Consilierul UDMR Kirei Melinda a cerut miercuri, într-o conferinţă de presă, ca Primăria Oradea să rezolve problema cozilor de la intrarea în aquapark. "Sâmbătă dimineaţă oamenii au stat la rând peste o oră. Cozile s-au întins până la bazinul acoperit", a acuzat UDMR-ista.
Aceasta a cerut modificarea orarului de funcţionare al aquapark-ului în perioada sezonului cald astfel încât acesta să se deschidă cu trei ore mai devreme. "Am intrat în vară, ceeea ce la aquapark nu se vede. Acesta se deschide la 10, până la ora 11 stai la rând, şi ajungi să intri la bazine abia la ore la care medicii deja recomandă să nu stai la soare. În lunile iunie, iulie şi august deschiderea ar trebui să fie de la ora 8", a spus Kirei.
Cu rol de informare
Consiliera a mai cerut amplasarea de panouri de informare la intrarea în clădire, astfel încât clienţii să poată afla din timp date care îi interesează, de la cele despre tarife până la cele privind orientarea în incintă, şi să nu prelungească timpul de aşteptare la coadă cerând lămuriri casierei.
"Dacă mai mulţi oameni care vin din alte localităţi cer informaţii, ceilalţi stau în soare aşteptând să intre. S-ar putea instala panouri de informare, cum sunt în aeroporturi. Acolo scrie ce poţi lua cu tine în avion şi ce nu", a spus Kirei.
Aceasta a mai cerut ca pe panouri să fie afişate preţurile practicate la localurile din incintă, pentru ca vizitatorii să ştie la ce să se aştepte: "La intrare ar trebui să fie afişate preţurile, pentru ca omul să poată aprecia câţi bani îşi încarcă pe brăţara electronică, şi să nu fie nevoit după aceea să piardă din timpul petrecut în aquapark stând la coadă ca să îşi pună bani pe brăţară".
Kirei a mai cerut ca vizitatorii să fie întâmpinaţi de hostesse care să îi îndrume spre vestiare, pentru a nu fi nevoiţi să deranjeze casierele de la eliberarea biletelor. "Ar putea să îi îndrume tineri care fac practică de turism", a exemplificat ea.
"Nu s-a simţit că e plin!"
Kirei Melinda a mai propus ca municipalitatea să majoreze capacitatea de primire a aquapark-ului pe considerentul că în prezent, chiar şi atunci când este plin, tot mai rămân suficiente şezlonguri goale şi locuri în bazine.
"Deşi nu mai era permisă intrarea în interior, cei care au fost au spus că în preajma bazinelor nu s-a simţit că e plin! Existau încă şezlonguri şi locuri libere. Numărul limită de 1.850 ar putea fi pentru clădirea propriu-zisă, nu neapărat şi pentru ştrandul exterior. În Oradea stau 200.000 de oameni, 1.850 de persoane care pot intra în aquapark nu reprezintă nici 1%", a spus consiliera.
UDMR-ista a mai cerut tarife diferite pentru cei care doresc doar să înoate, nu şi să se dea pe tobogane, amplasarea la intrare a unui panou electronic pe care să fie afişate date legate de numărul de locuri libere şi timpul de aşteptare până la eliberarea altora, precum şi suplimentarea personalului în perioadele aglomerate, cum a fost în minivacanţa de Rusalii şi cum se anunţă weekend-ul care vine, când aici va cânta Horea Brenciu.
La propunerile altora
Consilierul local a precizat că propunerile făcute nu sunt critici la adresa administratorilor aquaparcului, ci doar propuneri de îmbunătăţire a activităţii formulate de vizitatorii care au contactat-o.
De altfel, Kirei Melinda a recunoscut că nu a intrat încă în aquapark pentru a-şi formula o părere persoană. "La noi funcţionează legile lui Murphy. De câte ori ne pregătim să mergem la aquapark, unul dintre copii face febră", a explicat consiliera.
Ea a declarat că a ţinut să transmită municipalităţii propunerile orădenilor prin intermediul presei pentru că şedinţa de Consiliu Local în cadrul căreia ar fi putut să le formuleze va avea loc abia la sfârşitul lunii iunie, când prima lună de vară va fi trecut deja.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.