URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 04 AUGUST 2020
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
De câte ori se apropie campania electorală, cei 200.000 de arhitecţi orădeni se reactivează, şi aşa aflăm pentru a nu ştiu câta oară că spânzurătorile montate acum patru ani în centru sunt hidoase, cutia de conserve din staţia de tramvai e horror, iar cârciuma nou deschisă nu se simte mai bine nici ea. Trăim în epoca "mai bine să nu se facă nimic decât să se facă prost". Dacă nu se face prost, se face cu întârziere. Iar dacă se face bine şi la timp, banii puteau fi folosiţi în cu totul altă parte. 
Zic şi eu
Adrian Cris
Am ajuns de unde am plecat, dar cu un preţ mare: resurse materiale şi umane irosite, doar pentru că nu vrem să purtăm o mască, să nu ne îmbulzim unii în alţii şi să ne spălăm pe mâini.
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Sunt curios să văd cum o mai scoate la capăt Primăria Oradea de data asta. A vrut să găsească o soluţie pentru acoperişul parcării de pe Strada Independenţei şi, pentru a nu fi acuzată de totalitarism, a organizat concurs. A făcut un regulament (contestat de Ordinul Arhitecţilor din România), a adunat un juriu, a stabilit un termen limită şi tot ce i-a mai rămas de făcut a fost să numere punctele primite pe fiecare proiect, să facă un clasament şi să declare un câştigător. Acum mai trebuie doar să scoată castanele fierbinţi din foc cu propriile mâini.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Care este prima măsură care ar trebui luată de urgență de autorități pentru limitarea creșterii răspândirii infecțiilor cu coronavirus?







De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
În data de 21 iulie a.c. a intrat în vigoare, în sfârșit, legea care instituie condițiile în care se poate dispune carantina sau izolarea la domiciliu față de unele persoane. Această lege a devenit indispensabilă ca urmare a Deciziei nr. 468/2020 a Curții Constituționale, publicate în 2 iulie, prin care s-a stabilit că măsurile de carantinare și izolare la domiciliu stabilite prin ordin de ministru sunt neconstituționale.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Steatoza hepatică reprezintă o acumulare excesivă de grăsimi la nivelul ficatului (în special trigliceride) cu mărirea sa uşoară până la moderat şi cu caracter benign şi reversibil de obicei, dar uneori putând deveni gravă, cu evoluţie spre ciroză (în condiţiile acumulării excesive şi îndelungate şi a asocierii unor factori nocivi). Î
25 Mai 2018, 10:38

Totul pe față! Termoficare Oradea îşi lansează o aplicaţie prin care va anunţa avariile în timp real (FOTO)

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Orice avarie va fi semnalată în timp real! Termoficare Oradea îşi va lansa săptămâna viitoare, pe portalul propriu, o aplicaţie online prin care va posta pe o hartă a oraşului toate defecţiunile cu timpul de remediere.

"Începând de săptămâna viitoare, dacă vine acasă şi vede că nu are apă caldă, orădeanul nu mai trebuie să sune în dispecerat, unde dispecerul, dacă are multe avarii, nu poate răspunde în timp scurt, ci intră pe site şi caută pe o hartă după zonă, adresă sau punct termic, cum îi este mai uşor. Acolo vede automat dacă există un deranjament, când a apărut şi timpul estimat pentru remedierea lui", a anunţat purtătorul de cuvânt al Termoficare, Dan Creţu, joi, în cadrul conferinţei la care au participat reprezentanţii a 14 servicii centralizate de termoficare din ţară.

Întâlnirea a avut loc în cadrul celei de a doua ediţii a acţiunii "Ziua porţilor deschise", în cadrul căreia peste 690 de orădeni au vizitat noua centrală pe gaz din Oradea.

Harta avariilor

Integrată portalului societăţii, termoficareoradea.ro, noua aplicaţie va scurta cu mult intervalul în care orădenii vor fi informaţi cu privire la avariile care le afectează alimentarea cu apă caldă sau căldură.

"Până acum, de la momentul identificării unei avarii până la publicarea ei în presă, pentru a ajunge la cunoştinţa clienţilor noştri, dura câteva ore. De săptămâna viitoare, dispecerul va anunţa avaria în timp real, simultan cu închiderea punctului termic afectat de lucrări, şi va menţiona într-un text scurt timpul estimat pentru remedierea ei", a spus Creţu.

Anunţaţi prin SMS

Potrivit purtătorului de cuvânt al Termoficare, aplicaţia este gândită de aşa natură încât simultan cu anunţarea avariei pe site să transmită un SMS prin care anunţă şi prin telefon defecţiunea şi timpul de remediere a acesteia tuturor titularilor de contract din zona afectată, de la reprezentanţi de asociaţii de proprietari până la consumatori individuali.

"Administratorii de asociaţii vor primi automat un SMS în care vor fi informaţi cu privire la avaria apărută şi termenul pentru remedierea ei", a declarat Creţu.

"O idee foarte bună!"

Prezenţi la conferinţa de joi, reprezentanţii asociaţiilor de proprietari din Oradea s-au declarat încântaţi de noua aplicaţie. "Anunţarea în termen cât mai scurt al tuturor avariilor este o idee foarte bună. Odată informaţi, putem şi noi să punem un afiş la avizier sau la intrarea în scările blocurilor prin care să anunţăm membrii asociaţiei că apa caldă sau căldura au fost oprite şi data sau ora la care se vor relua serviciile", a declarat preşedintele Asociaţiei de Proprietari Fagului, Alexandru Butiri.

Măsura va detensiona mult relaţia dintre consumatorul şi furnizorul de energie termică. "Odată informat, omul nu va mai merge revoltat la asociaţie sau la Termoficare ca să întrebe din ce cauză nu are apă caldă sau căldură", a completat Butiri.

Potrivit preşedintelui, un avantaj suplimentar îl constituie faptul că orădeanul nici măcar nu trebuie să ştie punctul termoficare de care aparţine pentru a putea afla cauzele întreruperii serviciilor, fiindcă avariile sunt marcate direct pe o hartă digitalizată a oraşului.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
4 Comentarii
evident
ma voi spala cu notificarea
Postat 26 Mai 2018, 04:24 de testtest
Adica, o aplicatie vesnic activa.
Cu notificari care nu se vor stopa vreodata.
Postat 25 Mai 2018, 20:57 de CrisDumi
Tichie de margaritar
Bai nevolnicilor, nu faptul ca nu eram anuntati la timp de avarii era problema - doar era clar ca daca nu curge apa calda ori nu ai caldura - este o avarie - ci faptul ca va scremeti pe voi sa inlocuiti o amarata de teava zile in sir. Numa aplicatie va mai lipsea, la cat sunteti de competenti.
Postat 25 Mai 2018, 14:27 de OradeanADN
Cât costă părerea "preşedintelui" Butiri sau Ziua restaurantelor deschise
Poate ne comunică oficial Termoficare Oradea şi cât a costat paranghelia de la Continental, "adaosul comercial" al fostului prefect şi criteriile după care au fost selectaţi preşedinţii de asociaţii care nu sunt recalcitranţi sau împotrivă! Vă daţi seama ce are în cap nenea Butiri când spune că orădenii nu vor mai revoltaţi că nu au apă caldă sau căldură dacă sunt informaţi?!! De parcă revolta ar fi pentru că nu sunt informaţi. Ar fi prea simplu să fie aşa.
Postat 25 Mai 2018, 13:02 de eutanasiu
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.1131 RON
  • 1 EUR = 4.8351 RON
  • 1 HUF = 0.014 RON