URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 29 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Primăria Oradea a decis să modifice regulamentul de salubrizare. La fel cum deja ne-a obișnuit, schimbarea s-a făcut fără o dezbatere publică serioasă. Mi se pare o greșeală strategică, pentru că despicarea firului în patru atunci când e vorba de problemele tuturor locuitorilor poate duce la soluții bune, unde mai pui că elimini din start suspiciunile și speculațiile.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oradea și Bihorul au ajuns într-o perioadă fastă, cum din perspectiva dezvoltării infrastructurii n-au mai cunoscut niciodată. Anul acesta se deschid circulației o mulțime de noi drumuri, vreo 70 de kilometri: legătura centura Oradea - Autostrada Transilvania (chiar la finele acestei săptămâni), plus centurile Sânmartin, Aleșd, Beiuș, Oșorhei, Nojorid, Sântandrei (în vară). „Miracolul” ar putea fi explicat prin faptul că 2024 e an electoral. Și, da, este! Dar, totuși, nu asta-i explicația, ci parcurgerea întregii evoluții de la germinarea la coacerea proiectelor.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Din data de 31 martie, România devine, parțial, parte a spațiului de liberă circulație Schengen, aspect care ar trebui să ne bucure, ca națiune, deoarece vine după un îndelung proces de negociere cu celelalte state ale Uniunii Europene, aspectele privind negocierea cu Austria fiind comentate pe larg în ultima perioadă.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
07 Aprilie 2011, 08:16

Directoarea "cool"

Directoarea 'cool' PEDAGOG DE ŞCOALĂ NOUĂ. În timp ce profesorii susţin că toate deciziile directoarei de la Colegiul Tehnic Transilvania (fundal) vizează menţinerea elevilor în şcoală, indiferent de performanţele lor, Maria Ruge (foto) se apără spunând că situaţia e taman pe dos: vrea să crească rezultatele şcolarilor, dar e convinsă că acest lucru nu se va întâmpla atât timp cât vor fi notaţi "la sânge" pentru nişte scăpări
Directoarea 'cool' ELEVII, PRIORITARI. Acuzată de profesori că, în orice situaţie, ia apărarea elevilor în detrimentul cadrelor didactice, directoarea Colegiului Tehnic Transilvania, Maria Ruge (foto), recunoaşte că pune preţ pe copii deoarece fără aceştia atât ea cât şi colegii săi ar deveni şomeri. În acelaşi timp, Ruge susţine că, de cele mai multe ori, vina pentru notele mici o poartă profesorii, care nu mai au răbdare cu elevii sau nu găsesc cele mai bune metode de predare
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Cei care au trecut prin şcoală îşi aduc aminte că au avut cel puţin un profesor care le cerea să înveţe mai mult decât ar fi vrut. Elevii de la Colegiul Tehnic Transilvania sunt, însă, nişte privilegiaţi: deşi au şi ei astfel de profesori, directoarea este de partea şcolarilor şi ţine ca ei să aibă note de la 5 în sus, chiar şi atunci când nu le merită.

Unii profesori o acuză pe Maria Ruge că le îngrădeşte drepturile, impunându-le să dea note mari şi să ierte absenţele, numai ca elevii să nu plece din şcoală. De cealaltă parte, managerul consideră că nu face nimic rău, ci încearcă să adapteze pedagogia la vremurile actuale şi să determine profesorii să renunţe la modalităţile de predare învechite...

"Record" la absenţe

De regulă, ce se întâmplă într-un consiliu profesoral rămâne între pereţii cancelariei, fiind vorba de cele mai multe ori de probleme care îi interesează doar pe cei implicaţi. Însă un profesor de la Colegiul Tehnic Transilvania, dornic să rămână anonim, de teama represaliilor, a trimis BIHOREANULUI mai multe înregistrări audio de la aceste şedinţe, susţinând că vrea să facă publice pretenţiile ciudate pe care directoarea şcolii, Maria Ruge, le are faţă de colegi.

Într-una din înregistrări, de pildă, directoarea, profesoară de ştiinţe economice, aduce în atenţie problema absenţelor. "Ne batem recordul la numărul de absenţe, pentru că fiecare profesor trece absenţa", constată ea. "Cum adică, să nu treci absenţa?", o întreabă un profesor. "Operaţi cu agenda", zice directoarea, recomandând astfel colegilor săi să nu treacă absenţele în catalog, ci doar în agendele personale, ca să aibă, totuşi, o acoperire în cazul în care elevul păţeşte ceva. Când i spune că asta încurajează chiulul, directoarea răspunde: "Eu n-am spus că e bine să nu vină copilul la şcoală, dar ce e bine astăzi?".

"Ţii elevii ca să ai salar!"

O altă înregistrare redă discuţia dintre directoare şi un profesor căruia îi cere să nu mai dea note de 3 şi de 4. "Acelea nu sunt note?", întreabă profesorul. "Din partea mea, dă-le numai 1. Dacă tu nu înţelegi minimul din ce vreau eu să transmit, e problema ta. Dă-le şi zero", răspunde Ruge, vădit nemulţumită de riposta profesorului.

"Care-i minimul? Începem notele de la 5?", o chestionează colegul. "Nu mă întreba care-i minimul, că eu îţi spun să-ţi ţii elevii ca să ai salar. Tu eşti plătit pe costul pe elev. Poţi să înţelegi? Vrei să dai numai 4, o să-ţi place elevii", îi răspunde răstită directoarea. În apărarea sa, profesorul spune că nu are nicio vină că elevii nu învaţă şi că "nu vin cu lunile la şcoală". "Crezi că la alte şcoli vin mai mulţi? Du-te şi tu acolo!", îi răspunde cu tupeu managerul.

Problema notelor e redată şi de o a treia înregistrare, în care directoarea o mustră în faţa colegilor pe profesoara de fizică Virginia Lucuţa. "Sunt supărată astăzi în mod deosebit pe tine", zice directoarea, după care citeşte notele la fizică ale mai multor elevi din clasele a IX-a, toate fiind sub 5. "Te rog frumos să mă crezi că toţi am alergat după copiii ăştia, nici nu ştii cum. Nu ştiu ce s-a întâmplat cu tine semestrul ăsta", îi reproşează directoarea profesoarei, de parcă aceasta ar fi trebuit mustrată pentru că n-a învăţat. Întrebând dacă a creat probleme cu aceste note, Lucuţa află că da. "Cel puţin trei elevi din clasa aia sunt dornici să plece din cauza notelor la fizică", punctează directoarea.

"Hai să-ţi spun cum să faci"

Apoi, directoarea vrea s-o "înveţe" pe profesoară: "Hai să-ţi spun cum să faci"... "Nu, mulţumesc, ştiu, doamna directoare. Lăsaţi-i aşa, că nu se va întâmpla nimic", îi zice profesoara, încercând să o convingă că nişte note mici la început de semestru îi face pe elevi să muncească apoi mai mult.

"Mie nu-mi convine. Trece în agendă, fă-te că treci în catalog", se impune, însă, Ruge. "Scoate din notarea ta 1, 2, 3 şi 4. Nu poţi să motivezi un elev, nu poţi să-l ţii în şcoala noastră", continuă directoarea, cerându-i, practic, profesoarei să renunţe la exigenţă. Scopul, cum se vede, nu este obţinerea vreunei performanţe, ci păstrarea loazelor în şcoală. Iar pretenţia directoarei de a elimina notele sub cinci contravine Statutului Personalului Didactic, unde articolul 96 asigură profesorilor dreptul la "evaluarea performanţelor la învăţătură ale elevilor în baza unui sistem validat şi potrivit conştiinţei proprii". Pentru că profesorul ştie cel mai bine ce notă merită elevii săi...

Profesori comozi

Aflând că BIHOREANUL are înregistrarea unor asemenea discuţii, directoarea s-a declarat convinsă că sunt trunchiate. Asta înainte să i se spună şi conţinutul exact. "În mod sigur, nu aţi primit înregistrări complete, sunt rupte din context", susţine Maria Ruge.

Când a aflat despre ce era vorba, a pornit cu explicaţiile. Despre discuţiile pe tema absenţelor, directoarea spune că şcoala are mulţi elevi navetişti care nu reuşesc să ajungă la timp dimineaţa. "Profesorii îi trec absenţi, chiar dacă ei ajung după 15 minute. Eu despre aceste absenţe vorbeam". Cât despre notele mici, susţine că are probleme doar cu anumiţi profesori, cramponaţi într-o pedagogie învechită. "Vi se pare normal ca la fizică sau chimie jumătate de clasă să aibă note de 1 şi 2, iar la alte materii să aibă note mari?", întreabă Ruge. Explicaţia, susţine directoarea, e că profesorii nu îşi explică materia cum trebuie, iar când prind un elev cu o scăpare, oricât de mică, o taxează prea aspru.

Ruge e convinsă că "bombardarea" elevilor cu note mici este o atitudine comodă pentru profesori, fiindcă aceştia nu-şi bat capul încercând să-i facă pe elevi să înţeleagă ce le predau. De asemenea, spune ea, notele mici sunt şi în dezavantajul profesorilor, pentru că fişa postului prevede că aceştia trebuie să dea consultaţii gratuite elevilor cu risc de corigenţă şi celor care învaţă mai greu. Directoarea zice că profesorii care o acuză nu ţin aceste ore, pentru a nu-şi sacrifica timpul liber, sugerând astfel că dacă aceştia ar asculta-o şi ar fi mai indulgenţi la clasă ar fi scutiţi de orele suplimentare. În fine, mai spune Ruge, o deranjează şi că notele mici îi fac pe elevi să plece din şcoală, însă dă asigurări că obiectivul ei nu e să adune elevi, ci ca aceştia să facă dacă nu performanţă, măcar faţă cerinţelor standard.

