Compania Lancetti angajează responsabil de resurse umane.
Cerinţe:
- Planifică, organizează şi supervizează activităţile specifice departamentului de resurse umane
- Organizează şi coordonează întreg procesul de recrutare şi selecţie personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea întreprinderii
- Asigură interpretarea corectă şi aplicarea politicilor de personal ale firmei
- Este responsabil cu tot procesul de angajare şi concediere
- Întocmeşte Registrul de Evidenţă al Salariaţilor şi trimite datele către ITM
- Participă la selecţia CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor
- Urmăreşte şi răspunde de activitatea de sancţionare a personalului conform normelor legale, prevederilor CIM şi Regulamentului intern
- Întocmeşte, redactează, stabileşte comisiile paritare-transmite la ITM contractele colective de muncă-acte adiţionale CCM
- Întocmeşte-eliberează toate tipurile de adeverinţe cuprinzând drepturile salariale-pensie pentru salariaţii-foştii salariaţi ai societăţii
- Planifică şi coordonează orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora în organizaţie, urmărind la anumite perioade evoluţia acestora, din punct de vedere al performanţelor profesionale şi adaptabilitatea acestora la cerinţele companiei
- Controlează buna desfăşurare a contractelor individuale de muncă, ţine evidenţa concediilor de odihnă, pontajul, întocmeşte corect dosarele pentru angajare
- Realizează şi raportează o serie de situaţii cerute de conducerea societăţii cu privire la resursele umane din companie
- Asigură protocolul în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice
- Preia, înregistrează, distribuie la compartimentele implicate, îndosariază şi arhivează corespondenţa şi mesajele primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi
- Elaborează şi redactează documentele şi situaţiile cerute de management
- Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele firmei
- Îndeplineşte alte sarcini ce-i revin postului, date de către Administrator
- Reprezintă societatea în faţa Registrului Comerţului, Serviciului de cazier judiciar, ITM, AJOFM şi alte instituţii publice şi private
Aptitudini specifice:
- Studii superioare finalizate
- Cunoştinţe de limba engleză poate constitui un avantaj
- Cunoştinţe operare PC (pachet Office, aplicaţia Revisal)
- Cunoaşterea prevederilor Codului muncii în vigoare şi a altor legi referitaoare la relaţiile de muncă
- Permis de conducere cat. B poate constitui avantaj
- Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă
- Capacitate de a respecta termene limită
- Atenţie către detalii
- Posedă aptitudini de planificare, organizare şi control al activităţii, de luare de decizii, iniţiative
CV-urile se trimit la angajari@lancetti.ro. Informatii la telefon 0259 – 414.602
(advertorial)
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.