Nunta liderului AUR, George Simion, s-a dovedit a fi pe placul românilor, care au făcut din România TV, televiziunea care a transmis imagini toată ziua de la acest eveniment, cel mai urmărit post la nivel național, conform Pagina de Media.
Concret, România TV a fost urmărită sâmbătă de 392.000 de telespectatori, ceva mai mulți decât a adunat Pro TV (391.000).
Imaginile de la nunta câmpenească organizată în comuna Măciuca de liderul AUR și soția lui Ilinca i-au captivat atât pe telespectatorii din zonele rurale, cât și pe cei de la orașe, conform paginademedia.ro.
Cel mai mare segment care a urmărit show-ul nunții cu iz populist și electoral organizate de George Simion au fost persoanele în vârstă. Dintre cei 390.000 de telespectatori de la România TV, 150.000 (adică aproape 40%) au avut peste 70 de ani. Alţi 130.000 au fost din categoria 55-69 de ani, potrivit sursei citate.
Publicul mai tânăr s-a dus spre Pro TV şi spre Antena 1.
George Simion a făcut din nunta sa cu Ilinca Munteanu un show cu iz electoral. El a invitat mii de necunoscuți la o petrecere câmpenească, unde au primit mâncare și băutură și s-au putut da cu balonul. De asemenea, au fost organizate concerte, multe dintre ele cu muzică populară. Mirele a purtat o îmbrăcăminte tradițională românească, iar cei mai mulți dintre oaspeți au adoptat ținute similare.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.