URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 17 MAI 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nici nu bine a fost lansată ideea unui inel metropolitan de nord, care să treacă prin cartierul Podgoria, că megieșii s-au și organizat pentru proteste. Reacția este firească - nimănui nu-i convine ca drumul să treacă prin preajma casei sale, pentru că asta înseamnă deranj, zgomot și poluare. Dar să ieși cu pancarte de genul „Accesul permis doar riveranilor” denotă cel puțin o inabilitate.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Poate ați observat, vinerea trecută a început campania pentru dublele alegeri din 9 iunie, locale și europene. Cum, nu v-ați prins? Trebuia! Au dispărut de pe străzi bannerele partidelor și ale candidaților.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Partidele și-au depus candidaturile pentru alegerile locale. Ce vă doriți de la viitorul primar și viitoarea administrație a Oradiei?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 29 aprilie 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial și urmează să intre în vigoare o lege care modifică Codul rutier și are o istorie interesantă. Legea va intra în scurt timp în vigoare și va permite deținătorilor de permis categoria B (valabil pentru autoturisme) să conducă și motociclete, în anumite condiții.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
11 Iunie 2015, 18:50

Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO)

Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
Compania de Apă are, de joi, un nou centru de relaţii cu publicul (FOTO) Compania de Apă are, de joi, o agenţie comercială pentru clienţi (FOTO)
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Compania de Apă Oradea a deschis, joi, în clădirea societăţii, de pe strada Duiliu Zamfirescu, un centru de relaţii cu publicul, în cadrul căruia clienţii CAO găsesc cinci ghişee pentru încasări, o zonă de aşteptare, precum şi cinci birouri: Registratură, Contracte, Comercial-Diverse, Info Clienţi şi Avize.

Agenţia Comercială a CAO, cum a fost prezentată de conducerea instituţiei, va fi deschisă publicului de luni până vineri între orele 7 şi 18. Misiunea agenţiei este de a facilita accesul clienţilor la serviciile administrative ale societăţii, prin concentrarea acestora într-un punct de contact unic şi prin eliminarea etapelor intermediare.

"După cum bine ştiţi, Primăria a avut ca strategie o apropiere cât de mare faţă de cetăţeni. Încercăm şi noi să urmăm această cale şi să aducem cetăţeanul mai aproape, să înţeleagă că suntem prieteni, nu duşmani", a spus, joi, Ovidiu Gavra, directorul Companiei de Apă Oradea.

În paralel cu amenajarea centrului de relaţii cu publicul, angajaţii CAO care au de-a face cu clienţii societăţii au făcut două sesiuni de training din partea directorului comercial Ovidiu Mureşan. "Am lucrat pe partea de abilităţi de comunicare şi standarde comportamentale, pentru ca angajaţii să poată să aibă apoi un nou mod de abordare a clienţilor", a precizat Mureşan, care are certificat de trainer de partea de comunicare.

Înainte de deschiderea agenţiei comerciale a CAO, orădenii puteau să acceseze serviciile societăţii fie doar în anumite intervale orare, la parter, fie urcând la etaj, în zona de birouri. Investiţia făcută de CAO s-a ridicat la circa 5.000 euro şi a constat în principal în achiziţia de mobilier, echipamentele IT existând deja la nivelul instituţiei.

La evenimentul de joi au mai participat şi primarul Ilie Bolojan, care a făcut o vizită scurtă în agenţie, precum şi city-managerul Eduard Florea.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
2 Comentarii
@win dos
Nu, nu-i doar ,,cam atat". Sa vezi factura!
Postat 13 Iunie 2015, 13:00 de pinonel
Exista de doua decenii, nu s-a inventat nimic !
S-au schimbat scaunele care scartaiau, un afis cu noile tarife si ... cam atat !
Postat 12 Iunie 2015, 10:20 de WinDos
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5772 RON
  • 1 EUR = 4.9756 RON
  • 1 HUF = 0.0129 RON