuți aerul cu noxele de la automobile, tot va mai fi nevoie de jumătate de secol pentru ca temperatura planetei să scadă.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Plicticoasa campanie electorală s-a animat abia pe final, când am avut parte și de o adevărată „lovitură de imagine”, amintind de marile dezvăluiri ce făceau „deliciul” confruntărilor politice din anii 90. Prefectului liberal Dumitru Țiplea i-a fost „extras”, din debaraua în care-l credea bine ascuns, un schelet încă urât mirositor, datând din perioada studenției...
Zic şi eu
Adrian Cris
Dacă are de returnat un credit modic, luat, să zicem, pentru o mașină, dar i se ivește șansa să cumpere și o casă la doar a șasea parte din preț, iar pentru această achiziție ar fi nevoie să contracteze încă un împrumut, sunt convins că aproape niciun om cu capul pe umeri nu ar sta mult pe gânduri, ci ar profita de posibilitatea să aibă și casa. Cu atât mai mult cu cât, repet, ar fi la nici 17% din prețul real.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Credeți că aducerea antrenorului Gustavo Aragolaza și preparatorului Maurizio Miele la FC Bihor este o mișcare strategică bună? Că va da roade?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În ultimele săptămâni, atenția publică a fost îndreptată spre reglementarea testelor rapide antidrog utilizate de Poliția Rutieră. După multe bâlbe ale guvernanților, printr-o nouă OUG s-a stabilit că permisele retrase vor fi restituite titularilor dacă în termen de 72 de ore nu sosesc rezultatele testelor efectuate la medicina legală.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
După stabilirea diagnosticului de diabet de tip 2, medicul va elabora o strategie terapeutică în concordanță cu existența factorilor de risc existenți (în principal cardiovasculari și renali), de obiceiurile alimentare și de modul de viață al pacientului. De asemenea, medicul va prescrie și unele măsuri igienico-dietetice de tratament constând într-un regim alimentar echilibrat și o activitate fizică regulată. Aceste măsuri sunt de multe ori primordiale pentru ameliorarea echilibrului glicemiei.
14 Februarie 2024, 16:31

Oradea Transport Local anunță modificări semnificative în circulația tramvaielor, pentru a răspunde cerințelor călătorilor

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Oradea Transport Local (OTL) aduce modificări substanţiale în circulaţia tramvaielor, urmărind să răspundă nevoilor exprimate de călătorii săi fideli. După reluarea circulaţiei cu tramvaie în septembrie anul trecut, am luat în considerare feedbackul şi sugestiile primite de la călători şi am iniţiat un proces de evaluare şi optimizare a serviciilor noastre.

În urma unei perioade experimentale, timp în care am colaborat cu o firmă specializată şi am analizat îndeaproape nevoile călătorilor noştri, OTL anunţă unele modificări semnificative. Aceste schimbări vizează îmbunătăţirea calităţii serviciilor şi oferirea unei experienţe de călătorie mai plăcute şi mai eficiente.

Începând de luni, 19 februarie 2024, vom implementa următoarele modificări:

1. Optimizarea traseelor: Vom introduce 8 trasee (cu linii directe şi linii circulare) pentru a facilita conexiunile între punctele cheie din oraş și reducerea duratei călătoriei.

2. Modificarea intervalului de succedare a tramvaielor: Vom reduce semnificativ perioadele de aşteptare în staţii, astfel încât sosirile se vor succeda la 3 - 6 minute în orele de vârf din zilele lucrătoare cu şcoală.

3. Schimbarea şi simplificarea denumirii liniilor: Pentru a veni în ajutorul tuturor călătorilor, vom simplifica şi ajusta denumirile liniilor, pentru o mai bună înţelegere a traseelor.

Aceste modificări vor intra în vigoare de luni 19 februarie 2024, odată cu vacanţa elevilor, pentru a oferi călătorilor posibilitatea să se acomodeze cu noile trasee. În plus, pentru a uşura acomodarea călătorilor cu noile trasee, în perioada următoare vom reveni cu informări pentru fiecare linie în parte pe canalele noastre de comunicare din mediul online (aplicația OTL Oradea, www.otl.ro, Facebook, Instagram).