Pasul cu modernitatea

Managerul şcolii susţine că vrea să schimbe mentalitatea unor colegi. "Trebuie să ţinem pasul cu societatea modernă. Există atâtea metode de a educa un copil, nu doar să-l scoţi la tablă, să-l întrebi răstit ce a avut de pregătit, iar când el zice că nu ştie, să-i dai nota 3", zice Ruge. Directoarea nu consideră că a greşit prin ceea ce le-a cerut profesorilor, chiar dacă recunoaşte că în şcoala ei există şi elevi care pur şi simplu nu vor să înveţe.

Pus în faţa acestei situaţii de BIHOREANUL, inspectorul şcolar general Dorel Luca susţine că problema va fi investigată. "Vom constitui o comisie care se va deplasa la Colegiul Transilvania pentru a lua declaraţii de la cadrele didactice, să aflăm dacă acuzele sunt reale. După ce vom avea un raport al comisiei, ne vom pronunţa". Comisia Inspectoratului va cântări, deci, argumentele tuturor părţilor. Rămâne de văzut care taler va trage mai jos în balanţă: cel al "exigenţilor" profesori sau cel al "generoasei" directoare...


FĂRĂ RECLAMAŢII
Mai speriaţi ca-n Japonia

Până acum, niciun cadru didactic de la Transilvania nu a reclamat-o pe directoare la Inspectoratul Şcolar. "Ameninţă cu concedierea pe oricine. Consiliul profesoral nu se opune niciodată deciziilor, pentru că mulţi membri sunt mai speriaţi decât cei de la centrala nucleară din Japonia. Ceilalţi aplică dictonul: capul plecat sabia nu-l taie", spune un profesor.

Tot el susţine că acelor colegi care au încercat să comenteze vreo decizie a directoarei li s-au întocmit note de constatare care sunt puse la dosarul personal, fiind folosite la evaluarea anuală. "Mai rău ca Securitatea", comentează profesorul. Directoarea recunoaşte existenţa acestor note, dar susţine că sunt întocmite doar în baza unor fapte reale şi cu acelaşi scop, de a le schimba colegilor mentalităţile.


REGRES ÎN CALITATE
Învăţământul românesc, tot mai slab

În ultimii ani, calitatea sistemului de învăţământ este în cădere liberă. Rezultatele obţinute de elevi la Bacalaureat sunt cea mai bună dovadă, tot mai mulţi liceeni luând note mici sau chiar picând examenul. De multe ori, acest regres e explicat şi prin salariile mici ale cadrelor didactice, care nu-i motivează să se ocupe cu adevărat de elevi, dar şi prin sărăcia care îi determină pe copii să abandoneze studiile sau să le frecventeze cu întreruperi.

Pentru anul şcolar 2009-2010, IŞJ Bihor nu are încă o statistică în acest sens, însă în anul şcolar 2008-2009 numărul elevilor bihoreni care s-au lăsat de şcoală aproape s-a dublat faţă de anul anterior, crescând de la 312 la 522.

Citiţi pe această temă şi articolul "Sex în şcoală! Un elev de la Colegiul Tehnic Transilvania a încercat să-şi violeze o colegă mai mică"

