Trecerea de nivel cu calea ferată care leagă străzile Olteniei şi Calea Adevărului se desfiinţează!
Din 6 octombrie, circulaţia rutieră şi pietonală se va desfăşura cu trecere pe breteaua peste Pârâul Întunecat, care leagă străzile Calea Adevărului şi Piatra Craiului, cu ieşire în Aleea Ştrandului, în faţa Bazinului Olimpic.
"Începând de marţi orădenii care locuiesc la numerele mici de pe strada Adevărului de la 2 la 27 nu vor mai putea coborî în oraş cu trecere peste calea ferată, ci vor urca pe stradă până la breteaua care traversează Pârâul Întunecat, pentru a ieşi în Aleea Ştrandului pe strada Piatra Craiului", a declarat Annamaria Sava, manager de proiect la drumul expres.
Potrivit municipalităţii, breteaua de legătură dintre străzile Calea Adevărului şi Piatra Craiului are o lungime de 80 de metri şi a fost construită cu o amprentă minimă la sol pentru a reduce pe cât posibil exproprierile de terenuri din zonă.
Podul peste Pârâul Sălbatic se încadrează în strandarde din punct de vedere al lăţimii şi declivităţii şi este parte integrantă a drumului expres finanţat prin programul de cooperare transfrontalieră Ungaria-România 2007-2013, în cadrul proiectului "Decongestionarea traficului rutier şi îmbunătăţirea mobilităţii populaţiei pe coridorul transfrontalier de legătură Oradea - Biharkeresztes".
Lung de 3,5 kilometri, drumul expres leagă podurile Mareşal Constantin Prezan şi Theodor Neş înaintând de-a lungul liniei ferate pe la poalele dealurilor Pisicii şi Ciuperca. Lucrarea, atribuită unei asocieri formate din firmele Trameco, Selina, Drumuri Bihor, Abed Nego, Vega '93 Galaţi, Geotec Plant Iaşi, Instgat Timişoara şi subcontractorul ELM Electromontaj Cluj Napoca, se ridică la 16 mililioane de euro şi trebuie finalizată înainte de sfârşitul anului.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.