Ne dorim să aducem un plus de confort şi eficienţă călătoriilor dumneavoastră şi suntem bucuroşi să răspundem nevoilor exprimate de comunitatea noastră. Continuăm să lucrăm pentru a asigura o experienţă de călătorie plăcută şi sigură pentru toţi locuitorii oraşului nostru drag.

Pentru mai multe informaţii şi actualizări, vă rugăm să urmăriţi paginile noastre de social media şi website-ul oficial.

Iată denumirile liniilor şi traseele optimizate: 

Linia 1: Pod CFR – Olosig – Gara Centrală – Emanuil Gojdu – Piaţa Unirii – Decebal – Olosig – Pod CFR

Linia 2: Ioşia – Calea Aradului – Piaţa Unirii – Casa de Cultură – Dimitrie Cantemir – Salca – Ceyrat – Universitate – Calea Aradului – Ioşia

Linia 3Pod CFR – Olosig – Decebal – Piaţa Unirii – Emanuil Gojdu – Gara Centrală – Olosig – Pod CFR

Linia 4: Nufărul – Piaţa Cetăţii – Casa de Cultură – Gara Centrală – Olosig – Pod CFR (şi retur pe acelaşi traseu)

Linia 5: Nufărul – Salca – Universitate – Calea Aradului – Biserica Emanuel – Decebal – Olosig – Pod CFR (şi retur pe acelaşi traseu)

Linia 6: Nufărul – Dimitrie Cantemir – Casa de Cultură – Piaţa Unirii – Biserica Emanuel – Calea Aradului – Universitate – Ceyrat – Salca – Nufărul

Linia 7: Nufărul – Salca – Ceyrat – Universitate – Calea Aradului – Biserica Emanuel – Piaţa Unirii – Casa de Cultură – Dimitrie Cantemir – Nufărul