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
147 Comentarii
VAI VAI
VAI DE DIRECTOREA ,VAI DE SCOALA CE AJUNS HOTIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUHUUUUUUUUUUUU
Postat 24 Iunie 2011, 22:41 de DOREL DE LA ORADEA
DREPTATE
Iar voi,cei care alergati dupa functiile altora,fara sa meritati nici ceea ce aveti,mai bine puneti mana si faceti ceva pentru scoala ,nu numai pentru interesele voastre meschine,daca vreti o scoala ca Liceul Transilvania,realizati-o,nu incercati sa luati totul de-a gata!Nu de alta,dar roata se intoarce si s-ar putea sa platiti scump toate mizeriile pe care le faceti!!!
Postat 02 Iunie 2011, 19:22 de DaNaA
DREPTATE
Iar voi,cei care alergati dupa functiile altora,fara sa meritati nici ceea ce aveti,mai bine puneti mana si faceti ceva pentru scoala ,nu numai pentru interesele voastre meschine,daca vreti o scoala ca Liceul Transilvania,realizati-o,nu incercati sa luati totul de-a gata!Nu de alta,dar roata se intoarce si s-ar putea sa platiti scump toate mizeriile pe care le faceti!!!
Postat 02 Iunie 2011, 19:22 de DaNaA
ADEVARUL
Abia acum ne dam seama de ce este atat de ravnit Liceul Transilvania,arata ca un hotel de 5 stele,este cea mai frumoasa scoala din oras,plina de elevi LA TOATE NIVELELE,si nu asa cum ati incercat sa induceti in eroare opinia publica!Dar este f.f.f.usor sa-ti pui fundul in munca si sacrificiul altcuiva mai ales cand cu propriile `calitati`,nu ai putea realiza niciodata asa ceva!!!
Postat 31 Mai 2011, 13:41 de OFICIALUL CURIOS
in sfarsit
ma bucur ca v-ati mai domolit cu replicile alea cat se poate de "intelectuale",de adevarati educatori ai tinerei generatii,incet dar sigur,ADEVARUL iese la suprafata !
Postat 13 Mai 2011, 18:30 de hera
mare e gradina...
Eu chiar ma consider un om de bine si asa ma considera toata lumea,am intervenit o singura data,n-am jignit pe nimeni,nu ma intereseaza razboiul vostru,nici macar nu fac parte din sistem dar daca ai reactionat la modul acesta,inseamna ca ai o grava problema psihica si ar trebui sa te tratezi,pana nu e prea tarziu.
Postat 05 Mai 2011, 19:41 de acelasi om de bine
vai de tine
inca nu mi-am facut operatie de schimbare de sex,poti sa spui dement,crezi ca daca tu te dai anca,ava,javra,stalinist,toma,legionarul,etc.,toti fac la fel???nu mai ai argumente si n-ai avut niciodata,esti incoltita din toate partile si daca singurul tau neuron nu-ti spune sa te opresti,o sa fie vai de tine!!!
Postat 05 Mai 2011, 19:15 de hermes
Ba pa matii
Te rog nu mai scrie pentru ca esti penibila,ca sa nu spun scirboasa de-a binelea.Te dai ba un om de bine, ba un ziarist,ba un cetatean dar ti se recunosc balele din frazele pe care le vomiti.Eu refuz sa mai conversez cu o dementa.
Postat 05 Mai 2011, 15:53 de Taunul
Opriti-va
Privesc de ceva timp,cu tristete,la acest "spectacol" si ma intreb,cu adanca nedumerire,de ce nu va opriti pana nu este prea tarziu!Nu cred ca vr-un om pe lumea asta este atat de perfect incat sa nu cada singur in groapa pe care o sapa altuia!Opriti-va,macar acum in ceasul al 13-lea!
Postat 04 Mai 2011, 13:16 de Un om de bine
de ce
nu stiu cine esti si nici nu ma intereseaza dar asa ca fapt divers spune-mi si mie ce ti-a facut directoarea aia,ti-a omorat parintii,fratii,neamurile ???asa s-ar parea dupa ura furibunda ce-o manifesti la adresa ei!!!am avut ocazia s-o cunosc si mi s-a parut o persoana foarte echilibrata,capabila si intr-adevar deschisa spre o reformare reala a invatamantului!
Postat 04 Mai 2011, 12:47 de un cetatean
scriu si plang.scriu
de multe ori suntem nevoiti sa improscam cu noroi persoane care chiar nu merita acest lucru dar si noi trebuie sa mancam o paine,nu este de loc moral dar si noi trebuie sa traim,nu-i asa?
Postat 03 Mai 2011, 12:09 de un ziarist onest
vai de tine
dupa stilul abordat,intr-adevar nu esti o ramasita,ci un *organ activ*stalinisto-securist,ai un comportament specific nulitatilor,si daca n-ai realizat nimic in viata ta,te multumesti sa-ti arunci excrementele pe altii dar vai de tine in ziua cand vei da socoteala si cand te va ajunge mania divina pentru toate cate ai facut!Cred ca-ti vei dori sa nu te fi nascut!
Postat 02 Mai 2011, 19:35 de persefona
Esti chiar un gunoi
Ramasita e un titlu de noblete, tu esti doar un gunoi. Nu stiu cit ai participat cu bani proprii la liceul ala dar stiu cit ai furat si cu cine.Va rog asteptati urmatorul articol.E foarte interesant!!!
Postat 28 Aprilie 2011, 13:32 de Stalinistul convins
RAMASITE STALINISTE
in tara asta chiar nu mai au loc oamenii corecti,competenti,devotati Institutiei pe care o conduc!!!!IN TIMP CE UNII ISI FAC *COCIOABE*PROPRII,UNII SE ZBAT SA NE FACA SCOLI DECENTE,CU ASPECT EUROPEAN,SA ABORDEZE O PEDAGOGIE MODERNA SI NU UNA STALINISTA!!!NE MERITAM SOARTA ASTA DE POPOR BLESTEMAT PENTRU CA SE PARE CA NU NE PLACE DACAT STILUL COMUNISTO-SECURIST !
Postat 28 Aprilie 2011, 09:48 de un profesor oarecare
vai
domna ruge nu respecta regulamentul scolar isi face proprile reguli?ce tot o laduam atata exista un regulament si trebuie respectat dumeanei pune pe profesori sa asunda absentele ,,si situatia reala de baut nu le da ,si ii face premianti
Postat 22 Aprilie 2011, 22:33 de esca
luminita de la capatul tunelului
inafara de d-l Luca,nu am vazut inca un om de bun simt care sa reziste intr-o functie,d-na Ruge ar fi a doua si cred ca ar fi prea mult intr-o tara ca asta dar cine stie,poate se mai uita Dumnezeu si inspre romani!
Postat 22 Aprilie 2011, 16:05 de jurnalulbunuluisimt
subiecte noi
interesante subiecte de presa,deja ne gandim la figuri noi pe prima pagina,ati fost foarte inspirati cu acest articol,am aflat atatea lucruri interesante incat avem subiecte pe 5 ani inainte,subiecte penale nu bagatele din astea !
Postat 22 Aprilie 2011, 15:50 de bihorelul
cocioabele proprii
hotul striga hotul,probabil un director normal pentru aceste vremuri se lauda cu turnuletele* cocioabelor *proprii,facute pe banii statului,cu care trebuia sa asigure confortul elevilor si al profesorilor si nu al sau personal,interesant ar fi sa le vedem si pe astea prin ziare,nu de alta dar sa putem si noi,plebea,sa facem deosebirea intre un director normal si unul anormal!
Postat 22 Aprilie 2011, 13:50 de PILAT de BIHOR
BINELE INVINGE RAUL
sunteti o haita de rechini si lichele,ati incoltit+o pe fata asta la care nu+i ajungeti nici la pantofi,si ma intreb ,asemeni lui Pilat din Pont ce vina ii gasiti,inafara de faptul ca e desteapta,frumoasa,harnica,competenta si extrem de puternica!Chiar daca traim in lumea lui satan,BINELE INVINGE RAUL;PANA LA URMA!!!
Postat 22 Aprilie 2011, 13:39 de PILAT de BIHOR
laudatio
Ti-au murit laudatorii si ai inceput sa-ti lauzi singura ,,munca"?Un director normal se lauda cu calitatea elevilor si a profesorilor nu cu turnuletele cocioabei.
Postat 21 Aprilie 2011, 21:19 de un director normal
QUO VADIS DOMINE
La aceasta intrebare DOMINE nu a raspuns:MA DUC LA CT TRANSILVANIA.Nu-l mai invoca necredincioaso ca are treburi mai importante decit sa apere HOTIA si EXCROCHERIA.
Postat 21 Aprilie 2011, 20:38 de Toma Credinciosul
fraiera
nu te-am simpatizat niciodata ,ruge,dar trebuie sa recunosc ca esti fraiera,ai alergat ca nebuna pentru scoala aia si uite unde ai ajuns!
Postat 21 Aprilie 2011, 00:41 de pittagora
lichea tipica
urate lucruri faceti pentru o functie,ganditi+va ca si daca o obtineti,n+o sa va puteti bucura pt.ca ati calcat in picioare Munca altuia,va comportati ca niste lichele tipice care nu sunteti in stare de nimic prin propriile forte ci doar prin lucraturi josnice!
Postat 21 Aprilie 2011, 00:30 de sofocle
va ajunge bataia lui Dumnezeu
aveti grija ce faceti ca va ajunge bataia Celui de Sus
Postat 21 Aprilie 2011, 00:20 de pocaitul
veni,vidi,vici
Directoarea Ruge nu trebuie sa ne spuna cati elevi are pentru ca nu stie sa numere.Probabil i-a numarat ca pe palincile si puii pe care i-a dus la scoala aia de la fara frecventa unde si-a facut studiile.La frecventa redusa suntem cel mult 300 din care frecventeaza cel mult 10 %,iar la zi sunt in jur de 500 = 1000 dupa socotelile analfabetei.
Postat 20 Aprilie 2011, 20:25 de legionarul
lupul
iese cultura vai cineva este foarte deranjat :))mai luati o gura de aer ca dati pe afara vai vai rusineeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postat 20 Aprilie 2011, 11:53 de lulpsoru
