Organizatorii turneului "Sesame Street Live" în România au anunţat că acesta va fi amânat pe primăvara anului viitor, după ce s-a descoperit că majoritatea sălilor în care show-urile urmau să aibă loc, inclusiv cea din Oradea, nu au autorizaţie de securitate la incendii.
"După tragicul eveniment din 30 octombrie 2015, de la Clubul Colectiv, orice organizator de spectacole responsabil devine mult mai atent şi mai circumspect privind spaţiile de desfăşurare a evenimentelor. Din cele 6 săli, una singură s-a dovedit a fi absolut în regulă (Sala Palatului, Bucureşti), în timp ce celelalte prezintă deocamdată unele inconveniente, care ne determină să amânăm acest turneu atât de aşteptat de cei mici şi de părinţii lor", se arată într-un comunicat trimis de firma organizatoare, Premium Booking.
Decizia a fost luată ca măsură de precauţie. "La două zile după nenorocirea de la Colectiv ştirea a ieşit şi în afara ţării. Noi lucrăm cu un organizator britanic care ne-a sunat să vadă cum stăm noi cu aceste locaţii", a detaliat pentru BIHOREANUL Cristian Furdi, directorul executiv al Premium Booking.
Aşa s-a descoperit că nici Arena Antonio Alexe nu are autorizaţie de securitate la incendiu din partea Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Crişana, fiind în proces de expertizare pentru a fi autorizată. Potrivit reprezentanţilor ISU Crişana, Administraţia Imobiliară Oradea a desfăşurat acolo investiţii fără a cere avizul şi apoi autorizarea de securitate la incendii, aşa cum prevede legislaţia în vigoare.
În schimb, potrivit lt. col. Alin Traian Nemeş din cadrul ISU Crişana, chiar dacă nu are autorizaţie, Arena Antonio Alexe nu este un pericol pentru spectatori, fiind dotată cu detectoare de incendiu şi având căi suficiente de ieşire în caz de urgenţă.
Spectacolul "Sesame Street Live - Elmo Makes Music" va avea loc la Oradea, potrivit organizatorilor, pe 31 martie 2016. "Am discutat cu reprezentanţii tuturor sălilor, la Ploieşti, la Cluj, inclusiv la Oradea, şi ni s-a spus că se lucrează la remedierea situaţiei, deci până în primăvara anului viitor lucrurile vor fi în regulă", a mai precizat Cristian Furdi.
Potrivit acestuia, toţi cei care şi-au achiziţionat bilete pentru spectacolele din acest turneu, le vor putea folosi pentru spectacolele din luna martie şi - în plus - vor mai primi încă o invitaţie cu două locuri. Pentru a putea intra în posesia acesteia, ei sunt rugaţi să-i contacteze pe organizatori la adresa info.premiumbooking@gmail.com sau la numărul 0725.544.415.
Persoanele care nu vor să-şi mai folosească biletele se pot adresa punctelor de vânzare de unde şi le-au achiziţionat începând cu data de 2 decembrie 2015, pentru a primi banii înapoi.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.