URMĂREȘTE-NE PE
DUMINICĂ, 24 IANUARIE 2021
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Dacă până acum câteva luni marea problemă a orădenilor era dacă noul stadion trebuie să aibă 25.000 de locuri sau mai puţine, acum se pune problema dacă vom mai avea un nou stadion. Şi asta nu neapărat pentru că mulţi miniştri de la Bucureşti se întreabă la ce ne trebuie stadion pe foametea asta, din moment ce n-avem echipă de fotbal...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Pentru cei care sperau asta, o veste tristă: PSD-ul nu este un partid pe cale de dispariţie. Dimpotrivă, e asemenea lui Iliescu, un bătrân care se încăpăţânează să rămână verde (a se citi roşu). Are electoratul său solid, format din nostalgicii, socialiştii, comuniştii şi stângiştii de stil nou, din pomanagiii şi dependenţii de ajutoarele sociale, din sudiştii şi tuciuriii patriei, uşor de cumpărat cu mărunţiş, din bugetari şi lefegii plantaţi şi lăsaţi să sporească şi să rodească prin pleiada de instituţii publice susţinute din greu de pălmaşii şi "liberalii" naţiei...
Zic şi eu
Adrian Cris
De ani de zile, tot felul de lideri sindicali, "dascăli" şi politicieni (aceştia, nota bene, doar când se află în opoziţie) repetă ca pe o mantră că marea problemă a învăţământului românesc este "subfinanţarea" (la fel sunt prezentate lucrurile şi în ce priveşte sistemul sanitar) şi că n-o să avem o societate educată până când guvernele nu vor aloca 6% din PIB acestui sector. 
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Controversele din ultima vreme pe tema virusului, a pandemiei şi a vaccinului au scos în evidenţă diferenţe între oameni într-un mod mai de speriat decât vremea primelor alegeri libere de după 1989. Cei care au traversat acea perioadă ca adulţi îşi amintesc cu siguranţă cât de adânc intrase zâzania între prieteni, vecini şi rude pe tema politicii. Politica era un subiect nou şi savuros, o preocupare interzisă mulţi ani, şi reuşise să trezească în foarte mulţi oameni pasiuni nebănuite.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre noul vaccin anti-Covid și despre campania de vaccinare gratuită declanșată de autorități?





De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Potrivit Codului administrativ, ministerele se aprobă de către Parlament, prin acordarea votului de încredere asupra Programului de guvernare şi a întregii liste a Guvernului, în procedura de învestitură. Ministerele se organizează şi funcţionează numai în subordinea Guvernului, potrivit prevederilor Constituţiei și codului administrativ.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Hepatita cronică activă autoimună este o afecţiune caracterizată printr-un proces necrotic şi inflamator continuu cu evoluţie spre ciroză şi insuficienţă hepatică. Leziunile hepatice progresive sunt rezultatul unui atac imunologic asupra celulelor hepatice. Predispoziţia către autoimunitate este în general moştenită în majoritatea cazurilor, iar specificitatea hepatică a acestor leziuni este declanşată de factori chimici sau virali (se cunosc cazuri de hepatită acută virală A sau B, aparent cu evoluţie bună, care evoluează spre hepatită cronică activă autoimună, probabil datorită predispoziţiei genetice).
20 Ianuarie 2016, 17:34

O companie nou intrată în România va opera patru curse de la Arad

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Conducerea companiei olandeze Join Airlines a anunţat, miercuri, că va intra pe piaţa din România cu patru curse operate de la Arad, dintre care trei pe rute internaţionale, în timp ce trei aeronave au fost alocate rutelor interne, extinderea activităţii vizând şi aeroporturile din Suceava şi Tulcea.

Preşedintele companiei Join Airlines, Bernard Jacobs, şi directorul Aeroportului Internaţional Arad, Dan Bălăcel, au semnat, miercuri, contractul de operare de pe baza aeriană locală, fiind anunţate trei curse regulate internaţionale şi una internă, scrie Mediafax.ro.

Bernard Jacobs a declarat că au fost realizate studii de piaţă pentru extinderea companiei, adăugând că "se prefigurează o dezvoltare a aviaţiei în zona Balcanilor".

"Suntem conştienţi de concurenţa pe care ne-o face aeroportul din Timişoara, dar vom răspunde prin creativitate, vom căuta rute noi", a spus Bernard Jacobs, care a adăugat că pentru zborurile prevăzute se va asigura şi transferul pasagerilor la sol cu autocare.

Potrivit sursei citate, două dintre rute au fost stabilite definitiv, respectiv Arad - Stuttgart şi Arad - Verona, iar pentru cursa internă se are în vedere ruta Arad - Bucureşti.

Trei aeronave au fost alocate de companie pentru zborurile pe care le va opera din România, una dintre acestea urmând să aibă baza permanentă pe aeroportul din Arad.

Conducerea companiei a precizat că vizează lansarea de zboruri şi de la Suceava şi Tulcea.

Bernard Jacobs a mai spus că Join Airlines nu este o companie low-cost, dar "preţul biletelor pentru rutele din Arad vor fi atractive".

Totodată, el a menţionat că lansarea zborurilor va avea loc, cel mai probabil, în iunie, pentru că este necesară o perioadă de câteva luni pentru prevânzări bilete, după stabilirea oficială a rutelor.

În plus, până în 31 martie trebuie finalizată modernizarea aerogării din Arad, proiect început în 2015.

Aeroportul Internaţional Arad nu mai are curse aeriene de pasageri din primăvara anului trecut, când Wizz Air s-a retras, compania operând până atunci pe ruta Arad - Milano (Bergamo).

În toamnă, şi operatorul de curse cargo DHL s-a retras de pe aeroportul local, unde mai există doar zboruri ocazionale de tip charter şi zboruri ale unei şcoli de aviaţie.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.0148 RON
  • 1 EUR = 4.8738 RON
  • 1 HUF = 0.0136 RON