nu face pe prostul ca ramai asa
TU ORI ESTI OLIGOFREN ORI TE FACI<DUPA SCRIS<DAR VEZI CA DACA FACI PE OLIGOFRENUL<O SA RAMAI ASA<
Postat 20 Aprilie 2011, 11:09 de oli
;ystfucyou
domna ruge este vai de capul ei la fel ca si scola ia ia din mancarea saracilor rusine!!!!ce ajuns scolaa
Postat 19 Aprilie 2011, 14:55 de fratic
doi se bat,al treilea castiga
Tare ne place lupta asta dintre voi ! De mult am pus ochii pe cladirea aia si cred ca de data asta vom reusi !!!!!
Postat 18 Aprilie 2011, 23:03 de Rechinul
mana care va hraneste
daca d-na Ruge n-ar fi facut din buda aia de scoala care a fost,CEEA CE ESTE ASTAZI,chiar ca nu am fi avut nici un elev !Si daca sunt 1000 DE ELEVI,SUNT DATORITA EI SI OAMENILOR DE BINE DIN SCOALA,care cu daruire si competenta,au facut-o cea mai frumoasa din oras!!!Lichelelor,nu muscati mana care va hraneste!!!
Postat 18 Aprilie 2011, 22:55 de eneas
sarpele primordial
in loc de ava mai bine te-ai semna javra,ti s-ar potrivi mult mai bine.Daca nu s-a otravit d-na Ruge in atatia ani,cand a tinut cobrele la san,n-o mai puteti otravi acum,cand are imunitate!D-na Ruge lasa oricand ceva frumos in urma ei,dar voi nu lasati decat generatii de elevi si parinti otraviti de veninul care va iese prin toti porii,lasati ura si razbunare si tot ce poate fi mai urat pe acest pamant !
Postat 18 Aprilie 2011, 22:38 de eva
ava
trebe sa plece daca nu dam un insecticid sa plece din scolaa aia
Postat 17 Aprilie 2011, 23:32 de didi
o floare
Astazi,in duminica Floriilor,va rugam domnilor inspectori,SCOATETI BURUIANA DE RUGE DIN SCOALA daca vreti sa mai aveti o scoala!
Postat 17 Aprilie 2011, 14:05 de preafericita
panta rhei
INCETATI ODATA CA VA AJUNG SFINTELE SARBATORI<NU UITATI CA TOT CE FACETI<TOT CE GANDITI<TOT CE DORITI ALTUIA SE INTOARCE LA VOI INSUTIT SI INMIIT<MAI BINE RUGATI-VA PENTRU PROPRIILE PACATE SI LASATI DESTINUL SA HOTARASCA EL CUM E MAI BINE !
Postat 17 Aprilie 2011, 00:09 de thea
rusine
Auzi,mai ava -ee de ce consideri ca unele persoane au contribuit la decaderea invatamantului romanesc?????pentru ca n-au pretins,ca si tine,bani si numeroase avantaje de la elevi ?????NA-I PIC DE RUSINEEEEE!!!!!!Te joci cu focul si este ultima data cand te avertizez!!!!!!
Postat 16 Aprilie 2011, 14:13 de zorro
cordon ombilical
Nu cumva tot ce se intampla este cauzat de frustrarile unor persoane carora li s-a taiat cordonul ombilical ?????/Dar cand ati supt bine parca spuneati ca e cea mai tare scoala din oras!!!!!!!!!!
Postat 16 Aprilie 2011, 13:00 de onu
elodai
haha ,sau bagat miliarde in acel liceu si nu exista elevi din cauza prostei conduceri
Postat 16 Aprilie 2011, 12:10 de spirtulelodiei
LICEUL BANTUIT
DACA LICEUL ASTA E O FANTOMA,DE CE VA BATETI ASA PENTRU EL???VRETI CUMVA SA FACETI HOTEL PENTRU ENGLEZI???LA PESTE O MIE SI CEVA DE FANTOME,AR AVEA UN SUCCES TERIBIL!!!!!!!!
Postat 16 Aprilie 2011, 00:54 de UN SPIRIT
ERASMUS
CF...NICI NU SE COMPARA CU CEALATA PROFESORA DE ECONONOMIE ,,,ESTE O PERSONA F RAUTRACIOSA ,SI ADEVARATI PEDAGOGI RAMAN AFARA ,PSHIHOLGU AI HABAR CE II SCOALA ACEEA SAU NU ITI DICTEAZA CAREVA
Postat 15 Aprilie 2011, 21:14 de VICOTRIE
RE:studiu
HAI FA! PE BUNE???
Postat 15 Aprilie 2011, 20:03 de ANTON
studiu
d-na Mudura nu este malefica,este plina de energie ,extrem de ambitioasa si face multe lucruri bune pt.scoala.
Postat 15 Aprilie 2011, 17:10 de psihologul
studiu
intr-adevar,domnul Sumalan este un mare domn si un profesor valoros!
Postat 15 Aprilie 2011, 16:59 de psihologul
studiu
D-NA RUGE ARE O PERSONALITATE ATAT DE PUTERNICA INCAT NU O POATE INFLUENTA NIMENI!!!DANSA SE CONDUCE DUPA PROPRIILE PRINCIPII SI CONVINGERI !!!
Postat 15 Aprilie 2011, 16:49 de psihologul
realitate
de ce nu spuneti cum stau lucrurile de fapt???Numarul de elevi dintr-o scoala depinde de planul de scolarizare aprobat de Inspectoratul Scolar si acest lucru este in fuctie de cat de" bine vazut" este directorul respectiv,iar cat de bine vazut este un director,aici nu intram in amanunte...tare va mai place cladirea liceului in cauza daca utilizati metode atat de miselesti pentru a pune mana pe ea..
Postat 15 Aprilie 2011, 16:42 de adevar
VAU
domna ruge este influentata de ADRIANA MUDURA O FIRE MALEFICA ,A FACE UN REGAL AL FIRMELOR DE EXERCITIU:))DOMNA MUDARA A TERMINAT DREPTUL SI PREDA ECONOMIE :)))LA FEL SI ALTI PROFESORI ,ADEVARATI PEDAGOGI PRECUM DOMNUL SUMALAN NU PRIMESC ORE IN PLUS ,PRIMESC CEI NECALIFICATI SAU CARE NU AU FOST IN STARE SA OBTINA NOTA 5 LA TITULARIZARE ,
Postat 15 Aprilie 2011, 16:35 de DC
natalitate
Da,ai dreptate,a scazut natalitatea si a emigrat populatia,dar numai la liceul Transilvania.La Vuia,Mihai Viteazul,Pedagogic,Eminescu,Gojdu si alte licee se pare ca nu.Ba chiar creste natalitatea si nu emigreaza populatia.
Postat 15 Aprilie 2011, 05:09 de un alt fel de direct
lupu
din pacate domna ruge face tot in interes personal nu pt elevi este egoista nu se gandeste pe viitor la elev , numa la fata
Postat 14 Aprilie 2011, 23:51 de lup sicilian
lupu
din pacate domna ruge face tot in interes personal nu pt elevi este egoista nu se gandeste pe viitor la elev , numa la fata
Postat 14 Aprilie 2011, 23:51 de lup sicilian
frustrari
de ce atata graba,de ce n-o lasati pe d-na Ruge sa-si termine mandatul,sau la anul conjunctura nu va mai fi favorabila inaltelor voastre calitati manageriale???
Postat 14 Aprilie 2011, 22:48 de un alt director
frustrari
daca n-ai fi atat de rau intentionata(sau intentionat) ai sti ca la toate scolile din oras numarul de elevi a scazut drastic ca urmare a scaderii natalitatii si a emigrarii populatiei!Dupa cum vorbesti,se vede ca tare tanjesti sa-ti pui fundul in munca altuia!!!!!
Postat 14 Aprilie 2011, 22:40 de o alta directoare
palate si cocioabe
D-na directoare are ,,calitati".A facut din liceu un palat mare si frumos,dar gol si gaunos.Oare in asta consta maretia uni liceu?In parcul din fata geamului directoarei in care elevii nu au ce cauta sau in gresia pe care isi plimba ,,domnia sa"fundul? Cunosc acest liceu de multa vreme cand toate salile de clasa erau pline de elevi,ba faceam ore si dupa amiaza cu unele clase.Acum a ajuns o fantoma de liceu sub managementul directoarei ,,cool". Daca asta va doriti,palate cu turnulete,VOTATI Ruge!
Postat 14 Aprilie 2011, 18:42 de o alta Mariana
clepsidra
Voi numai "cotizatii" vedeti peste tot!!!De ONOARE,de DEMNITATE,de AFINITATI MORALE,de PRIETENIE SINCERA ati auzit ???Adevarat va spun,ca mult mai aveti de lucru cu voi insiva pana vi se vor revela astfel de valori!!!
Postat 14 Aprilie 2011, 18:17 de un graunte de nisip
piatra
Si daca tot suntem in Post sa ne mai amintim:"CINE ESTE FARA DE PACAT SA DEA PRIMUL CU PIATRA!"Voi,care va erijati in MAREA INSTANTA MORALA A INVATAMANTULUI BIHOREAN(SI ROMANESC),voi MARII JUSTITIARI sunteti PERFECTI?????????CHIAR NU AVETI NIMIC SA VA REPROSATI ?????????Si nu uitati un lucru:Dumnezeu are o protectie speciala pentru victime!!!
Postat 14 Aprilie 2011, 18:04 de un biet credincios
ai grija
Nu stiu cine esti si nici nu vreau sa aflu dar daca esti in stare de atata ura,mai ales acum,in Postul Mare,ti-o spun cu toata convingerea si sinceritatea ca ai nevoie de ajutor !!!"CINE RIDICA SABIA DE SABIE VA PIERI !"si cine tot ameninta cu "rusinea"si "puscaria",de ele va pieri!!!Nu pot decat sa te compatimesc caci grele incercari te asteapta pana te vei intoarce la Dumnezeu!!!
Postat 14 Aprilie 2011, 17:48 de un biet credincios
oare cine ameninta
Atat de mult invocati cuvintele "rusine"si "puscarie" si apoi va plangeti ca altii ameninta!Toate se vor intoarce impotriva voastra pentru ca este o lege divina in acest sens!Cu functie sau fara functie,d-na Ruge are o demnitate,o evolutie morala pe care voi nu o s-o atingeti nici in trei mii de ani!!!
Postat 14 Aprilie 2011, 17:34 de ab-ba
RUGE
mai sa vezi si sa nu vezi am ONOARES\A sA VB CU DOAMNA RUGE?VA CA STITI SA AMENINTATI F BINE ,DACA STITI CA NU ATI GRESIT DC MAI RECTIONATI ,VA JUSTIFICATI .RUSINEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postat 14 Aprilie 2011, 12:29 de PRO AVA
ava-ee