Linia 8: Pod CFR – Sinteza – Pod CFR

Urmăriți BIHOREANUL și pe Google News!
Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
12 Comentarii
Vineri 13
Ai si tu dreptate... Eiffel, care era industrias in confectii metalice, a trebuit sa se roage de 5 bancheri ca sa-i finanteze turnul. Ca e o prostie, fara rost, bla,bla. Dupa aia a fost simbolul Parisului si a Frantei, forever. Napoleon a cistigat multe batalii, dar a ramas in istorie cu infringerea de la Waterloo. Te legi de chelia lui...
Postat 15 Februarie 2024, 15:25 de excalibur
Dezvoltare ce mai
De cand si-a bagat pixul atotstiutorul chel, a scazut de 3 ori nr de calatori. Aproape jumate din spatiile comerciale din centru stau goale din lipsa de vad comercial, nu mai vezi lume prin marele Mall ce trebuia sa fie centru. Nici barurile nu o duc mai bine. In curand mai scade de 3 ori , si chelul mai vrea tram trenuri care sa duca aerul din Toboliu in Oradea. Aeroportul l-a falimentat, si exemplele continua. Acum mai vrea banda dedicata pe axa pod Dacia -Gara ca sa mearga cine? Aplaudacii ?
Postat 15 Februarie 2024, 14:21 de vasi13
Nu-mi vine să cred...
În 6 februarie la articolul ,, Hai tramvai.... '' am comentat că ar trebui renumerotate traseele, să nu mai fie cu N și R... De la 1 la 8 și uite ce repede s-au mișcat.!!! Bravo!!!!!
Postat 15 Februarie 2024, 09:13 de Taxi-driver
Numarotare e nelogica...
De ce fosta 1R si 1N nu e atunci 1 si 2, ca fac aceeasi cerc, numai in sens inversa. Iar ca din Nufarul ai 3 linii care merge spre Aradului, dar niciun care merge direct spre Cantemir - Centru - Decebal e interesanta. Toate scoliile sunt in centru sau in Decebal, spre Calea Aradului in afara de blocurile Prima si Oradea Arena ce mai e? Oamenii nu la cumparaturi merg cel mai des, merg la lucru sau la scoala
Postat 15 Februarie 2024, 08:51 de cititor_
Interesant momentul ales…
Transportul in comun e deficitar de ani buni, nu vreau sa cred ca imbunatatirea are legatura cu anul electoral, ci cu perspectiva reabilitarii Bulevardului Magheru (care cu o banda pe sens e sinucidere curata in conditiile unui transport in comun carent, a altor solutii alternative automobilului care sa produca diminuarea numarului acestora in trafic).
Postat 15 Februarie 2024, 07:45 de User anonimizat
Hm
Buna seara! Cu speranțe aștept aceste modificări ,și curios ce și cum va fii într-adevăr aplicat sa nu mai pierdem vremea in statia de tramvai și autobus ce pentru ce plătim sa fin respectat și eventual sa nu fie nevoiți să avem gânduri tranzite fata de conducerea OTL probabil ei nu favorizează transportul local comun
Postat 14 Februarie 2024, 21:14 de levente49
@KP
"S-au trezit și "birtinezii" după atâția ani, să facă studii de mobilitate ... ... așa cum se făceau anual, înainte de 2008, pentru actualizarea constantă a indicatorilor de utilizare a transportului public. "Neterminații" însă o să facă, ca de obicei, kaka praf." Putem vedea undeva rezultatele studiilor de mobilitate din anii dinainte de 2008? Ca vad ca esti obsedat de acest an la fel ca de nemernicii de liberali. Inca un domeniu in care esti cel mai bun din oras cu scoala postliceala de transport local. Asta daca ai liceu. Pe bune, cred ca ai nevoie de un consult de specialitate la un spital specializat de pe str. Louis Pasteur.
Postat 14 Februarie 2024, 21:08 de Biggie
OTL, puneti afise mari in statiile de tramvai cu noile trasee in scris. multumim!
e binevenita imbunatatirea traseelor de travai si noua numerotare a lor, felicitari pentru initiativa! >>> observatii: linia 3, 5 si 7 - adica acelea care trec prin Decebal urmeaza a fi desfiintate cand incep lucrarile la subpasajele din zona Vladimirescu. estimez ca linia 4 va fi cea mai folosita, mai ales de catre turistii care vin la gara si vor sa ajunga in Felix. obligatia vatmanilor de a se asigura ca pornesc corect si nu inchid usile in nas, ostentativ, calatorilor aflati in statie, daca acestia se grabesc spre tramvai sau sunt pe zebra **** Ar fi de dorit din partea OTL sa puna afise format min. A2 in statiile de tramvai cu noile trasee (scris mare, cum apare in articol la final), pentru ca si parintii si bunicii nostri sa poata identifica usor care este tramvaiul potrivit, fie ca merg la piata, la doctor sau ca duc/iau copiii si nepotii de la scoala.
Postat 14 Februarie 2024, 20:09 de roger
CONDUCEREA OTL : Instructaj cu vatmanii sau modificări tehnice ale tramvaielor
Cu această ocazie, solicit OTL să ia măsuri pentru ça circulația tramvaielor să se desfășoare în condiții de siguranță, fără acceleratii bruște sau franari asemenea. Pentru un om sănătos este greu sa-si mențină echilibrul câteva secunde, atâta cât are nevoie pentru a cauta abonamentul sau biletul în buzunar. Înainte de revoluție, asemenea situație nu tin minte să fi existat. Se va întâmpla cât de curând o nenorocire (dacă nu cumva s-a și întâmplat deja) cu un calator accidentat grav sau chiar mai rău. Verificați va rog care este cauza celor semnalate mai sus și remediati. Veți avea pe constiinta ce se va putea întâmpla.
Postat 14 Februarie 2024, 19:36 de unchiuvali
Bravo!
Pare mai logic asa. Sa vedem cum va fi si realitate. Oricum bravo OTL pentru reactie.
Postat 14 Februarie 2024, 18:50 de TanarSiNelinistit
S-au trezit și "birtinezii" după atâția ani, să facă studii de mobilitate ...
... așa cum se făceau anual, înainte de 2008, pentru actualizarea constantă a indicatorilor de utilizare a transportului public. "Neterminații" însă o să facă, ca de obicei, kaka praf.
Postat 14 Februarie 2024, 18:15 de KP
???
Acum chiar ca va fii intoarse toate cu curul in sus !!
Postat 14 Februarie 2024, 17:38 de Otello
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5785 RON
  • 1 EUR = 4.969 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON