Începând cu data de 01 februarie 2016, clienţii DISTRIGAZ VEST S.A. pot beneficia de consiliere şi suport într-un spaţiu nou situat in cadrul Primariei Municipiului Oradea din strada Primariei nr.1, camera 5, parter.
Realizarea Biroului Relaţii Clienti si Casierie s-a nascut din dorinta cresterii serviciilor fata de clientii nostri punand la dispozitia acestora o casIerie si un punct de informare si preluare cereri.
Programul de lucru꞉ luni – vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00.
În cadrul biroului, clientii pot depune documentatiile in vederea încheierii/modificarii contractelor de furnizare / racordare, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a serviciilor de alimentare cu gaze naturale, despre tarife sau modalităţile de plată, precum si alte informaţii utile despre serviciil companiei.Tot în cadrul acestui birou se efectueaza şi serviciile de preluare/predare a documentaţiilor de avizare şi proiectare.
Biroul Relaţii Clienti si Caserie poate fi apelat şi prin telefon, email sau poştă:
- telefon: 0259/228.008
- mail: info@distrigazvest.ro
- adresă: str. Primariei nr.1, camera 5, parter
(Advertorial)
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.