N-am fi crezut ca sunteti atat de murdari,acum stim de unde ni se trag atatea mizerii care ni se fac in ultimul timp(pana acum doar banuiam)dar va veni vremea sa platiti pentru toate acestea caci viata nu iarta pe nimeni.Daca vreti neaparat razboi,il veti avea si inca unul pe viata si pe moarte dar avand in vedere ca nu ne intereseaza functii si alte lucruri de genul acesta,inca va mai rugam,la modul cel mai civilizat posibil,SA NE LASATI IN PACE !!!
Postat 14 Aprilie 2011, 10:28 de colateral s.r.l.
frineds
deja dati in paranoia si personalitate dubla,santem un grup de cetateni:)))))))land of jokes nu cumva si profund impresionati separe ca nu mai exista demnitate daca nuh acepta ca a gresit a incalcat regulamentul ce tot o scaldama de impresionare etc vai vai
Postat 14 Aprilie 2011, 07:48 de ava-ee
ava-ee
Razbunarea, este ,de departe, cea mai de jos treapta pe care poate cobora un om.Dar cand te razbuni si pe cunostintele,prietenii,vecinii,etc.celui in cauza,parca seamana a dementa !!!Urmeaza rudele???Pana la ce grad???
Postat 14 Aprilie 2011, 01:20 de aba
pro -ava-ee
Suntem un grup de cetateni profund impresionati de contributiile dvs. valoroase la inaltarea sistemului educational romanesc pe cele mai inalte culmi ale progresului si civilizatiei si va stam oricand la dispozitie cu dovezi in acest sens.Si daca tot vorbiti despre rusine ,de ce nu va este,macar asa un piccccc???
Postat 14 Aprilie 2011, 00:44 de aba
SACATARSA A COMUNA YYAAYTA
DOMNA RUGE A PRIMIT BANI NU A ADUS LA MAMA EI DE ACASA TOATE SCOLILE BIHORENE ARATA BINE ASA CA VA ROGGG
Postat 13 Aprilie 2011, 17:56 de LUPULDINTILEAGD
masca
Da interesati sunteti de postul de director la Transilvania.... oare nu ar trebui sa va aratati competenta mai intai si apoi sa vedeti daca sunteti capabili/ aveti timp si urmariti fiecare miscare a doamnei Ruge....altceva nu aveti ce face? sau vreti sa mergeti la totul gata facut? nu se vede ca e o scoala bine ingrijita? cati profesori sunt nemultumiti? si elevii trbuie sa inregistreze profesorii? sau isi fac bine treaba?oare?
Postat 13 Aprilie 2011, 17:12 de friends
SACATARSA A COMUNA YYAAYTA
ACOLO ESTE UN LICEU UN COLEGIU TEHNIC NU GRUP SCOAR ,SAU SCOALA AJUTOARE AR TREBUI SA FIE UN STANDARD NU AM DEFICINETE LOCOMOTORI ELEVI SAU DE ALT FEL RUSINE!!!1
Postat 13 Aprilie 2011, 16:33 de LUPULDINTILEAGD
lupu
ELEVI AU PRET DOMNA RUGE DUMNEAVOSTRA I CONSIDERATI OBIECTE ,DACA FIECARE AU VALORE PT SALARIUL DVS RUSINEE!!!
Postat 13 Aprilie 2011, 16:32 de LUPULDINTILEAGD
lupu
CE LUCRURI BUNE CA SE FUMEAZA SI SE CONSUMA ALCOOL IN SCOLA ,ASTA SE VAND IN SCOALA PRODUSE NESANATOSE SUCURI ACIDULATE CHIAR DACA IS INTERZISE ,ESTE MEMOBRABIL CE -A CE FACUT DOMNA RUGE MEMORABIL
Postat 13 Aprilie 2011, 16:28 de MARTORZ
lupu
VADA CA DOMNA RUGE NU ARE ALTECEVA DE FACUT DE CAT SA STEA PE E BIHREANUL SI SA BAGE COMENTARI DE PE DIFERITA NUMEA BRAVO DOMNA RUGE BV BV BV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!UN EXEMPLU DEMN DE LUAT
Postat 13 Aprilie 2011, 16:26 de MARTORZ
obiectivitate
Poate ar trebui sa adunam vreo 20 de directori si din toti poate am face unul perfect:sa stie sa comunice,sa fie obiectiv,moral ,competent,etc. dar mai presus de toate SA SE VADA CEVA DE PE URMA LUI ! Perfectiunea nu exista dar trebuie sa recunoastem ca de pe urma d-nei Ruge SE VAD FOARTE MULTE LUCRURI BUNE!!!
Postat 13 Aprilie 2011, 16:22 de oficialul
martor d
d-na Ruge este o perfectionista si in goana dupa perfectiune si-a calcat uneori in picioare colegii,cred ca asta trebuie sa plateasca acum ...
Postat 13 Aprilie 2011, 16:11 de dicu
martor y
nu cred ca ai cunoscut oameni rai cu adevarat si de aceea spui ca Ruge este rea,eu am cunoscut si sa-i fereasca D-zeu si pe dusmani de oameni perversi,de oameni fara Dumnezeu
Postat 13 Aprilie 2011, 15:47 de orfeu
martor y
am lucrat in scoli unde directorii le faceau dusmanilor cele mai oribile lucruri,poate de aceea apreciez faptul ca macar d-na directoare spune in fata ce are de spus
Postat 13 Aprilie 2011, 15:41 de orfeu
lupu
DOMNA RUGE SI -A CREAT O CARCATITA IN JURAL DANSEI ,IN TOTDEAUNA A FOST O PERSONA RAUTACIOSA ,MARTOR OCULAR
Postat 13 Aprilie 2011, 15:33 de MARTORZ
martor y
ai dreptate ,hercule,de obicei oamenii de caracter au probleme de comunicare,eu nu zic,vorba dulce mult aduce dar cunosc oameni care in fata is numai miere si cand ai plecat spun despre tine cele mai oribile lucruri,pe d-na Ruge n-am auzit-o barfind pe nimeni ,nici chiar pe dusmani dar trebuie sa invete sa comunice mai bine cu oamenii,sa si-i apropie,sa-i respecte,sa nu-i intepe tot timpul!
Postat 13 Aprilie 2011, 15:30 de orfeu
lupu
IN SCOALA ACCEA EXISTA DIRECTOR ADJUNCT ASA CA NIMENI NU ARE NEVOIE
Postat 13 Aprilie 2011, 15:16 de MARTOR4
martor x
da,d-na Ruge are niste probleme la capitolul comunicare,dar am apreciat la dansa de-a lungul anilor faptul ca nu a sapat pe nimeni pe la spate,chiar si pe dusmani i-a ajutat si nu i-a vorbit de rau niciodata,oricat era de suparata pe dansii.Mie mi-e paralel cine o sa fie director dar mai degraba prefer totusi un "tiran" pe fata decat o lichea pe la spate...
Postat 13 Aprilie 2011, 15:15 de hercule
martor 3
Au mai fost si altii contactati cu scopul de a o inregistra pe d-na Ruge,promitandu-li-se postul de adjunct dar nu le-a mers,aveti grija ca ati facut pact cu diavolul cand ati acceptat asta si de obicei,drept "rasplata",acesta isi "lichideaza"colaboratorii!!!
Postat 13 Aprilie 2011, 15:04 de ulise
lupu
MARTORII IS SI ALTI PROFESORI DAR DIN CAUZA CA TIRANIEI DOMANEI RUGE NU TOTI AU CURAJ ASA CA VA ROG JOS TIRANU JOSS
Postat 13 Aprilie 2011, 15:01 de DEA
martor
dupa ce-si vor atinge scopul,se vor lepada de voi ca de o masea gaunoasa,cred ca e de preferat un om integru moral ca d-na Ruge chiar daca a mai gresit la comunicare decat unul mieros care infige cutite pe la spate!!!!!
Postat 13 Aprilie 2011, 14:52 de eneas
martor
ce v-au promis cei pentru care lucrati,postul de director adjuct??????????????au mai fraierit si pe altii cu promisiuni din astea !!!!!!!!!!!!
Postat 13 Aprilie 2011, 14:41 de eneas
martor
care inregistrari,alea pe care le-ati trucat voi????????????ORICUM NU SE ADMIT CA PROBA IN INSTANTA !!!!!!!!!!!!!!!!!
Postat 13 Aprilie 2011, 14:37 de eneas
martor
D-na Ruge nu a spus niciodata sa dam minim 5,am fost de fata si abia astept sa ma duc de martor,sper sa-i conving si pe altii,ca e post si ne bate D-zeu daca nu spunem adevarul,s-a umflat orezu in cativa colegi pentru ca le-a facut observatie sa nu mai dea note asa mici,acei colegi lucreaza pt. cineva de la inspectorat dar o sa vada ei cum acele persoane o sa le intoarca spatele la o adica.
Postat 13 Aprilie 2011, 14:34 de eneas
lupu
INREGISTRILE SPUN TOTUL
Postat 13 Aprilie 2011, 14:26 de DEA
parere 2
va contrazic,domnule Anatol,studiati figura d-lui inspector general,exprima multa evolutie,si chiar vorbeste si se poarta ca un om evoluat,poate se mai schimba ceva si in tara asta.
Postat 13 Aprilie 2011, 14:02 de dante
lupu
si eu aM o figura nobila care insala :)))ce is vb astea DOMNA DIRECTOARE A INCALCAT REGULAMENTUL SCOLAR DUMNEAEI NU POATE OBLIGA UN PROFESOR DE NOTE DE LA 5 CAND REGULAMENTUL SPUNE DE LA 1 CE ,ISI FACE PROPIILE REGULI SE AFLA IN JUNGLA DUMNEAI I PLATITA DE STATUL ROMAN SI DE CETATENI,SI TRBE SA RESPECTE UN REGULAMENT.,
Postat 13 Aprilie 2011, 14:01 de dorel
lupu
o alta concluzie a incalcat regulament scolar doamna ruge sau nuh?sa aud cce tot o spalati pe cap si o pieptanati ii incalcat sau nuh,?asa ca va rog trebe sanctionata
Postat 13 Aprilie 2011, 13:54 de dorel
parere
n-o cunosc pe doamna asta dar din poza pare o persoana evoluata ,are trasaturi fine,,o figura rasata,ma mir ca a ajuns in functie ca de obicei cei cu functii in tara asta au figuri de interlopi,de bisnitari sau de dame de consum.Sunt sigur ca va fi schimbata,nu corespunde profilului de sef intr-o tara nenorocita ca asta.
Postat 13 Aprilie 2011, 13:54 de anatol
alt fel de concluzie
in tara asta cei care fura o gaina sunt pusi la zid ,sunt dati in presa,sunt condamnati,cei care fura mii si milioane de euro se plimba in limuzine luxoase,sfidatori,ascunsi bine la umbra "marilor corupti" de genul directoarei fraiere.Intr-adevar l-ati gasit pe "acarul Paun".
Postat 13 Aprilie 2011, 13:43 de inoan
o alta concluzie
cand o sa asistam si noi,opinia publica,la schimbarea civilizata a unui director,cu argumente obiective si solide ,fara inscenari de doi bani,fara a razbate de la o posta izul scarbos al razbunarilor personale,al intereselor meschine,al setei de putere pt. care unii isi calca in picioare si bruma de demnitate umana pe care o mai au
Postat 13 Aprilie 2011, 13:32 de vladimir
o alta concluzie
as vrea sa te intreb daca cunosti situatia din alte scoli,unde directorii stau picior peste picior si-i doare-n c......de scoala,si is foarte bine vazuti si nu apar prin ziare,probabil la afacerile pe care le invart, ce-i pentru ei 2000 de euro sa-i mituiasca pe ziaristi sa nu apara articolul,eu tot cred ca directoarea asta este o mare fraiera asa cum recunostea cu cinism un confrate de-al ei,sper sa invete ceva din toata tarasenia asta,cel putin ca facerea de bine este......de mama!
Postat 13 Aprilie 2011, 13:14 de dicu
ava
o conncuzie cam lunga si nu trebe postata 3 ori sau incerci sa impui ca orice tiran ca si directoarea is pasa si de elevi,de acord dar mai mult de interesele proprii ,cum se face ca la chioscul din scola se vinde sucuri acidulate ,produde panificatie cand lege interzice rusineee!!!!!!
Postat 13 Aprilie 2011, 12:51 de friends
concluzia mea
d-na directoare a facut enorm de multe lucruri bune in acea scoala iar \\"cele rele\\" nu le-a facut nici din rea intentie nici pt.ca ar fi corupta.A intervenit ca elevii sa nu mai fie terorizati cu note de 2 si 3,sa fie intelesi dimineata daca intarzie putin din cauza autobusului. eu nu cred ca mai exista in bihor un director caruia sa-i pese atat de mult de scoala si de elevi si cred ca din cauza asta a ajuns aici.
Postat 13 Aprilie 2011, 11:51 de ada
sa n-o mai lungim
vad ca stii sa scrii si corect,cred ca te ascunzi sub postura de fost elev,iti spun cu toata convingerea,d-na directoare nu este corupta,pur si simplu ARE UN SUFLET MARE si ii ajuta pe toti ,poate asta e defectul ei,stii povestea cand cineva ajuta o batrana sa treaca strada si ea nu vroia de fapt sa treaca strada.
Postat 13 Aprilie 2011, 11:36 de blue
friends
DECI RECUNOSTI CA DIRECTOAREA II CORUPTA BRAVOO:))))))DATI MANA CU CORUPTIA PE PROPIILE MELE FORTE AM LUAT EXAMENELE .CHIAR DACA NU A FOST UN EXAMEN CINSTIT
Postat 13 Aprilie 2011, 01:27 de friends
niciodata
dar tot nu pot sa nu ma intreb,tu in ce secol ai fi trecut clasa cu aceasta romaneasca fara interventia d-nei directoare??????
Postat 13 Aprilie 2011, 01:08 de aaa
niciodata
niciodata un director nu va putea multumi pe toata lumea,cred ca e foarte important,pentru devenirea noastra ca oameni adevarati sa stim aprecia calitatile unui om,s-o lasam mai moale cu criticile si sa ne intrebam daca,noi,in locul acelui om,am fi facut mai mult...
Postat 13 Aprilie 2011, 01:05 de aaa
friends
OK IS DE -ACORD CA NU POTI MULTUMI PE TOTI,DA CE A PROPUS DOMNA RUGE CA NOTELE SA INCEPA DE LA 5 CONTRAVINE REGULAMENTULUI SI TREBE SANCTIONATA NOTELE INCEP DE LA 1 ,CE CEA FACUT DUMNEAI ESTE INTIMIDARE CU CADRELE DIDACTICE SA ISI CAUTE LOC DE MUNCA ,SINCER NU MAI ARE SENS SA NE CERTAM ,NE IROSIM ENERGIE PUTEM FACE LUCRURI MA I BUNE ,
Postat 13 Aprilie 2011, 01:05 de friends
niciodata
niciodata un director nu va putea multumi pe toata lumea,cred ca e foarte important,pentru devenirea noastra ca oameni adevarati sa stim aprecia calitatile unui om,s-o lasam mai moale cu criticile si sa ne intrebam daca,noi,in locul acelui om,am fi facut mai mult...
Postat 13 Aprilie 2011, 01:04 de aaa
niciodata
niciodata un director nu va putea multumi pe toata lumea,cred ca e foarte important,pentru devenirea noastra ca oameni adevarati sa stim aprecia calitatile unui om,s-o lasam mai moale cu criticile si sa ne intrebam daca,noi,in locul acelui om,am fi facut mai mult...
Postat 13 Aprilie 2011, 01:02 de aaa
friends
EU NU AM CALITATEA SA PROPUN PE CINEVA INSPECTORATUL ESTE IN STARE
Postat 13 Aprilie 2011, 00:53 de friends
friends
VI SE PARE NORMAL CA PROFESORA DIN SCOALA SA AIBA RELATII CU ELEVII ,INTIME IN FIECARE AN ALT ELEV STIE DOAMNA CINE II SI MANAGERUL MUSAMALIZEAZA VA ROG
Postat 13 Aprilie 2011, 00:51 de friends
friends
EXISTA UN DUMNEZEU CAR VEDE TOT ,SI DREPTATE TRIUMFA ,NU EL STIE CAT RAU A FACUT SCOLI RUSINEE DOAMA RUGE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Postat 13 Aprilie 2011, 00:49 de friends
daca
hei,friends,pe cine propui de director??????????????
Postat 13 Aprilie 2011, 00:48 de aaa
daca
dupa cum scrii romaneste nu ma mir ca ai cazut bacul,era culmea sa-l treci,directoarea va ajuta si ea cat poate dar in cazul tau e prapad!!Tare mult suflet a pus directoarea pt.voi,chiar nu merita sa-i doriti puscarie!!!!!!!!!!!!!!!!1
Postat 13 Aprilie 2011, 00:43 de aaa
daca
daca intr-adevar esti elev ,cineva sta in spatele tau ca la varsta ta nu poti fi atat de pervers incat sa doresti puscarie unor oameni care nu ti-au dorit decat binele!!!!
Postat 13 Aprilie 2011, 00:36 de aaa
friends
EU ANU TRECUT AM TERMINAT CLASA 12 IN ACEL LICEU SI AM AVUT DE SUFERIT EU SI COLEGI MEI ,AM CAZUT PE CAPETE DIN CAUZA CONFLICTELOR DOAMNE DIRECTORE ,SAU ADUS PROFESOR SLAB PREGATI IN ACEEA SCOLA CEI RECENTI IN ULTI ANI JUMATE SE STIU EI ,SCOALA ARATA BINE,DAR SA NE UITAM CE PROSTI A FACUT PE BANI PUBLICI A PUS GRESIE PROSTA CALITATE CARE S-A CRAPAT DUPA O LUNA DE LA PUNEREA EI SI SFATUL DIRECTOREI ERA SA NU MA I CIRCULAM ASA DES VA ROG AM DRETPUL SA MA REVOLT PT TREBUIE O SCHIBMARE IN BINE ,PALAT NU POTI SA SPUI CA II ,, SAU PUS CAMERA SUPRAVGHERE NICI MACAR NU IS FOLOSITE TE ROG
Postat 13 Aprilie 2011, 00:35 de friends
de ce
incidente se pot intimpla oriunde,scolile sunt vechi,in unele chiar ploua,daca n-ar fi fost bani din proiecte cu ce s-ar fi reparat tavanul ?????????de ce nu aveti taria sa recunoasteti niste merite,comparativ cu alte scoli chiar e palat,daca aveti obiectii de ce nu le faceti intr-un mod civilizat si corect???????????
Postat 13 Aprilie 2011, 00:26 de aaa
friends
EU IS ELEV DACA VREI ITI LAS O ADRESA DE MAIL SI VB SAU NE INTALNIM SA MA VEZI UNA ALTA SE FACE O ANCHETA , VA AVEA UN REZULTAT NUH
Postat 13 Aprilie 2011, 00:15 de friends
triller
atata esti tu fost elev cat is eu calugar!!!!!!!
Postat 13 Aprilie 2011, 00:12 de cetateanul turmentat
friends
OK IS FACUTE LUCRURI BUNE DAR CAND A CAUZT TAVNUL ETAJUL 3 ANUL TRECUT SI SA MUSAMALIZAT NU VB FARA STIRE ELEVI AU FOST MINTI CA SE SCHIMBA CALORIFERELE AU FOST INCHIS ETAJUL 3 SAP ,DACA VREI STAI MAI APROPE PRIN SCOLA PALAT NU ESTE ESTE O SCOALA DECENTEA
Postat 13 Aprilie 2011, 00:10 de friends
triller
maine reziliez contractul de cablu,mai bine va urmaresc pe voi ca e de gratis dar tot nu inteleg cum poate fi un gunoi o persoana care a transformat scoala aia intr-un palat si care s-a zbatut atata ca sa aveti salarii.,si tot nu inteleg cum li se, da aviz psihiatric ,toamna, unor persoane care urasc copiii !!!!!!!!!
Postat 13 Aprilie 2011, 00:06 de cetateanul turmentat
friends
MIE IMI PASA NU IS PARSIV CA ALTI EU IS UN FOST ELEV SI STIU CE SE INTAMPLA ,AM VAZUT CUM II TOT MECANISMUL SI IMI ESTE SCARBAAAAA SCOALA DECADE TOT MAI MULT
Postat 12 Aprilie 2011, 23:57 de friends
eee
si daca ii faceti pe elevi boi,scroafe,vaci si ii terorizati,nu o sa ajunga asistati social????????cred ca tu ai nevoie de asistenta psihiatrica,cat mai urgent
Postat 12 Aprilie 2011, 23:55 de eee
eee
draga doamna sau domn ,chiar ca nu ai nici un Dumnezeu daca faci pe un semen de-al tau gunoi ,cred ca ai nevoie de ajutor!
Postat 12 Aprilie 2011, 23:49 de eee
eu tot nu inteleg
Toate ca toate dar eu tot nu inteleg_sefia unei scoli este o miza chiar asa de mare incat sa merite toate astea???????Chiar asa de mare-i foamea in tara asta????????????
Postat 12 Aprilie 2011, 23:44 de cetateanul turmentat
friends
de ce il bagam pe DUMNEZEU IN POVESTEA ACESTA MAI BINE LASAM UN GUNOI SA CONDUCA PROST O SCOLA CE O A NU O SAFIE NISTE ASISTATI SOCIALI DACNU IS OBISNUITI IN LICEU SA LUPTE PT CEVA DACA DOMNA DIRECTORE LE PERMITE TOTUL SE IMBATA LA SCOALA RUSINE!!!!!1
Postat 12 Aprilie 2011, 23:36 de friends
ai grija ce doresti la altul
stimata doamna sau domn ,din invatamant sau de oriunde ai fi ,nu dori puscarie la nimeni ca o sa ajungi tu acolo,nu sapa groapa altuia ca o sa cazi in ea ,si nu pentru ca zic eu ci pentru ca exista niste legi divine carora nimeni nu li se poate sustrage.E Postul Pastilor si tare-l superi pe Dumnezeu cu asemenea ganduri,mai bine roaga-l pe Doamne-Doamne sa te curete de ura si sa te ajute sa-ti iubesti aproapele!!!
Postat 12 Aprilie 2011, 23:32 de lan
friends
din pacate scoala decade din pct vb educatioanl ,nu is si lucruri bune facute sigur care le merit directoare ,dar din pacte rezultatele scoli la sf la clasa 12 is tot mai proste ,mangerul este de vina si pt asta rusineeeE!!!!!
Postat 12 Aprilie 2011, 23:25 de friends
EEE
Urmaresc de cateva zile aceasta telenovela,intimplator pe unii actori ii cunosc,este incredibil ce se intampla,n-am auzit pe niciunul sa vorbeasca despre calitatile celuilalt,sa aiba minimum de fair-play sa-si recunoasca reciproc meritele ,in schimb persoane care se vand pentru un pumn de arginti vorbesc despre decadenta sistemului de invatamant,ele cred ca daca arata cu degetul spre altii ,scapa!NU MAI JUDECATI PE ALTII,fratilor ca e mare pacat in fata lui Dumnezeu si o sa-l platiti cand va fi lumea mai draga!
Postat 12 Aprilie 2011, 23:15 de FUEGO
friends
asemenea oameni is rusine pt invatamant rusine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!asemenea oameni la puscarieee
Postat 12 Aprilie 2011, 22:36 de friends
veritas
daca vreti sa-i vedeti pe cei care contribuie la decaderea invatamantului romanesc,UITATI-VA LA VOI INSIVA !!!cand nu veti mai avea nimic sa va reprosati(asta ar trebui sa fie peste o mie de ani),uitati-va si la altii!Cum spunea Veritas,aveti grija de bubele voastre si daca ura furibunda nu v-a intunecat de tot ratiunea,opriti-va pana nu e prea tarziu !!!
Postat 12 Aprilie 2011, 22:06 de alter ego
NIHIL SINE DEO
Nu mai dati cu noroi in oameni numai pentru ca au reusit in viata,pentru ca nu suportati calmul ,taria,echilibrul,integritatea lor.Lovindu-i,nu reusiti decat sa decadeti si mai mult(daca e posibil!!!!)!NU LOVITI CU PIETRE!Aveti grija de \\\\\\\"bubele\\\\\\\"voastre,unele sunt chiar penale(la propriu) si ca sa fiti in continuare STALPII INVATAMANTULUI ROMANESC aveti nevoie,in primul rand,de LIBERTATE !!!
Postat 12 Aprilie 2011, 21:01 de veritas
stupoare
este foarte trist ca va balacariti unii pe altii,acum in Postul Mare,n-am nimic cu povestea asta dar cand ai ceva cu un om,nu cred ca e normal sa te razbuni si pe rude si pe prieteni,reali sau presupusi si pe vecini si pe tot neamul !!!!!!
Postat 12 Aprilie 2011, 20:28 de ooo
prieteni apripIATI
MAI FRIENDS SI VOI AVETI ACELASI STUDII CASI DIRECTOAREA COOL ?SAu poate nu stiti cat este de scolita faculatate terminata fara frecventa doctorat turism agricol studii cercetara la avicola sa.bravo!!!!!!!bravo!!!!bun manager destetpti oameni
Postat 12 Aprilie 2011, 14:58 de SEEVER
asa este
da,intr-.adevar,asa este
Postat 12 Aprilie 2011, 11:59 de ade
alt fel de valoare
n-o mai faceti politruc pe directoarea de la saguna,toata lumea de acolo,fara exceptie ,este fericita ca a scapat de cealalta,adevarul ca asta noua stie sa comunice,stie sa-i rezolve la fiecare doleantele,raspunde frumos la toti,este pozitiva,a ajutat pe fiecare,afacut sa iasa catedra la toti,a dat zi libera la cine a avut nevoie,a ajutat pe cei care doresc gradatie,lumea nu mai e atit de timorata,de crispata,de terorizata cum era cu cealalta
Postat 12 Aprilie 2011, 11:49 de comuniunea locala
realitate
sunt mama a 12 copii,uniiau facut liceul la vuia,altii la brancusi,transilvania,cfr,saguna,etc.e adevarat ca la romana,matematica ,fizica,chimie abia treceau clasa dar la meserie erau buni,acum sunt raspanditi in cele 4 zari,sunt apreciati in munca lor,si s-au descurcat f.bine cu ceea ce au invatat la aceste scoli,nu stiu de va tot denigrati singuri,toti castiga intre 2000 si 7000 de euro pe luna,au case,masini si n-ar mai veni in tara pentru nimic in lume ,au zis ca pe acolo oamenii se ajuta intre ei nu se barfesc ca la noi,poate barfa se invata chiar de la profesori.
Postat 12 Aprilie 2011, 11:15 de o mama
Ece!
Priviti de la cine asteptam sa ne educe copiii: directorul xyz care scrie "salar" in loc de "salariu"; cadrul didactic cu multe grade care semneaza ygrec si scrie "de aceia" in loc sa scrie "de aceea"; cadrul didactic care semneaza onestul scrie "sa fie vanati chiar asa copii dvs." in loc de "copiii" cu trei "i". Ca sa nu vorbim de fraze, idei, abuzul de majuscule si semne de punctuatie. Sunteti praf si pulbere! Scuza ca nu ati fi profesori de limba romana este inacceptabila.
Postat 12 Aprilie 2011, 09:54 de Lacatus mecanic
directoarea fraiera
sunt director de scoala si as numi-o pe aceasta colega a mea nu cool ci fraiera!!! de ce s-a expus la astfel de riscuri???intr-adevar acum scolile sunt in competitie,n-ai elevi,NU EXISTI,daca unii profesori nu inteleg ceea ce trebuie sa inteleaga i-as anunta pur si simplu ca o luna,doua,trei,dupa caz,RAMAN FARA SALAR!!!!!!!!!!(se stie ca finantarea este pe elev)!Eram tentat sa procedez si eu ca ea,ce bine ca acuma suntem avertizati,totusi ar trebui s-o compatimiti,sa intelegeti ca a vrut sa nu va lase fara salar,situatia cu numarul de elevi este drastica,peste cinci ani nu mai raman nici jumatate din scolile de acum!!!
Postat 11 Aprilie 2011, 23:48 de xyz
rusine
am lucrat zece ani in invatamant si de atunci am mai lucrat si in alte domenii dar nu am vazut si nu am auzit nicaeri barfa ca in invatamant!!! am muncit enorm ca sa-mi dau gradele didactice dar nu am mai putut rezista mancatoriei,barfei,intrigilor de tot felul.Cred ca de aceia ii percepe lumea atit de urat pe profesori,cred si eu ca isi merita soarta!MAI BINE CAUTATI ADEVARATII CORUPTI DIN SISTEM<FACETI GREVA GENERALA DECAT SA VA MANCATI INTRE VOI SI SA FACETI JOCUL CELOR CARE VA DEZBINA SI VA MANIPULEAZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postat 11 Aprilie 2011, 23:23 de ygrec
vai de voi
asist cu stupoare la modul cum va balacariti unii pe altii si va mai numiti cadre didactice!!!!!!!!!!!!!!!!!chiar nu vedeti cum isi bat joc de voi guvernantii,sefii,elevii,parintii????????????????????sunteti coate goale cu totii,nu aveti dupa ce bea apa,circulati cu tramvaiul,umblati zdrentarosi si jerpeliti dar va porcaiti unul pe altul pentru niste salarii de mizerie,VA MERITATI SOARTA PENTRU CA IN LOC SA FITI UNITI VA BARFITI CA NISTE TATE ANALFABETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postat 11 Aprilie 2011, 23:05 de icsulescu
de ce
noi tot nu intelegem ce are aceasta directoare cu lipsurile sistemului de invatamant,nu toti copii sunt de gojdu sau eminescu dar si ceilalti trebuie ajutati si intelesi,oare nu este mai important sa desfasoare o munca cinstita,sa fie niste meseriasi buni si apreciati decit sa fie toti genii?????????????cine ar face anumite munci in acest caz????????????de ce trebuie sa jigniti elevii care nu sunt la gojdu sau eminescu??????????ei nu sunt oameni????????????oare societatea are nevoie numai de savanti??????????
Postat 11 Aprilie 2011, 22:40 de un grup de parinti
adevar
sunt cadru didactic,am fost in liceul Transilvania cu ocazia diferitelor concursuri scolare si am ramas profund impresionata de conditiile de lux din acea scoala,de ordinea si disciplina de acolo !cum puteti pune la zid o directoare care a luat apararea elevilor navetisti(era vorba de absentele elevilor de la prima ora in caz ca intarzie autobusul)!!!!!!am inteles ca fondurile pentru tot ce s-a facut acolo provin din proiecte ,ceea ce spune foarte mult despre competenta d-nei directoare!Si chiar va convine STIMATI PARINTI sa fie vanati chiar asa copii dvs.de profesori fara suflet care nu le ofera nimic???Nu credeti ca ar mai trebui si intelesi,ascultati,consiliati ci numai vanati,amenintati,jigniti???????????????
Postat 11 Aprilie 2011, 22:22 de onestul
adevar
sunt cadru didactic,am fost in liceul Transilvania cu ocazia diferitelor concursuri scolare si am ramas profund impresionata de conditiile de lux din acea scoala,de ordinea si disciplina de acolo !cum puteti pune la zid o directoare care a luat apararea elevilor navetisti(era vorba de absentele elevilor de la prima ora in caz ca intarzie autobusul)!!!!!!am inteles ca fondurile pentru tot ce s-a facut acolo provin din proiecte ,ceea ce spune foarte mult despre competenta d-nei directoare!Si chiar va convine STIMATI PARINTI sa fie vanati chiar asa copii dvs.de profesori fara suflet care nu le ofera nimic???Nu credeti ca ar mai trebui si intelesi,ascultati,consiliati ci numai vanati,amenintati,jigniti???????????????
Postat 11 Aprilie 2011, 22:13 de onestul
ava
pro-marina probail comentarile acestea is puse de cei care cotizeaza sa ramana pe post la scola care is complici la decaderea sistemului educational rusineeeee!!!!!
Postat 11 Aprilie 2011, 21:45 de ee
Pro_Mariana
Doamna Directoare este un manager foarte bun! cine doreste sa o inlocuiasca de ce nu are curajul sa concureze cinstit? Scoala este una dintre cele mai curate scoli si nu putem spune ca a fost asa inainte de a ajunge doamna Ruge director. Oare nu ne dorim elevi educati, scoli curate si ingrijite? Felicitari doamnei directoare! si cei care nu aveti loc de ea poate va faceti in alta parte...mai sunt liceeee
Postat 11 Aprilie 2011, 17:45 de friends
Pro_Mariana
Doamna Directoare este un manager foarte bun! cine doreste sa o inlocuiasca de ce nu are curajul sa concureze cinstit? Scoala este una dintre cele mai curate scoli si nu putem spune ca a fost asa inainte de a ajunge doamna Ruge director. Oare nu ne dorim elevi educati, scoli curate si ingrijite? Felicitari doamnei directoare! si cei care nu aveti loc de ea poate va faceti in alta parte...mai sunt liceeee
Postat 11 Aprilie 2011, 17:45 de friends
Pro_Mariana
Doamna Directoare este un manager foarte bun! cine doreste sa o inlocuiasca de ce nu are curajul sa concureze cinstit? Scoala este una dintre cele mai curate scoli si nu putem spune ca a fost asa inainte de a ajunge doamna Ruge director. Oare nu ne dorim elevi educati, scoli curate si ingrijite? Felicitari doamnei directoare! si cei care nu aveti loc de ea poate va faceti in alta parte...mai sunt liceeee
Postat 11 Aprilie 2011, 17:45 de friends
Pro_Mariana
Doamna Directoare este un manager foarte bun! cine doreste sa o inlocuiasca de ce nu are curajul sa concureze cinstit? Scoala este una dintre cele mai curate scoli si nu putem spune ca a fost asa inainte de a ajunge doamna Ruge director. Oare nu ne dorim elevi educati, scoli curate si ingrijite? Felicitari doamnei directoare! si cei care nu aveti loc de ea poate va faceti in alta parte...mai sunt liceeee
Postat 11 Aprilie 2011, 17:45 de friends
subtire
de dat "sfaturi" si scris tampenii e simplu. mai greu e cu solutia...
Postat 10 Aprilie 2011, 04:29 de tzig-guitz
parerea mea
Eu nu cred ca Doamna Director vrea copii....prosti. Eu nu asta am inteles din articol, nici prosti, nici chiulangii. Eu vad , in sfarsit, o alta abordare a managementului unei institutii de invatamant. Am vazut in demersurile Doamnei Director, in sfarsit ,ideea ca scoala vine spre si pentru elev, nu elevul catre scoala..si asta ar trebui sa fie lege! Noi suntem datori sa ne educam copiii.....si unde ne trimitem copiii?...unde e mai bine!.....si unde e mai bine?.....acolo unde copilul meu e ascultat, inteles si educat. Bineinteles, daca i-am dat cei sapte ani de acasa. Pentru educatie avem nevoie de profesori, de fapt ce inseamna « profesor »…… mai mult dascal. Dascali adevarati care nu isi pot permite sa puna nota 2, pentru ca prin asta se descalifica ei insisi, ci care ….(stiti ca exista obligatia profesorilor la ore de meditatii pentru acei elevi care nu pot asimila materia in orele standard?)…fac tot ce pot ei ca elevii sa aiba sansa sa mearga mai departe. Eu nu cred in profesorii care dau note de 2 sau 3 sau4…….mai ales daca asta este media clasei. Doamna Director, spuneti-ne ce zic parintii. Eu cred ca asta e cel mai important, cata vreme cei care, cica conduc actul educational in tara asta, sunt prea ocupati ca sa se ocupe, zic ei, chiar de educatie,si nu ne raspund petitiilor noastre . Copiii, adica elevii, sunt singurii importanti in aceasta ‘ecuatie’.
Postat 08 Aprilie 2011, 22:54 de otilia_jugrestean
vai
cum dispar comentarilee :)) acel om nu este director este comerciant face profita de pe urma elevilor care ,sunt rezultatele de bacalaureat al scoli praf ,foarte multi cazuti din cauza prostul mangement afaraaa acolo exista ,si profesori foarte buni da 70 la suta din ei praff
Postat 08 Aprilie 2011, 15:25 de didi
vai si amar ce cadre didactice avem
POATE CA D-NA.DIRECTOARE ARE DREPTATE. COPILUL MEU A FOST LA TRANSILVANIA, A AVUT NISTE DOBITOCI DE PROFESORI. PROF.IANCEU DACA BINE RETIN DE ISTORIE LA TERORIZAT PENTRU NUMELE PE CARE-L POARTA , NI-I PLACEA NUMELE COPILULUI, AU FOST 4 ANI DE COSMAR CU ACESTI PROF. PROF.SUNT NISTE INCOMPETENTI , DAU NOTE PE REFERATE LUATE DE PE INTERNET-PAI CE PROF. SUNT ASTIA. LA FEL SE INTAMPLA SI IN ALTE SCOLI. VAI DE INVATAMANTUL ROMANESC -SI MAI VOR SALARII CAND AU O CATEDRA DE 15 ORE/SAPT.SI REZULATTE NIMIC. CA PARINTE ESTI OBLIGAT SA-L DAI LA ORE IN PARTICULAR CA SA STIE CEVA COPILUL.POATE PROF.COOL ARE DREPTATE- CEI MAI TAMPITI PROF.SUNT SI CEI MAI INTEPATI. HOOOOOOOOOO INVATAMANTUL ROMANESC.CA SA NU MAI VORBIM CA ORELE IN PARTICULAR NE COSTA ................ SI OARE CATI PROF. PLATESC IMPOZIT LA STAT PENTRU ORE. VA SPUN CA IN BIHOR SUNT 3 CADRE DIDACTICE CARE AU DECLARAT CA DAU ORE IN PARTICULAR ...RESTUL!!!!!!!!!!! RUSINE PROFESORILOR.
Postat 08 Aprilie 2011, 08:45 de parinte
Acarul Paun
Uuuraaa! L-ati gasit pe acarul Paun! Aceasta doamna directoare este vinovata pentru toate hibele sistemului de invatamant (programa scolara stufoasa, manualele proaste, profesorii lenesi, incompetenti, lipsiti de caracter sau sonatzi, salarii mici etc.) Cred ca directoarea a incercat sa treaca cu vederea unele minusuri ale elevilor daca tot e OBLIGATA sa pastreze in liceu (cel putin) profesorii titulari, indiferent daca isi fac sau nu munca de dascal. Invatamantul romanesc e orientat spre sanctionare nu spre educare. Elevul e "vanat" pt a fi prins (ca nu stie, nu face, nu vine) si sanctionat. In schimb profesorii nu au nici o responsabilitate pentru munca prestata: nu conteaza daca predau lectia sau nu, daca tin orele sau nu, daca elevii au inteles sau nu. O sustin pe directoare, desi n-am absolut nici o legatura cu dansa sau cu institutia (nici macar nu stiu unde este). Am avut si eu copil in scoala (la alta), am fost si eu elev, atata tot.
Postat 07 Aprilie 2011, 14:57 de Bond
un alt parinte
eu zic sa ii trecem pe toti clasa , si dac se poate sa le dam si note mari ca merita sunt copii nostri si sa le dam note mari !!! si ce-i daca chiulesc si nu invata ???!!! sunt ai nostri si sa-i trecem pe toti cu note mari !!!! tara are nevoie de ei cu note mari si prosti !!! tara ne cere si de asta va rog sa-i lasati asa prosti cu note mari sa cada bine in statistici !!! si cei daca se mai sif... prin scoala ca asa-i la moda in buda sa se f... fetele noastre ca asa-i la moda acum in democratie !!! LA F.....TAI MAIIIIIIIIIIII !! lasa carte ii deajuns daca mergi la scoal , ce conteaza ce faci acolo !!! LA "TRUDA " GAGICI !!!
Postat 07 Aprilie 2011, 11:27 de o alta comunitate
atentie
DOMNULE INSPECTOR GENERAL,NU FACETI CA LA SAGUNA,UNDE ATI INLOCUIT UN OM DE VALOARE CU UN POLITRUC,ANALIZATI BINE REALIZARILE OMULUI,COMPETENTA,DARUIREA FATA DE SCOALA,HAI SA MAI LASAM SI VALORI IN INVATAMINT NU NUMAI AFACERISTI!
Postat 07 Aprilie 2011, 09:51 de comunitatea locala
jos teroarea
fiica mea a fost la liceul transilvania,a fost terorizata de profesoara de fizica,n-o scotea din vaca si scroafa,a si abandonat scoala din cauza ei,nu pot sa cred ca asta i se intimpla directoarei pentru ca s-a luat de acesti oameni abjecti care la un control psihologic sever s-ar vedea clar ca sunt psihopati.
Postat 07 Aprilie 2011, 09:41 de parinte
@marioara
ai dreptate ,sa lasam micii dictatori din invatamint sa-si faca de cap in continuare,cum zicea curiosul,cantitate nu calitate,oricum noroc ca mai avem in oradea licee precum gojdu,lazar si eminescu ca altfel doar pepiniere pt sorbonei
Postat 07 Aprilie 2011, 09:17 de luky
O EXCREMENTA MINTALA
O DIRECTOARE NUMITA POLITIC CE IMPLINESTE POLITICA DE LA CENTRU !! TOTI SA AIBA MULTE CLASE DAR PROSTI !! PROSTI SI MULTI !!!! ASTIA PE BAZA DE PILE SI RELATII VOR UMPLE UNIVERSITATEA DIN ORADEA SI DUPA ACEEA VOR FII MARII PROFESORI DE MAINE CARE VOR CERE MAJORARI DE 50% A SALARIILOR BUGETARE !!! ASTIA SUNTEM CU EI TRAIM EI NE XPLOATEAZA CU NESIMTIRE !!! DE LA CE PARTID A PRIMIT REPARTITIA TAMPA ASTA ?
Postat 07 Aprilie 2011, 08:45 de CURIOSUL
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6085 RON
  • 1 EUR = 4.973 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON